Jahedama ilmaga peaks ikka rikkamaks keerama, külm õhk on tihedam. Päris maksimum pöördeid ei maksa peale jätta, keera maksimumist paar klikki rikkama poole. Muidu võib mootor õhus äkitselt välja surra ja lahjema seguga on õlitus ja jahutus ka kehvem.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
trebla wrote:Jahedama ilmaga peaks ikka rikkamaks keerama, külm õhk on tihedam. Päris maksimum pöördeid ei maksa peale jätta, keera maksimumist paar klikki rikkama poole. Muidu võib mootor õhus äkitselt välja surra ja lahjema seguga on õlitus ja jahutus ka kehvem.
Mul just enne oligi see probleem, et suri õhus välja. Nõksa tõmbasin tagasi ja probleem oli läinud. noor ja roheline veel
Ei tea kuda nädalavahetuseks ilmaga ka on aga väga tahaks oma esimest puhuriga lennukit testida. Pisike 50mm EDF A-6 Intruder mis just sai endale meelepärasemalt disainitud . https://plus.google.com/photos/11626201 ... 7433576193 Kaalult ,koos kõigega, 310g (miskipärast kõikjal kirjutatud andmetes on ligi 50g rohkem ?) ja kaalule jaksab täis gaasil pressida 245g lisaks ( aga käes hoides ,kummalisel kombel, jaksab pea-aegu rippuda . Eks näis mis õhus teeb
Hähhh ! Avastasin just ja alles nüüd. ühe jama. Lennuk on pisut ,,banaan,, ! Seega vaatab ruder vasakule pisut ja lennukil puudub ruderi juhtimine. Äge .
Ka mul 2014 nö veel "viimaselihvi testlennud" tehtud... https://vimeo.com/83447858 - kus ei ole kasutanud programmilisi stabiliseerimise vahendeid. Eesmärk on priiks nendest saada. Küll, aga taas kerge kaamera antud videos ja mingi hetk ei tea kust, ilmus tuul ka välja
Sai siis ka Stani valvsa pilgu all lennutamisega tegelema hakatud.Tulemus siis selline pärast kahe päevast lives lendamist (muidugi sai ikka enne simus ka harjutatud).
Lisan video eilsest (08.01.2014) lennutamisest kadrinas:
Lennata võiks mõlemal päeval, 13:00 algusega on paras aeg.
Laupäeval lubatakse ebameeldivalt tugevat tuult.
Tuleks võtta suurem plats. Rakvere lähistel on parim paik Ussimäe
heinamaa, ringtee ja Sõmeru vahel, jäätmejaamast põhja poole.
Kas on tulijaid?
mina homme kahjuks ei lenda,kuna olen invetruuril (rautselt hommikuni) seega pühapäeval sobib mle,mingi kell 13:00 (siis on kh silmad unest rullis peas)
Täna Kollasel: Kuno ,Cuprumi ja Tartsiga, saime vägagi lennatava ilma osaliseks. Kuno imepisike ja ülikiire hävitaja näitas ka uskumatut vigurlennuvõmelisust .Sellist sooviks ise ja soovitaks teistelegi (hoiatuseks küll niipalju ,et esimese kolme lennuki sekka oleks ehk liiga järsk ,kuigi väga täpselt kontrollitav ! ) Tarmo täppismanöövrid ajasid lausa, vahepealses Kunoga vestluses, mõttelõnga sassi. Nii võimatult lõpetamatud tundusid need lennujooned aga muidugi mitte talle endale. Cuprumi väike Sbach üllatas oma heade manööverdusvõimetega mis eemalt vaadates sarnanesid pea Tartsi suure võistluslennukiga. Vaid veojõudu nappis pisut. Minu esmalennul, suurest rumalusest/hooletusest ,crashi üle elanud https://plus.google.com/photos/11626201 ... 7433576193 lendas ootuspäraselt kuid kajuks soovitust oluliselt aeglasemalt. Aga samas tundub sobivat kõikjale kaasa. Ei vaja mingit maandumisrada ,sest ka ilma tuuleta püsib viimased meetrid õhus lausa väga aeglasel kiirusel. Sobiva ilmastiku olemasolul homme jälle lendama !
Viljandis on taevas hall, lennuväljale jõudes oli ilm ok aga kui olin lennuki valmis pannud, hakkas mingit imelikku lund sadama, päris jäide ka polnud Hea oli see, et lendamist see ollus ei seganud, nähtavus oli ka üllatusena suht normaalne.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tänaseks Kollasel käidud ja ikka ülirahul. Peale remonti sai lennuk palju parem. Siin mõned pildid kahe ilmatrotsija tegevusest. Vaatamata pidevale lumesajule oli nähtavus vägagi hea. Minu pisikest Intruderit oli vabalt näha, veel lausa paarisaja meetri pealt,läbi lumesaju. https://plus.google.com/photos/11626201 ... 1843409041 ja siia ka Kuno lendu nõksa ,kus ka näha lumesadu : http://youtu.be/EZodWL5CFDs
Eile pildistasime üritust "Kärdla 450" .Möödub 450 aastat Kärdla esmamainimisest. Ja täna oli meil 13.00-17.00 Hubsanidega harjutamislennud sest järgmine nädalavahetus toimub meil Hubsanide võistluse esimene etapp. Lendame siis redelit aja peale. (nina ees) . Järgmisel etapil kavas nina enda poole ja seejärel küljega. Tulevad veel torud (horisontaal ,vertikaal ja diagonaal) Ning kõige keerulisem peegliga lend. Sama võiks ka teha Eestis kõigiga kellel Hubsan olemas. Nagu kunagi Lama võistlusega oli mõeldud nii ,et eri harjutused moodustavad etapid mida igaüks saab teha kodus. Tulemused saadetakse organiseerijale ning hiljem tuleme kõik kokku ning peame maha suurema võistluse kõigi harjutustega. Noh võib ju küsida ,et kuidas olla üleni aus omale punktide panemisega. Väga lihtne tegelikult. Lõppvõistlusel tuleb see kõik avalikuks. Ning kogu etappide sari võiks piirkonniti toimuda kus siis rohkem rahvast kohal ning sealt ka kohtunikud ning tunnistajad tulemustele. Kui suurem osa päri sellega siis võime orkunnida sellise võistluse ning punktide kogumise. Reeglid ja punkti süsteemi saame ka saata soovijatele. Jõudu ja harjutamist teile kõigile. Auhinnaks meie esimesel etapil on aku ja Hubsani reklaamsärk mille pani välja Matsa (hubsanite pesakonna ema Eestis). Ta on meile siia Hiiumaale sünnitanud vaata et ligi 20 putukat lugemine on meil juba sassi läinud sest neid on tõesti paljudel.
Klipi esimesel minutil on jäädvustatud 6s aku kuuenda elemendi üles ütlemine, kopter käitus kuidagi ebastabiilselt. Akuvahita ei oleks seda v-o piisavalt varakult tabanud.