Page 2 of 4
Posted: Sat Apr 12, 2014 12:28
by kyylik
Olen lennutamas rakvere lennuväljal 13:30
Posted: Sat Apr 12, 2014 22:51
by Bluesmell
Ma käisin ka täna lendamas... Suht ebaharilik publik oli
Posted: Sun Apr 13, 2014 22:08
by prosper
Siis nagu mees teiselt planeedilt kui 20 sajandit tagasi ajas läksid
Pildi järgi ei oska muud pakkuda kui ,et kas filmisid püramiidide ehitust ülevalt või
?
Posted: Mon Apr 14, 2014 10:54
by Stayazz
Paar pilte minust ka...
https://www.dropbox.com/sh/75y3ukfueikjpxz/V-QWFtF7IJ
Laupaeval, Tartu Maantee platsil. Naine jalutas beebiga kärus, mina lendasin.
Posted: Mon Apr 14, 2014 16:38
by wing
kuulge, valgustage algajat, mis reeglid need seal kollasel siis kehtivad? (eeldane et kollane= see lennutamisplats kuskil hüüru? kandis)
plaanin ka mingiaeg sealt läbi astuda, viiks enne kurssi ennast
Posted: Mon Apr 14, 2014 18:08
by kyylik
Tere jälle..plaanime (kui ilm muidugi lubab) pisi lennutamist rakveres.(lennuväljal)19aprill..kell 14:00 .kohale lubas ka tulla riho.jagame klepse neile kellel need veel puuduvad.
Posted: Mon Apr 14, 2014 19:26
by prosper
Laupaeval, Tartu Maantee platsil. Naine jalutas beebiga kärus, mina lendasin.
Mudelisti beebile on kopteri põrin nagu unelaul
Posted: Mon Apr 14, 2014 19:57
by Stayazz
prosper wrote:Mudelisti beebile on kopteri põrin nagu unelaul
Täpselt nii, Aitäh!
Posted: Mon Apr 14, 2014 21:23
by tikka
kyylik wrote:Tere jälle..plaanime (kui ilm muidugi lubab) pisi lennutamist rakveres.(lennuväljal)19aprill..kell 14:00
Soodsate ilmastikuolude korral püüan ka kohal olla.
Rakvere
Posted: Mon Apr 14, 2014 21:49
by särts
Sama siin.
Posted: Tue Apr 15, 2014 9:07
by nemo
kyylik wrote:Tere jälle..plaanime (kui ilm muidugi lubab) pisi lennutamist rakveres.(lennuväljal)19aprill..kell 14:00 .kohale lubas ka tulla riho.jagame klepse neile kellel need veel puuduvad.
Mul tulek väga lahtine hetkel, enne reedet ei tea otsustada
Posted: Wed Apr 16, 2014 20:48
by nemo
Täna peale tööd sai üle pika aja jälle Fox out of Box tehtud, lasin tühjaks 3 akut.
Kõik tore ja lahe, aga häirib mind FrSky vaikiv telemeetria vario suhtes. Peab hakkama ikka piiluma miskit pinisevat või lausa rääkivat lisa. Sain nimelt ühte termikasse kuidagi kobaga sisse, aga kaugus oli minust üpris kena ja jõle ebamugav on kahte asja korraga jälgida, et aru saada tõusu tugevuses. Termikast välja lend oli silmaga aru saadav, aga seal püsimise ja tiirutamise ajal tundus silmale kõrgus pikalt püsiv, samas vario näit telemeetrial näitas kerget tõusu. Pilgu ekraanile keerasin, siis kippusin juba liiga välja lendama.
Nüüd veel vaja Fox'il korra mootor maha katkuda ja kinnituse vahele seib panna, veab liiga nina üles ära ja kiire kõrguse korjamine näeb elevaatoriga kompenseerides välja nagu purjus pardi õhkutõus - horisont kipub silme ees õõtsuma üles-alla
Posted: Wed Apr 16, 2014 21:28
by Bluesmell
prosper wrote:Siis nagu mees teiselt planeedilt kui 20 sajandit tagasi ajas läksid
Pildi järgi ei oska muud pakkuda kui ,et kas filmisid püramiidide ehitust ülevalt või
?
