Page 2 of 2
Posted: Mon Mar 26, 2007 9:35
by vana
Isiklikult mina, algajana soovitaks ratasteta, so. kõhule maanduvat mudelit. Püksinööbisuuruste ratastega mudel vajab stardiks - maandumiseks väga korralikku asfalti. Alternatiivi korral sobib pea iga heinamaa või muruplats, peale selle ei lenda selline nii kergesti maandumisel "üle kaela", jne.
Kindlasti mõtle eespool toodud soovitustesse, osta kohe korralik saatja.
Posted: Mon Mar 26, 2007 9:51
by [J]
Kyosho Piper-i kohta ütleks niipalju, et see on tegelikult täiesti standartne lennuk, mille sarnaseid on kümneid ja lausa sadu.Teised samasuguse väljanägemisega pole millegi poolest halvemad. On hoopis palju kergemaid ja aeglasemalt lendavaid olemas. Seejuures vahtplastidest lennukeid on algajal lihtsam remontida ja hooldada.
Toetan igati Vana soovitusi. Asfaltile kukkudes ei jää kunagi terveks, pika rohu sisse jääb terveks väga tihti.
Posted: Mon Mar 26, 2007 10:51
by Ove
eks esimesed lennud ta teeb kindlasti heinamaal (Meil siin hea lennuväli, muruplatsist). Aga jah sealt komplektist hilisemaks pole vast midagi saada, noh kogemused
Aga kas on võimalik ka selle lennumasinga mingied nippegi õhus teha, või see läheb kohe pooleks kui hakkan surmasõlme tegema?
Posted: Mon Mar 26, 2007 16:39
by lauri
Ove wrote:või see läheb kohe pooleks kui hakkan surmasõlme tegema?
Siia postitatud pilt näitab, et küll läheb jah (talvel Piperi tiib pooleks)
Aga foorumist on ka mitu teemat läbi käinud, kus näidatud ja õpetatud kuidas taolist mudelit tugevdada. Söevardad ja kleeplindid abiks. Siis on võimalik surmasõlme jms teha kah, kui kõrgusevaru ja kiirust piisavalt.
Posted: Mon Mar 26, 2007 22:04
by alku
Kyosho piperiga saab ilusti surmasolme teha.Kui keegi ei usu voin video ules panna.
Posted: Wed Mar 28, 2007 10:15
by Ove
Asi ei ole mitte uskumises vaid, ma tahaks näha, videod ei tee paha
Posted: Wed Mar 28, 2007 12:24
by Submarin
Your Tube on abiks sealt näeb igasuguseid piperi videosi.
Kui sa suudad kuskilt hankida freeware simujuhtme siis peaks G3 demos lennata saama...kui pult muidugi toetab simu juhet. Simus on ülatiivalne lennuk millega saab puldi ideaalselt selgeks.
Posted: Wed Mar 28, 2007 14:57
by mart63
demole ei saa pulti ühendada.
Posted: Tue Apr 03, 2007 21:21
by [J]
Posted: Fri Oct 19, 2007 10:46
by metsasarv
tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus? Lihtsalt minu ettekujutus lendamisest on veel n.ö. käte-jalgade koostöös ja keha asendis liiga kinni, mis sest et "mina ei lenda juba ammu" nagu ütles vana Zeljonõi..
Kui oli mingi spetsteema, ja jutt ainult erijuhtumist,vabandan OT ja palun postituse kustutada.
Posted: Fri Oct 19, 2007 13:15
by tola555
metsasarv wrote:tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus? Lihtsalt minu ettekujutus lendamisest on veel n.ö. käte-jalgade koostöös ja keha asendis liiga kinni, mis sest et "mina ei lenda juba ammu" nagu ütles vana Zeljonõi..
Kui oli mingi spetsteema, ja jutt ainult erijuhtumist,vabandan OT ja palun postituse kustutada.
eleron+kõrgustüür on vist popp. Pöördetüüri vajutamine sõltub kummale poole vajutada.
Posted: Fri Oct 19, 2007 13:19
by arne
metsasarv wrote:tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus?
Jah, juhitakse just nii. Pööre algatatakse pöörde- ja kaldtüüriga ja edasi sõltuvalt sellest mida sa teha tahad.
Plaaneritel (vähemalt piisava tiiva V-kujuga plaaneritel) näiteks hoitakse pöördetüüriga ringi raadiust (termikas tiirutamisel) ja kaldtüüriga (pisut pöördetüürile vastassuunas) hoitakse lennuki kallet. Ideaalis niimoodi et lennuk külg ees ei lendaks - aga seda on maapealt juba väga raske aru saada. Põhimõtteliselt kogemuste ja lennuki käitumise (täpselt otse lennates lennuk lihtsalt vajub aeglasemalt) järgi saab siiski midagi teha.
Arne