Page 3 of 3

Posted: Sun Jul 04, 2010 21:33
by gupi
Ega ma selle saatja/vastuvõtja hingeeluga eriti sügavalt tõesti tutvunud ei ole- tavaline 2,4 gigane laiatarbekaup ja nii palju tean, et saatja signaali kadumisel mootor seiskub. Regu on kah progetud akut säästma. Aga aku on selline nagu ta vahetult peale lendu on- kergelt "lirtsuv". Pole täna viitsinud testrit taha lükata, et teda natuke lähemalt uurida. Eks teine päev vaatan.

Kas Lipo akut ei tohi täiesti tühjaks lasta?

Posted: Mon Sep 20, 2010 10:22
by Risto19
Tere, võibolla veidi vale koht postitamiseks, aga küsimus siis selles, et kas jutt peab paika, et lipo akusid tohib ainult kuskil 30%-ni kulutada, et muidu aku kohe prügimäele võib visata? ja kui jah siis palju see seadeldis maksta võiks, mis märku annab õigel ajal?

Posted: Mon Sep 20, 2010 11:08
by KristoR
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=4468
sealt leiad lipode kohta nii mõndagi.
Aga minuteada võib lasta ka 100% tühjaks(st mitte pinget nulli vaid mahtuvuse osas) aga lihtsalt aku eluhea huvides pole mõtet nii tühjaks lasta.

Posted: Mon Sep 20, 2010 18:39
by lauri
tuhkur wrote:Aga minuteada võib lasta ka 100% tühjaks(st mitte pinget nulli vaid mahtuvuse osas) aga lihtsalt aku eluhea huvides pole mõtet nii tühjaks lasta.
Ei, ei, ei... nii see EI OLE.

Posted: Mon Sep 20, 2010 20:11
by KristoR
lauri wrote:
tuhkur wrote:Aga minuteada võib lasta ka 100% tühjaks(st mitte pinget nulli vaid mahtuvuse osas) aga lihtsalt aku eluhea huvides pole mõtet nii tühjaks lasta.
Ei, ei, ei... nii see EI OLE.

Aga äkki põhjendad?

Posted: Tue Oct 05, 2010 20:18
by Ufonaut22
Kas need ühe elemendiga mini helikopterite ja lennukite akud lähevad sama moodi põlema? Mul üks üle laetud aku oli paistes nagu mesilase nõelamise tagajärg ja proovisin seda vähe töödelda akut mitu korda maha visates ja lõpuks lihtsalt pika kaikaga materdades. Läks lihtsalt lapikuks ja muud midagi. Ega nendega nalja pole.