Posted: Sat Oct 18, 2014 17:40
Ei tasu unustada, et pikk lennuaeg pole ainult mootorid vaid samaväärselt tähtis on palju muud:
Esiteks kerge raam. Pika lennu rekordid tehtud ikka nii, et 2 ümar carbon toru risti liimitud, keskele pisike cf plaadike ja kõik. Sinna tuleb siis kõik hunnikusse kuhjata üksteise otsa. Seetõttu ka kasutatakse üldiselt Naza ajusid: kergem kaal, pisem, ei vaja lisa vibra-alust, kannatab paremini teisi komponente enda läheduses ja teadagi ka muidu lollikindlam.
Teine suur asi on kerged ja mahukamad akud. Rekordid tehakse Panasonicu 3.7v ümarpulkadega (2C) mis aga igapäevalennuks kallid ja ebamugavad.
Jääbki järele vaid madala C-ga Lipod akud (10C-15C).
30C on pikalennu masinal overkill - pigem mahtu juurde ja C väiksemaks.
Kaalu mõttes alati parem 1 suur aku kui 2 väikest.
Loomulikult kaablid võimalikult peenikesed-lühikesed. Lisasid-kronsasid minimaalselt. Jalgu pole vaja ja nii hakkab tulema ka lend 45min ja 60min lähedale.
Esiteks kerge raam. Pika lennu rekordid tehtud ikka nii, et 2 ümar carbon toru risti liimitud, keskele pisike cf plaadike ja kõik. Sinna tuleb siis kõik hunnikusse kuhjata üksteise otsa. Seetõttu ka kasutatakse üldiselt Naza ajusid: kergem kaal, pisem, ei vaja lisa vibra-alust, kannatab paremini teisi komponente enda läheduses ja teadagi ka muidu lollikindlam.
Teine suur asi on kerged ja mahukamad akud. Rekordid tehakse Panasonicu 3.7v ümarpulkadega (2C) mis aga igapäevalennuks kallid ja ebamugavad.
Jääbki järele vaid madala C-ga Lipod akud (10C-15C).
30C on pikalennu masinal overkill - pigem mahtu juurde ja C väiksemaks.
Kaalu mõttes alati parem 1 suur aku kui 2 väikest.
Loomulikult kaablid võimalikult peenikesed-lühikesed. Lisasid-kronsasid minimaalselt. Jalgu pole vaja ja nii hakkab tulema ka lend 45min ja 60min lähedale.