Page 11 of 23
Posted: Wed Dec 05, 2012 21:34
by prosper
Kui see on Nissani reklaam siis on parim mida näinud olen. Olen ise ka Nissani omanik
Aga Renault on ka väga hea auto
Head näitlejad on valitud
räägivad nagu oleks seda oma silmaga näinud
siiani ei saa aru kas olla(tõsi) või mitte olla(tõsi) ?
Posted: Wed Dec 05, 2012 22:11
by ak
Sellise lennuki maandumiskiirus on kuskil 250 km/h. Peab olema väga sportlik pickup, mis sellise kiiruse üleüldse saavutab, rääkimata siis selle saavutamisest loetud sekunditega.
Posted: Wed Dec 05, 2012 22:55
by felch
Posted: Wed Dec 05, 2012 23:02
by prosper
Video on osavasti kokku monteeritud aga vaatasin seda 50 x ning selle juures juba märkasin mitu apsu. Esiteks on selle "ootamatu " õnneliku maandumise jaoks valmis kaamerameeste TIIM ,kes juba ootavad maandumist ning ennast ilusasti sisse seadnud. Tuletõrjeautod vales kohas ja politsei juba ootab kiiruseületajat ,et teda trahvida. Ja olulised kohad on just nagu noaga lõigatud videolt. No igal juhul on vaeva nähtud
Aga maailm koosneb ikka pisiasjadest. Sellekohast uudist pole kuulda. Aga miks just Nissan??
Posted: Thu Dec 06, 2012 0:01
by trebla
See sobiks sulle ju hästi, ei pea enam proppe nii hoolikalt külge kruvima
Posted: Thu Dec 06, 2012 9:05
by felch
trebla wrote:
See sobiks sulle ju hästi, ei pea enam proppe nii hoolikalt külge kruvima
Jah, püüan kasutusele võtta, propi kinnituse vahendid ongi liiga kallid...
Tolle lennuki teliku asendamise kohta meenus kunagi kooliajal nähtud film kus hädas reisilennuk maandus 3-le treilerilaadsele autole mis muidugi kenasti sünkroonselt sõitsid ja puha. Äkki sama filmi autorite uuem looming?
Posted: Thu Dec 06, 2012 11:25
by prosper
Posted: Thu Dec 06, 2012 11:41
by trebla
Kas seal esimese video lõpus vilksatas korraks härra Michael Knight isiklikult? Oli veidi juurde võtnud küll aga siiski äratuntav
Posted: Fri Dec 07, 2012 19:40
by lauri
Iraani poolt kinnipüütud USA Boeing Scan Eagle ISR droon -
http://gizmodo.com/5966076/why-that-us- ... -worthless
Posted: Fri Dec 07, 2012 23:02
by kronja
seletused on stiilis "ah see 3mln, jummala pohui, tegelt ei huvitanud ka, las võtavad, saadame juurde ka"
haige papp lastakse tuulde..
Posted: Sat Dec 08, 2012 11:51
by [J]
See kinnipüütud USA Boeing Scan Eagle ISR droon näeb välja aerodünaamiliselt viimistlustasemelt võrreldes Tartu Tragidega ja teiste analoogiliste võistluslennukitega nagu" Moskvits" kaasaegse F1 võidusõiduauto kõrval. Ühel topi näpp tüüripilu vahele, teistel ei mahu nööpnõelgi.
Posted: Tue Dec 11, 2012 16:57
by usamees
Posted: Tue Dec 18, 2012 17:25
by staora
Posted: Tue Dec 18, 2012 17:43
by trebla
Külma närviga mees. Teades, palju vaeva, aega ja raha niisugune mudel võtab siis reaalelus hakkakisid käed värisema sellise manöövri juures, simus teeb sarnaseid asju alatihti
Posted: Tue Dec 18, 2012 23:12
by Sven
Posted: Wed Dec 19, 2012 20:51
by MihkelP
trebla wrote:Külma närviga mees. Teades, palju vaeva, aega ja raha niisugune mudel võtab siis reaalelus hakkakisid käed värisema sellise manöövri juures, simus teeb sarnaseid asju alatihti
See polnud mudel vaid päris Dornier 28. Siin on samasugune maandumine kabiinist vaadatuna
http://www.youtube.com/watch?v=EjHKI-di ... xg&index=2
Posted: Wed Dec 19, 2012 21:29
by trebla
No siis on arusaadav, mudeliga selliseid asju teha ei julgeks, aga kui ise kabiinis, siis..
Posted: Sat Dec 22, 2012 1:48
by Marek
Posted: Sat Dec 22, 2012 19:55
by usamees
Tegin pisut ettevalmistusi eelseisvaks hooajaks. Video katse on tehtud kahjuks juba suht hämaras(videos olev kellaaeg on suvaline) ning youtube tõmbab veel lisaks kbs-i kaks korda maha aga ikka olen rahul ! (Kui tehnika lubab ,vaata 1080p)
http://youtu.be/-kqleKteeYo
Posted: Sun Dec 23, 2012 3:16
by kronja
usamees wrote: Tegin pisut ettevalmistusi eelseisvaks hooajaks. Video katse on tehtud kahjuks juba suht hämaras(videos olev kellaaeg on suvaline) ning youtube tõmbab veel lisaks kbs-i kaks korda maha aga ikka olen rahul ! (Kui tehnika lubab ,vaata 1080p)
http://youtu.be/-kqleKteeYo
ma ausalt lootsin, et sealt tuleb mingi sisu ka
aga ainukeseks sisuks oli 2 minutit parklas lennukiga vehkimist ja siis veel 1 minut selle peale, kuidas kaamera lennuki külge käib... mmm, kuidas ma nüüd ütlen... KERGELT PETTUNUD
ära enam nii tee, eks?