Ajajärk on suht õige. Mingi pisike seriaalike tuleb aastalõpus telekasse ehk...
http://www.imdb.com/title/tt3416922/?ref_=nm_flmg_cam_1
Posted: Wed Apr 16, 2014 21:55
by kyylik
Kasutasime kh head ilma pisi lennutamiseks.vähemalt sain laupäevaks lennuki lendama,maandusin eelminekord teliku kõveraks.
saime ka klepsud kätte! hetkel jõudnud neid jagada aind 3piloodile.
ja muidugi suured suured tänud rihole,kelle abiga need sai tehtud.
Posted: Thu Apr 17, 2014 9:38
by wing
wing wrote:kuulge, valgustage algajat, mis reeglid need seal kollasel siis kehtivad? (eeldane et kollane= see lennutamisplats kuskil hüüru? kandis)
plaanin ka mingiaeg sealt läbi astuda, viiks enne kurssi ennast
nonii, keegi miskit ei ütle, rules are, there are no rules?
Tulen sinna ja teen mis tahan?
Posted: Thu Apr 17, 2014 10:37
by kyylik
Reeglid kõikjal samad.lenda platsil.taga ohutus! Ning kasuta rada selleks ettenähtud eesmärgil + püsi m pakun alla 60m .ning kui õhus mitu lennukit siis rajale astudes veendu et teised teaks seda.m olen hüüdnud tavaliselt.aitab vältida pihta saamist mõne teise maanduva lennukiga.ja sodi korjad kaasa,pärast suvel tungib prop nt läbi plätu.
Posted: Thu Apr 17, 2014 10:48
by Kpe
wing wrote:wing wrote:kuulge, valgustage algajat, mis reeglid need seal kollasel siis kehtivad? (eeldane et kollane= see lennutamisplats kuskil hüüru? kandis)
plaanin ka mingiaeg sealt läbi astuda, viiks enne kurssi ennast
nonii, keegi miskit ei ütle, rules are, there are no rules?
Tulen sinna ja teen mis tahan?
http://www.mudellend.eu/ohutus
Vajalik ainult lugemis ja mõistmisoskus..
Posted: Thu Apr 17, 2014 11:27
by wing
lõpuks ometi, tänud!
samas, lugedes....oma 2,4GHz saatja/vastuvõtjaga ma ei tohigi lennata?
Posted: Thu Apr 17, 2014 20:37
by tikka
kyylik wrote:Kasutasime kh head ilma pisi lennutamiseks.vähemalt sain laupäevaks lennuki lendama,maandusin eelminekord teliku kõveraks.
Mul on plaanis minna homme lõuna paiku lennuväljale talveunest ärkamise lende tegema.
Posted: Thu Apr 17, 2014 21:03
by trebla
wing wrote:
samas, lugedes....oma 2,4GHz saatja/vastuvõtjaga ma ei tohigi lennata?
See sagedusala tänaseks kooskõlastatud, aeg oleks neid reegleid ajakohastada juba.
Posted: Thu Apr 17, 2014 21:10
by Erki.K
Mul selline saatja veel kasutuses mis töötab 27MHz peal.
Posted: Thu Apr 17, 2014 21:50
by ulmeKulgur
Uih. Sellel alal oli vanasti jube palju häireid laste mänguasjadest ja rekkajuhid võivad lällari hooletul häälestamisel sulle sisse sõita oma jutuga. Lisaks võib see sagedus ilmaoludest tulenevalt minna ülilevisse, mispuhul võib keegi tegusam Aafrika raadiamatöör kogemata su mudeli kaapredada. :P
(ainult teoorias muidugi)
Ise olen muidugi kah "tagurlane", 35 MHz FM peal, ei ole ülespoole ära kolinud, kuna FM ei eelda niivõrd ranget otsenähtavust, levib päris kaugele ja minu vana pult on ikka veel töökorras.
2.4 peal on muidugi häid asju, palju riistvara vist DSSS (direct sequence spread spectrum) mistõttu ühesageduslik kitsa sagedusribaga häire neid oluliselt ei häiri.
Kõige kindlam oleks muidugi laias vahemikus sagedusi mööda ringi jooksev tugeva võimsusega ja täisautomaatselt suundantenni servoga mudeli peale rihtiva maajaamaga süsteem.
