Page 13 of 23
Posted: Tue Mar 19, 2013 17:43
by Climatix
Hahaha, see kopteri klipp on küll omaette kunst
Posted: Sun Mar 24, 2013 15:09
by Bluesmell
Posted: Thu Mar 28, 2013 13:43
by ufo
Posted: Thu Mar 28, 2013 21:29
by Scoop
Kui seitseaastased juba nii sõidavad, siis enda sõiduskill tundub küll väga...mannetu
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HXXc3FignI
Posted: Thu Mar 28, 2013 21:59
by trebla
Oleks sa 6-selt alustanud, oleksid sa kah sama kõva käsi olnud 7-selt
Posted: Sat Mar 30, 2013 9:33
by pohjakas
Posted: Sat Mar 30, 2013 20:28
by prosper
Ma tegin ka kord selliseid "UFO" pilte. Paned klaasi umbes meetri kaugusele objektiivist ning vehid selja taga tuledega. Samas valid looduse ka taustaks ning ennäe "ufod" kihutavad nagu sääsed siia sinna
Kas nende piltide eest makstakse natuke autoritasu ka? Kellele see siis läheb, kas tulnukatele või kavalale fotograafile? Mul lausa film välja pakkuda
BionicOpter
Posted: Mon Apr 01, 2013 22:41
by felch
Posted: Mon Apr 01, 2013 22:57
by [J]
Nelja või x propelleri asemel 4 lööktiiba on väga asjalik
Loodus eelistab seda varianti.
Posted: Tue Apr 02, 2013 8:11
by cuprum
[J] wrote:
Loodus eelistab seda varianti.
Nu aga eksa katsu põõrlevasse organisse miskit asjalikku ühendussüsteemi luua. Huvitav, kuidas on tegelikult lood tiiva ja tiiviku effektiivsuse võrdlusega - kas keski on arvutanud? Seda, et tiib võimaldab planeerimisreziimi sisse lülitada võib muidugi plussiks pidada.
Posted: Tue Apr 02, 2013 10:18
by prosper
Looduses ei kujuta ette lendaval elukal proppi ees või taga. Kõige hämmastavam on minu jaoks kolibri
http://www.youtube.com/watch?v=FYyxag3Ll-8 Kestvuslennul ta kaua vastu ei peaks. Inimene ei suuda vist kunagi nii täiuslikku elukat luua. Ok, mehhanismil saab kuludes juppe vahetada aga ma ei kujuta siukest pisikest lindu pärast liigestevahetust lendamas.
Posted: Tue Apr 02, 2013 10:26
by lauri
Posted: Tue Apr 02, 2013 12:03
by usamees
Hull lugu küll ! Helikopter on ikka nagu võinuga.
Seega ,härrased kes alles selle alaga alustate, ärge alustage enne võistlustegevust kui juhtimisvõtted pole veel refleksideks muutunud (see küll vaid minu arvamus aga..)
Vaatame veelkord videot ja kujutame lennukitiiva asemel inimkehast väjaturritavaid osi !!!
Re: BionicOpter
Posted: Tue Apr 02, 2013 12:38
by trebla
Mis mõttes "fully functional robot dragonfly"? Kas suudab ise ka paljuneda? Või on siiski ainult lennuvõimeline
Posted: Tue Apr 02, 2013 13:09
by Maikkel
usamees wrote:
Hull lugu küll ! Helikopter on ikka nagu võinuga.
Seega ,härrased kes alles selle alaga alustate, ärge alustage enne võistlustegevust kui juhtimisvõtted pole veel refleksideks muutunud (see küll vaid minu arvamus aga..)
Vaatame veelkord videot ja kujutame lennukitiiva asemel inimkehast väjaturritavaid osi !!!
Videos ei tundu helikopteri laba just erilist lõikamist tegevat, vaid pigem oli kopter ise õhus olevaks kaalukaks takistuseks millele lennuk otsa sõitis ja jäik kuid habras tiib purunes.
Teoorias oleks võinud ju mees VIST lennuki päästa oleks kohe õigesti reageerinud, vähemasti kontrollituma hädamaandumise teha. Aga video pealt tundub alati kõik ilus ja tore ja tehtav.
Ülimalt hästi püütud materjal siiski!
Posted: Tue Apr 02, 2013 13:21
by trebla
Kopter oli õhus tagurpidi, järelikult võis tegu olla sõlme või kukerpalliga. Sel juhul lähenes kopter altpoolt ja ei tarvitsenud lennukipiloodi vaatevälja eriti varakult sattuda, et oleks võimalik olnud reageerida. Mõlemad lendasid ilmselgelt samas sektoris ja see oligi kogu jama algpõhjus. Eks me isegi oleme sama pattu teinud, tuleta kas või Talvepäevasid meelde.
