Pildid ja videod
Sellise lennuki maandumiskiirus on kuskil 250 km/h. Peab olema väga sportlik pickup, mis sellise kiiruse üleüldse saavutab, rääkimata siis selle saavutamisest loetud sekunditega.pohjakas wrote:nissan'i kastikas aitab lennukil maanduda
http://www.youtube.com/watch?v=FoSGzLii0KM
Kaval mõte mitukopteri arendajatele: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... btkpYIbuCw
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Video on osavasti kokku monteeritud aga vaatasin seda 50 x ning selle juures juba märkasin mitu apsu. Esiteks on selle "ootamatu " õnneliku maandumise jaoks valmis kaamerameeste TIIM ,kes juba ootavad maandumist ning ennast ilusasti sisse seadnud. Tuletõrjeautod vales kohas ja politsei juba ootab kiiruseületajat ,et teda trahvida. Ja olulised kohad on just nagu noaga lõigatud videolt. No igal juhul on vaeva nähtud Aga maailm koosneb ikka pisiasjadest. Sellekohast uudist pole kuulda. Aga miks just Nissan??
See sobiks sulle ju hästi, ei pea enam proppe nii hoolikalt külge kruvimafelch wrote:Kaval mõte mitukopteri arendajatele: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... btkpYIbuCw
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Jah, püüan kasutusele võtta, propi kinnituse vahendid ongi liiga kallid...trebla wrote:See sobiks sulle ju hästi, ei pea enam proppe nii hoolikalt külge kruvimafelch wrote:Kaval mõte mitukopteri arendajatele: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... btkpYIbuCw
Tolle lennuki teliku asendamise kohta meenus kunagi kooliajal nähtud film kus hädas reisilennuk maandus 3-le treilerilaadsele autole mis muidugi kenasti sünkroonselt sõitsid ja puha. Äkki sama filmi autorite uuem looming?
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Siin midagi mida saab ka uskuda http://www.youtube.com/watch?v=ANLgWY6I9uk ja http://www.youtube.com/watch?feature=en ... vnN_Q&NR=1
Kas seal esimese video lõpus vilksatas korraks härra Michael Knight isiklikult? Oli veidi juurde võtnud küll aga siiski äratuntavprosper wrote:Siin midagi mida saab ka uskuda http://www.youtube.com/watch?v=ANLgWY6I9uk ja http://www.youtube.com/watch?feature=en ... vnN_Q&NR=1
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Iraani poolt kinnipüütud USA Boeing Scan Eagle ISR droon - http://gizmodo.com/5966076/why-that-us- ... -worthless
Lauri Laidna - www.pistik.com
seletused on stiilis "ah see 3mln, jummala pohui, tegelt ei huvitanud ka, las võtavad, saadame juurde ka" haige papp lastakse tuulde..lauri wrote:Iraani poolt kinnipüütud USA Boeing Scan Eagle ISR droon - http://gizmodo.com/5966076/why-that-us- ... -worthless
skype: kronja
www.skycam.ee
www.skycam.ee
Tere . Tellisin HK-st kaamera (HK HD Wingcam 2 ), mida ise pole veel lennukil proovinud. Nüüd aga leidsin kellegi video mis sunnib seda kiiremini tegema. Nii head 1080p tulemust ei oleks sellest 90st dollarist oodanud. Video eeldab ka head netti ja arvutit kahjuks: siis aga vaata 1080p http://youtu.be/o9Kpy0MflYc
Külma närviga mees. Teades, palju vaeva, aega ja raha niisugune mudel võtab siis reaalelus hakkakisid käed värisema sellise manöövri juures, simus teeb sarnaseid asju alatihti
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Raketimehed, aastavahetus tulemas.
http://www.youtube.com/watch?v=rvDqoxMUroA
logi
http://ddeville.com/derek/Qu8k.html
Sven
http://www.youtube.com/watch?v=rvDqoxMUroA
logi
http://ddeville.com/derek/Qu8k.html
Sven
See polnud mudel vaid päris Dornier 28. Siin on samasugune maandumine kabiinist vaadatunatrebla wrote:Külma närviga mees. Teades, palju vaeva, aega ja raha niisugune mudel võtab siis reaalelus hakkakisid käed värisema sellise manöövri juures, simus teeb sarnaseid asju alatihti
http://www.youtube.com/watch?v=EjHKI-di ... xg&index=2
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Tegin pisut ettevalmistusi eelseisvaks hooajaks. Video katse on tehtud kahjuks juba suht hämaras(videos olev kellaaeg on suvaline) ning youtube tõmbab veel lisaks kbs-i kaks korda maha aga ikka olen rahul ! (Kui tehnika lubab ,vaata 1080p) http://youtu.be/-kqleKteeYo
ma ausalt lootsin, et sealt tuleb mingi sisu ka aga ainukeseks sisuks oli 2 minutit parklas lennukiga vehkimist ja siis veel 1 minut selle peale, kuidas kaamera lennuki külge käib... mmm, kuidas ma nüüd ütlen... KERGELT PETTUNUDusamees wrote: Tegin pisut ettevalmistusi eelseisvaks hooajaks. Video katse on tehtud kahjuks juba suht hämaras(videos olev kellaaeg on suvaline) ning youtube tõmbab veel lisaks kbs-i kaks korda maha aga ikka olen rahul ! (Kui tehnika lubab ,vaata 1080p) http://youtu.be/-kqleKteeYo
ära enam nii tee, eks?
