Page 2 of 2
Posted: Sun Jul 20, 2014 21:18
by kyylik
hetkel lööb kirja "See video on privaatne."
Posted: Sun Jul 20, 2014 22:10
by Riff
Nüüd peaks olema vaadatav
Posted: Sun Jul 20, 2014 22:11
by kyylik
Aga mina sain platsil täna korraliku üllatuse kui hakkasin lennukit kokku panema,selgus et tellitud kahel mootoril olid kaasa pandud vale suurusega bulletid.st mootoril juba küljes 3.5mm ning kaasa pandud regu otsad olid 4mm.hea et särts oli ühele regule ikk pand õiged otsikud.pärast uurisin hobbykingi lehelt seda,ma pole ainuke kes selle üllatuse on saanud:D
rakvere
Posted: Sun Jul 20, 2014 22:37
by särts
Videost tundub küll et pärast mitut järjestikust manöövrit lõpetas regu lepingu.Ju jäi jahutust väheseks selle palavaga.Palju kopteril kahjustusi on,kas võllid kõverad?
Posted: Sun Jul 20, 2014 22:45
by trebla
Riff, tundub, et liiga vara hakkasid pidurdama, rootori pöörded kukkusid suht kiiresti ära
Posted: Sun Jul 20, 2014 23:01
by nemo
kyylik wrote:Aga mina sain platsil täna korraliku üllatuse kui hakkasin lennukit kokku panema,selgus et tellitud kahel mootoril olid kaasa pandud vale suurusega bulletid.st mootoril juba küljes 3.5mm ning kaasa pandud regu otsad olid 4mm.hea et särts oli ühele regule ikk pand õiged otsikud.pärast uurisin hobbykingi lehelt seda,ma pole ainuke kes selle üllatuse on saanud:D
Sellise jama vältimiseks tuleb omal suurem ports bulleteid tellida. Mul hetkel 4mm paras posu olemas ja osa neist ka kasutusse läinud, aga tuleb ka 3.5mm juurde tellida.
Kui vahetada ei taha emmal-kummal otsi, siis kannatab ka üleminek teha 3.5mm->4mm
Posted: Sun Jul 20, 2014 23:17
by trebla
Sellisesse kriitilisse kohta ei soovitaks küll igasugu üleminekuid tekitada. Osad pedandid väldivad üldse pistikuid regu ja mootori vahel ning tinutavad juhtmed otse kokku
Posted: Sun Jul 20, 2014 23:29
by nemo
trebla wrote:Sellisesse kriitilisse kohta ei soovitaks küll igasugu üleminekuid tekitada. Osad pedandid väldivad üldse pistikuid regu ja mootori vahel ning tinutavad juhtmed otse kokku
Ja leidub neidki, kes kasutavad klemmiliistu ja pole häda midagist
Posted: Sun Jul 20, 2014 23:36
by Riff
Trebla - oleks pidanud laskma kiiremini alla kukkuda ning "viimasel hetkel" andnud positiivset labanurka?
Katki:
*servo hammakad vajavad vahetust, liiguvad, kuid ühes kohas raskemini (käega liigutades) - update: servo korras, ju oli mingi sodi vahel. Sai puhastatud ning inspekteeritud hoolikalt.
*jalus
*feathering shaft ja labahoidja laagrid
*sabapoom, väike paine ~1mm
*swash
muu tundub ok
Logi näitab lõpus 296 kraadi C, kus on toimunud välja lülitamine. Vool on madal, ainult 18A, väga imelik.
rakvere
Posted: Mon Jul 21, 2014 18:34
by särts
Madal vool võib olla juba pärast välja lülitust,aga see temp pole küll loogiline.Osad jupid hakkaks juba saba maha panema selle tembi juures ja piiramine peaks toimuma juba alla 100 kraadi.Mõõdab vist feti pealt,seal temp kõrgem kui radikal.Igal juhul seda regu enam väga usaldada ei maksa,võta "pakend " ära ja piilu mikroskoobiga karu kõhtu,et tuvastada võimalikke probleeme.Sellega saan aidata.
Posted: Mon Jul 21, 2014 20:46
by trebla
Riff wrote:Trebla - oleks pidanud laskma kiiremini alla kukkuda ning "viimasel hetkel" andnud positiivset labanurka?
Negatiivne labanurk aitab rootoril laskumisel pöördeid säilitada. Sõltuvalt laskumise kiirusest peaks pidurdama hakkama 3-1,5m enne maad, sellest 1-0,5m suht järsult. Üldiselt tunde värk mida peaks treenima, RF simus väga realistlik just pole. Aga on 80% juhtudel (4 juhul 5-st) isegi 450 kopteriga õnnestunud. Enamus korrad olid põhjustatud idleup ja throttle cut lülitite segiajamisest teatud eluetapil
Posted: Thu Jul 24, 2014 21:38
by Riff
Lülitage julgelt simus "flight failure" sisse, teeb lennu päris huvitavaks. Milline saavutustunne, kui keerise ajal mootor välja lülitub ning suudad kopteri tervelt maha tuua
Head simuleerimist teile kõigile.