Posted: Tue Apr 02, 2013 13:51
by Maikkel
Kui vihjad minu ja kyyliku kokkupõrkele siis jah
Kuid siis me lendasime nö "odavate" peno lennukitega, mille remont kerge ja odav.
Eeldaks et kui niipalju rahvast koos ja kõigil mitme tuhande €-sed masinad, et käitutaks teisiti.....
Ning päästmise alla mõtlesin kusjuures peale kokkupõrget toimunud käitumisest, oleks koheselt elerooni paremale visanud ja kõrgustüüri "üles" asendisse. Siis kiirust oli ju megalt, oleks võimalik olnud, et oleks veel kuskile kaugele lennanud ja väheke sõbralikumalt alla tulnud....
Aga noh, see selline tore teoreetiline jutt, aga kui piisavalt palju selliseid asju mõelda, ehk ükskord õnnestub endal päästmine
Posted: Tue Apr 02, 2013 16:27
by usamees
Maikkel wrote:usamees wrote:
Hull lugu küll ! Helikopter on ikka nagu võinuga.
Seega ,härrased kes alles selle alaga alustate, ärge alustage enne võistlustegevust kui juhtimisvõtted pole veel refleksideks muutunud (see küll vaid minu arvamus aga..)
Vaatame veelkord videot ja kujutame lennukitiiva asemel inimkehast väjaturritavaid osi !!!
Videos ei tundu helikopteri laba just erilist lõikamist tegevat, vaid pigem oli kopter ise õhus olevaks kaalukaks takistuseks millele lennuk otsa sõitis ja jäik kuid habras tiib purunes.
Teoorias oleks võinud ju mees VIST lennuki päästa oleks kohe õigesti reageerinud, vähemasti kontrollituma hädamaandumise teha. Aga video pealt tundub alati kõik ilus ja tore ja tehtav.
Ülimalt hästi püütud materjal siiski!
Seda videot kaadri haaval vaadates näed millisel kujul ,laba laba haaval, toimub lõikamine. Kuna kohtumisnurk ühtib vaid kopteri labadega la nende kaal ilma tsentrifugaaljõuta on kõigest 110g poleks lennukiga midagi juhtunud. 50-se kopteri oma kaal jääb u 5kg alla ja täispöördel laba tsentrifugaal-väljatõmme on u 100kg. Sobiva lähenemiskiiruse puhul, selline kopter lõikab end vabalt ka läbi auto ukse enne täielikku purunemist. Sellise lennuki tiib oleks taolise aga seisva takistuse puhul vaid kannatada saanud.
Posted: Tue Apr 02, 2013 18:08
by [J]
cuprum wrote:Huvitav, kuidas on tegelikult lood tiiva ja tiiviku effektiivsuse võrdlusega
Mulle tundub, et lööktiib võidab kestvuslendamisel ja propeller lõikamisel
Posted: Wed Apr 03, 2013 0:13
by prosper
Arvan ,et sellises kokkupõrkes ei suuda keegi peale seda norm kiirusel mõelda. Esiteks pidurdab "kerge" ehmatus ja teiseks läheks ikka hulk lennuvahendeid instinktide harjutamiseks sellises olukorras. Simu ei lase ka pooliku tiivaga harjutada vaid toob lennuki tervelt lennurajale.
Egas piloodid ei tabanud ka kohe ära ja pilgud hoopis mujal neil. Tehti mitu viga. Piloodid ei leppinud kokku sektorites kus lendavad. Kopterimees oli ennem õhus. Ennem kokkupõrget käis kolm korda kaadrist läbi see kopter. Ja minu arvamus ,et lennuki juht maksab kopteri kinni. Ja kommentaar lennu alguses oli ka hea
lennuki piloodi poolt. See nagu autoõnnetuse puhul, et kokkupõrge kestab vaid sekundeid aga pärast räägid tunde kuidas kõik juhtus
Ja seekord läks tal õnneks
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... xDjdlPYSiw
Posted: Wed Apr 03, 2013 1:01
by Oehh
Posted: Sat Apr 06, 2013 17:52
by ussimuna
Posted: Sat Apr 27, 2013 4:31
by kronja
Posted: Sat Apr 27, 2013 9:03
by priitom
Korralik
Posted: Sun Apr 28, 2013 12:13
by usamees
Posted: Tue Apr 30, 2013 10:43
by Dreddix
Posted: Tue Apr 30, 2013 19:20
by tommi
'13 Winter in South Estonia -
https://vimeo.com/65083365
Posted: Tue Apr 30, 2013 19:27
by kronja
ja veel üks tiim tegi veel ühe video -
https://vimeo.com/65124577
Posted: Wed May 01, 2013 15:32
by Climatix
Robotkärbsed...
Posted: Fri May 03, 2013 8:34
by felch