Posted: Sun Dec 23, 2012 5:25
by usamees
kronja wrote:usamees wrote: Tegin pisut ettevalmistusi eelseisvaks hooajaks. Video katse on tehtud kahjuks juba suht hämaras(videos olev kellaaeg on suvaline) ning youtube tõmbab veel lisaks kbs-i kaks korda maha aga ikka olen rahul ! (Kui tehnika lubab ,vaata 1080p)
http://youtu.be/-kqleKteeYo
ma ausalt lootsin, et sealt tuleb mingi sisu ka
aga ainukeseks sisuks oli 2 minutit parklas lennukiga vehkimist ja siis veel 1 minut selle peale, kuidas kaamera lennuki külge käib... mmm, kuidas ma nüüd ütlen... KERGELT PETTUNUD
ära enam nii tee, eks?
No kuule,ega siis minu sugusest võsalendurist ei saagi rohkem loota. Parklas käte vahel lennuki kallutamine pole mingi naljaasi. Niigi sai ennast ületatud. Vähemalt ei kukkunud lennuk käest maha ja mis kõige tähtsam ei ohustanud kedagi füüsiliselt.
Posted: Sun Dec 23, 2012 14:23
by Oehh
Ma ei usaldaks lihtsalt magnetiga kinnitust...?
Normaalsel kasutusel on ilmselt kõik ok...
aga kui mingiltel halbadel asjaoludel peaks Crash toimuma,
tuleb kaamera leidmiseks mitu kantmeetrit lund või muud pinnast läbi sõeluda.
Ma nuputaks mingi pool meetrit või enam tugevat kapronit kaamera ja kere vahele. Kaamerapoolne ots võiks olla pisikese karabiiniga.
Ja siis tuli veel selline mõte, et need telikud peaks ka saama mingi pilditöötlus tarkvaraga "välja lõigata".
Posted: Sun Dec 23, 2012 16:36
by usamees
Oehh wrote:
Ma ei usaldaks lihtsalt magnetiga kinnitust...?
Normaalsel kasutusel on ilmselt kõik ok...
aga kui mingiltel halbadel asjaoludel peaks Crash toimuma,
tuleb kaamera leidmiseks mitu kantmeetrit lund või muud pinnast läbi sõeluda.
Ma nuputaks mingi pool meetrit või enam tugevat kapronit kaamera ja kere vahele. Kaamerapoolne ots võiks olla pisikese karabiiniga.
Ja siis tuli veel selline mõte, et need telikud peaks ka saama mingi pilditöötlus tarkvaraga "välja lõigata".
Jah see magnetkinnitus tegi mulle kah muret ,kuid asendasin originaal magneti mootori magnetitega ja kuna telikud on juba eelnevalt mul tugevdatud, siis katseks viskasin lennukit paar korda telikutega vastu maad
ja tundub hea
. Telikud ise on jah probleemiks vaateväljas. Lennuk ise aga sellise 1,4m mõõdu juures väga stabiilse lennujoonega( isegi mõned plaanerid kõiguvad rohkem ) ja hea väike kaasa võtta. Matsa soovitas telikud üldse eemaldada( see tema kunagine Cessna ) aga esialgu ei raatsi üldist ning minu arust väga kena üldist ilmet rikkuda
Posted: Sun Dec 23, 2012 17:01
by cuprum
Mis magnetkinnitusse puutub, siis mina jätaksin selle niimoodu, nagu ta on, aga mõtleksin julgestusnõõrile. Põhjuseks see, et crachi korral saavad kõikse vähem kannatada need objektid, mis põhikonstruktsioonist kergelt eralduda suudavad. Crachipaigas tuleks nagunii otsinguid koostada - a julgestuskõis pigem normaalsel lennul irdumise puhuks abiks.... kõige vastikumal juhuste kokkulangemisel oled üksinda, ning silmad ei lähe nii kõõrdi, kui tahaksid, et kukkumiskohta ja lennukit samal ajal jälgida, või ei ole kukkumiskoht üldsegi ligipääsetav.
Telik eemaldada - aga siis peaks kaamerale kah vist muu koha leidma?
Posted: Sun Dec 23, 2012 18:42
by Oehh
Ma seda kapronnööri just julgestusnöörina pakkusingi.
Aga telikuid peaks saama pärast arvutis video pealt eemaldada vastava tarkvaraga. Asja tööpõhimõte siis selline, et telikutetagune varjatud pilt käib ikka keerates ja lennuki liikudes nähtaval ära. Videotöötlusprogramm "nokib" selle sealt pildi nihkudes välja ja asendab liikumatud objektid (telikud) nende tagant "läbi jooksva" pildiga.
Ärge ainult küsige mis tarkvara sellega hakkama saab?
Posted: Sun Dec 23, 2012 19:44
by primaat
Posted: Sat Dec 29, 2012 1:07
by Oehh
Posted: Sat Dec 29, 2012 12:51
by trebla
Ju siis niisugune vanakooli loom, harjunud sisepõlekatega
Posted: Sat Dec 29, 2012 23:42
by Kiku
Posted: Thu Jan 03, 2013 23:15
by ufo