Samas, kuna sihuke süsteem võiks panna Sideametis häirekellad kolisema, ei sobiks seda kasutada üheski tuntud lennutamiskohas, üheski kohas kaks korda järjest, ega üldse viisil, mis vihjab lennutamisele (WiFi võrkudega on see nunnu omadus, et side saab krüptida ja kes tahab teada, mis värk on, muugib AES šifri lahti).
Posted: Fri Apr 18, 2014 17:17
by tikka
Rakvere lennuväljal käidud. Päris mõnus koht lennutamiseks, raja ääres on ruumi piisavalt. Tõenäoliselt olen homme ka platsis.
Küsimus kohalikele. Kas suunaga linnast eemale teisele poole teed jääv väikese torni moodi ehitis on vana lennuvälja hoone? Vaatasin ühte 1944 aasta Saksa õhuluure fotot Rakverest ja seal tundub lennurada olevat praegusega võrreldes enam-vähem risti.
Posted: Fri Apr 18, 2014 17:23
by henryko
Posted: Fri Apr 18, 2014 17:31
by kyylik
tikka wrote:Rakvere lennuväljal käidud. Päris mõnus koht lennutamiseks, raja ääres on ruumi piisavalt. Tõenäoliselt olen homme ka platsis.
Küsimus kohalikele. Kas suunaga linnast eemale teisele poole teed jääv väikese torni moodi ehitis on vana lennuvälja hoone? Vaatasin ühte 1944 aasta Saksa õhuluure fotot Rakverest ja seal tundub lennurada olevat praegusega võrreldes enam-vähem risti.
minuteada küll.seal vanad hooned jne jne.vist isegi mingi kõva kattega värk seal.aga vee puhastus firma vist laotab mingit jama sinna.Kui nüüd linnalt loa saab siis kavas niita korralik rada kh sinna.
Rakvere lennuväli
Posted: Fri Apr 18, 2014 18:35
by Aleksandr
Homme ( 19.04 ) pealelõunal lähen Rakvere lennuväljale. Kaasa võttan kuus mudelit et vähe ei oleks. Lubati kah päris lennukiga lennata
Re: Rakvere lennuväli
Posted: Fri Apr 18, 2014 19:09
by tikka
Aleksandr wrote:Homme ( 19.04 ) pealelõunal lähen Rakvere lennuväljale. Kaasa võttan kuus mudelit et vähe ei oleks. Lubati kah päris lennukiga lennata
Täna oli ka üks eralendur oma Cessnaga platsis. Kui ma ei eksi, siis oli tegemist kohaliku lennuklubi juhiga. Tegi ühe lennu ka. Maa peal seistes polnud vastu tuult lähenevat lennukit üldse kuulda, peaks vist väikese käsijaama muretsema, et kuuleks, kui keegi lähedale tuleb. Erapiloodid Eestist ja Soomest pidid seda rada ikka vahest kasutama.
Posted: Fri Apr 18, 2014 19:57
by nemo
Ka homme Rakverre kindel tulija. Kaasas küll üks lennumassin ning 3 ja pool akut
Posted: Fri Apr 18, 2014 20:17
by kyylik
ma kah platsis sbachiga..ning lisaks üks delta wing,,mis lendab 99,9% kohe pulbriks:D pargime siis kuhugi sinna keskele.kuna puudub side suure lennukiga siis kohapeal vaatame ja uurime tema lendamise kohta.
Posted: Sat Apr 19, 2014 21:10
by kyylik
Äitähhh kõigile kes täna külastasid ja lennutasid rakvere lennuväljal..
Piloodid:kyylik,silversass,nemo,raivo,riho,tikka,aleksandr ja riff.ning lõpus ka kohalik fotograaf oma quadiga.(meelis)
keegi vist isegi mainis,,aga tõesti oleks sobinud täna sinna üks grill kh.
ning ka kurb uudis,minu lubatud 99,9% crash ei toimund täna,aga oma sbachi CG panen tagasi nii nagu manualis oli.see liialt taha ajamine muudab lennuki ikk liiga jubedaks,eriti maandumise.