skype: kronja
www.skycam.ee
www.skycam.ee
No kuule,ega siis minu sugusest võsalendurist ei saagi rohkem loota. Parklas käte vahel lennuki kallutamine pole mingi naljaasi. Niigi sai ennast ületatud. Vähemalt ei kukkunud lennuk käest maha ja mis kõige tähtsam ei ohustanud kedagi füüsiliselt.kronja wrote:ma ausalt lootsin, et sealt tuleb mingi sisu ka aga ainukeseks sisuks oli 2 minutit parklas lennukiga vehkimist ja siis veel 1 minut selle peale, kuidas kaamera lennuki külge käib... mmm, kuidas ma nüüd ütlen... KERGELT PETTUNUDusamees wrote: Tegin pisut ettevalmistusi eelseisvaks hooajaks. Video katse on tehtud kahjuks juba suht hämaras(videos olev kellaaeg on suvaline) ning youtube tõmbab veel lisaks kbs-i kaks korda maha aga ikka olen rahul ! (Kui tehnika lubab ,vaata 1080p) http://youtu.be/-kqleKteeYo
ära enam nii tee, eks?
Ma ei usaldaks lihtsalt magnetiga kinnitust...?usamees wrote:...http://youtu.be/-kqleKteeYo
Normaalsel kasutusel on ilmselt kõik ok...
aga kui mingiltel halbadel asjaoludel peaks Crash toimuma,
tuleb kaamera leidmiseks mitu kantmeetrit lund või muud pinnast läbi sõeluda.
Ma nuputaks mingi pool meetrit või enam tugevat kapronit kaamera ja kere vahele. Kaamerapoolne ots võiks olla pisikese karabiiniga.
Ja siis tuli veel selline mõte, et need telikud peaks ka saama mingi pilditöötlus tarkvaraga "välja lõigata".
Oehh wrote:Ma ei usaldaks lihtsalt magnetiga kinnitust...?usamees wrote:...http://youtu.be/-kqleKteeYo
Normaalsel kasutusel on ilmselt kõik ok...
aga kui mingiltel halbadel asjaoludel peaks Crash toimuma,
tuleb kaamera leidmiseks mitu kantmeetrit lund või muud pinnast läbi sõeluda.
Ma nuputaks mingi pool meetrit või enam tugevat kapronit kaamera ja kere vahele. Kaamerapoolne ots võiks olla pisikese karabiiniga.
Ja siis tuli veel selline mõte, et need telikud peaks ka saama mingi pilditöötlus tarkvaraga "välja lõigata".
Jah see magnetkinnitus tegi mulle kah muret ,kuid asendasin originaal magneti mootori magnetitega ja kuna telikud on juba eelnevalt mul tugevdatud, siis katseks viskasin lennukit paar korda telikutega vastu maad ja tundub hea . Telikud ise on jah probleemiks vaateväljas. Lennuk ise aga sellise 1,4m mõõdu juures väga stabiilse lennujoonega( isegi mõned plaanerid kõiguvad rohkem ) ja hea väike kaasa võtta. Matsa soovitas telikud üldse eemaldada( see tema kunagine Cessna ) aga esialgu ei raatsi üldist ning minu arust väga kena üldist ilmet rikkuda
Mis magnetkinnitusse puutub, siis mina jätaksin selle niimoodu, nagu ta on, aga mõtleksin julgestusnõõrile. Põhjuseks see, et crachi korral saavad kõikse vähem kannatada need objektid, mis põhikonstruktsioonist kergelt eralduda suudavad. Crachipaigas tuleks nagunii otsinguid koostada - a julgestuskõis pigem normaalsel lennul irdumise puhuks abiks.... kõige vastikumal juhuste kokkulangemisel oled üksinda, ning silmad ei lähe nii kõõrdi, kui tahaksid, et kukkumiskohta ja lennukit samal ajal jälgida, või ei ole kukkumiskoht üldsegi ligipääsetav.
Telik eemaldada - aga siis peaks kaamerale kah vist muu koha leidma?
Telik eemaldada - aga siis peaks kaamerale kah vist muu koha leidma?
Ma seda kapronnööri just julgestusnöörina pakkusingi.
Aga telikuid peaks saama pärast arvutis video pealt eemaldada vastava tarkvaraga. Asja tööpõhimõte siis selline, et telikutetagune varjatud pilt käib ikka keerates ja lennuki liikudes nähtaval ära. Videotöötlusprogramm "nokib" selle sealt pildi nihkudes välja ja asendab liikumatud objektid (telikud) nende tagant "läbi jooksva" pildiga.
Ärge ainult küsige mis tarkvara sellega hakkama saab?
Aga telikuid peaks saama pärast arvutis video pealt eemaldada vastava tarkvaraga. Asja tööpõhimõte siis selline, et telikutetagune varjatud pilt käib ikka keerates ja lennuki liikudes nähtaval ära. Videotöötlusprogramm "nokib" selle sealt pildi nihkudes välja ja asendab liikumatud objektid (telikud) nende tagant "läbi jooksva" pildiga.
Ärge ainult küsige mis tarkvara sellega hakkama saab?
Kass üritab kopteri mootorit käima saada
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... kefPMIYM4Q
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... kefPMIYM4Q
Ju siis niisugune vanakooli loom, harjunud sisepõlekategaOehh wrote:Kass üritab kopteri mootorit käima saada
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... kefPMIYM4Q
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Midagi James May toodangust: http://www.dailymotion.com/video/xw66wd ... N9GBuRnSuK