Posted: Fri Jul 25, 2014 9:28
by Bluesmell
Kuna lennata oli liiga palav siis ledsin veel arvutist vanu lennutamisega seotud pilte . Ehk kellegile tundub huvitav:
https://www.flickr.com/photos/125357504 ... 409903577/
Posted: Fri Jul 25, 2014 22:05
by kyylik
Kuna ml Gopro vedeles juba pikka aega,siis sai võetud vastu otsus et kuidagi on vaja teda ikk kasutada..
sai siis soetatud kasutatud ja natu crashitud easystar
vahetasin välja regu ja mootori,lisasin tiibadele eleronid,lõikasin 6cm nina maha ja liimisin sinna vahe tüki,kuhu kinnitub nüüd kaamera...vollaaaa!!! selline see siis välja näeb nüüd!
EasyStar muuutub DigimoonMegaGorpoEasyStariks!
NB! kuna mootor on remondis ja homseks on lennukit vaja siis panin suurema moto,pidin isegi mootorit tõstma,muidu oleks prop sabast filee teinud:D see pärast on ka hetke regu vales kohas ja juhtmed pole peidus väga.
Posted: Sat Jul 26, 2014 11:49
by Stayazz
Bluesmell wrote:Kuna lennata oli liiga palav...
Palav, jah!
Aga kui keegil on soov täna õhtul lendama siis Tartu Maantee platsil võiksime kohtuda. Mina olen seal täna u. kl 20:30. Kuni u. kl 22:00 saab lendama. Ei ole väga palav ja päike on õiges kohas.
Kui keegi tahab ka siis WELCOME!
Posted: Sun Jul 27, 2014 12:12
by motosass
kyylik wrote:Kuna ml Gopro vedeles juba pikka aega,siis sai võetud vastu otsus et kuidagi on vaja teda ikk kasutada..
sai siis soetatud kasutatud ja natu crashitud easystar
vahetasin välja regu ja mootori,lisasin tiibadele eleronid,lõikasin 6cm nina maha ja liimisin sinna vahe tüki,kuhu kinnitub nüüd kaamera...vollaaaa!!! selline see siis välja näeb nüüd!
EasyStar muuutub DigimoonMegaGorpoEasyStariks!
NB! kuna mootor on remondis ja homseks on lennukit vaja siis panin suurema moto,pidin isegi mootorit tõstma,muidu oleks prop sabast filee teinud:D see pärast on ka hetke regu vales kohas ja juhtmed pole peidus väga.
Samat kanalit pidi soetatud Easy Glider mõõdab kah taeva kõrgusi. Aga GoProd pole veel külge jõudnud panna.
Posted: Sun Jul 27, 2014 21:57
by trebla
Täna õhtul oli Viljandi lennuväljal super lennuilm
Sai Jumper 25-ga (.32) immelmannitatud, luubitud ja rollitud tahtmist mööda ehk kuni kaasavõetud nitro otsas
Kahjuks ei saa kuidagi TZ Frenzy sabavõngutamisest lahti, sai muudetud sabalabade eelnurkasid ja gürogaini, ikka viskab lennu ajal saba ootamatult ühes või teises suunas ära- mingit lennumõnu pole. Kuskil mingi salalik vibra sees kindlasti
Posted: Mon Jul 28, 2014 17:01
by kyylik
hmmm..eile oli tore napikas,,oleksime napilt staniga õhus kokku saanud.hea et stan natukene kallutas,,muidu oleks otse kokku pand..
Posted: Mon Jul 28, 2014 19:48
by trebla
Viljandis praegu sajab ja lööb välku
Viimase lennu ajal juba müristas ja kui viimased asjad kokku sain, hakkas just sadama ning teispool orgu pani kaks välgunoolt maha
Lasin kohe jalga, lennuväljal kõrged mastid, äkki põrutab sisse
Posted: Mon Jul 28, 2014 21:05
by ik
Kas Jumper võib olla minu kunagine lennuk? Aare käest ostetud?
muide, kas viljandi omad oma Vivatiga ka lendavad?
Posted: Mon Jul 28, 2014 21:16
by trebla
ik wrote:Kas Jumper võib olla minu kunagine lennuk? Aare käest ostetud?
muide, kas viljandi omad oma Vivatiga ka lendavad?
Mina sain selle andresurese käest, panin pisema mootori ainult peale, tema lendas enne .46-ga.
Vivatit lendamas pole näinud, ainult angaaris seismas ehkki ükspäev oli lausa 4 lennukit korraga õhus ja vahel 5 tükki perroonil
Posted: Mon Jul 28, 2014 21:58
by Riff
trebla - eemaldades labad saad proovida sõrmega, kust vibratsioon tuleb. Kui ei leia ikka, vaheta survelaagrid välja. Survelaagrid võivad tunduda sõrmede vahel head, kuid koormuse alla on teine olukord.
Posted: Mon Jul 28, 2014 22:11
by trebla
Mingid tõmblused on isegi tühikäigul sees
Kõige rohkem vibrab minuarust güro, aga miks, sellest aru ei saa.