Ridalisse lennutama 09.03.08

Teavita toimuvatest võistlustest ja kokkusaamistest ning treeningutest.

Moderators: Marek, mart63

User avatar
silver
Posts: 185
Joined: Fri Nov 16, 2007 13:37
Location: Värska

Post by silver »

Mootor mis cladiatori peal oli sai päris hea obaduse, sumpsi kinnitus on samamoodi katki kui Andrias sinu omal, lisaks väänas kôveraks ka segu kruvi, ei tea kas vôll jäi sirgeks, kuna tuli otse maasse ja pinnas oli seal üsna kôva :( seda laksu oli väga valus vaadata :(
Kuid tänud ka minupoolt kôigile kes kohal käisid ja oma ôppetussônu jagasid. Cuprumile veel niibalju et ootame sind kindlasti tagasi, kuna sinust oli väga palju abi, suured tänud sulle!
Enda lennust ei ole eriti midagi rääkida, kuna lennuk terve ja kôik sujus, vahest vast niipalju, et laupäeval tuli maanduda ilma telikutta, kuna telik tuli alt ära just siis kui rattad hakkasid maast lahti tulema, lennuk sööstis taevasse ja telik jäi maapeale ootama, ônneks läka ka see maandumine üllatavalt hästi,suutsin hoo nii maha vôtta et tuli teine maha nagu padjapeale 8)
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

kuna tuli otse maasse ja pinnas oli seal üsna kôva seda laksu oli väga valus vaadata
mis te seal Lõuna-Eestis teete,ei ole ju vaja nii hullult lõhkuda!Sa Silver,katsu silm peal hoida ja kriitilisel hetkel võta juhtimine üle.Gladiaator peaks ka olema suht rahuliku olekuga mudel,nagu Home Run'gi.
User avatar
silver
Posts: 185
Joined: Fri Nov 16, 2007 13:37
Location: Värska

Post by silver »

Selle juhtimise ülevôtmisega on täpselt nii, et mina olen ôppinud kange liigutama sutsu teistmoodi :( , minul on eleronid 4 kanali peal ja saba tüür 2 kanali peal, ma usun et kui ma seriffi lennuki oleks enda kätte vôtnud oleks tulemus olnud sama ja hingepiinad poole suuremad :(, aga jah see ainult OLEKS, midagi kraabib ikkagi hinges.
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
seriff
Posts: 737
Joined: Wed Dec 19, 2007 22:16
Location: Põlvamaa

Post by seriff »

mootor on korras juba ainult vaja sumpsi kolektorit.
nõel sai kannatada kuna oli nats kõver aga sai ilusti tagasi võllid ja asjad sirged.ta ei maandunud otse ninale vaid paremale küljele enamus laks.

meile meeldib ehitada selle lõhumegi lennud on teise järguline asi :lol: .
nali naljaks aga mina hetkel ei võta pulti kätte päris jupp aega,aga uue ehitan kindlasti asemele idee on juba olemas ainult kumba valida.

meie suur viga on see et punn põhja ja taevasse,aga need asjad suudavad ka vaikselt lennata.ja kui ikka siiber kinni jääb ja kaas põhjas siis pole midagi ja ka loomulik et algaja hakkama ei saa..
53457079



Ridali lennuklubi.
MagnusL
Posts: 115
Joined: Wed Jan 24, 2007 17:19
Location: Tallinn, Lasnamägi

Post by MagnusL »

Täielik offtopic, aga sa seriff võiksid vahetevahel komasid ka kasutada, oleks su teksti parem lugeda. :wink:
Võsalendur
Posts: 258
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
Location: Tartu

Post by Võsalendur »

OT: Lugesin kokku, et käigus 7 punkti, 2 koma ja üks emotikon, mida on rohkem, kui ühe keskmise eestlase keskmisest postituset leida võib.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

nali naljaks aga mina hetkel ei võta pulti kätte päris jupp aega,aga uue ehitan kindlasti asemele
nii masendusse ei ole mõtet ka langeda-osta või ehita üks ülatiivaline treeninglennuk vahelduseks - usu,palju lihtsam on alustada,kui nende täisverd vigurlennu lennukitega.Ja kui "Treener" ilusti taevas püsib ja mõne surmasõlme ka ära teeb,võta Su kapi otsast alla.
seriff
Posts: 737
Joined: Wed Dec 19, 2007 22:16
Location: Põlvamaa

Post by seriff »

Kuno wrote:
nali naljaks aga mina hetkel ei võta pulti kätte päris jupp aega,aga uue ehitan kindlasti asemele
nii masendusse ei ole mõtet ka langeda-osta või ehita üks ülatiivaline treeninglennuk vahelduseks - usu,palju lihtsam on alustada,kui nende täisverd vigurlennu lennukitega.Ja kui "Treener" ilusti taevas püsib ja mõne surmasõlme ka ära teeb,võta Su kapi otsast alla.

täpselt selline mõte ongi.osta hetkel resurss ei luba muidu ostaks mareki lennuki koos õpetusega :D
53457079



Ridali lennuklubi.
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

seriff wrote: täpselt selline mõte ongi.osta hetkel resurss ei luba muidu ostaks mareki lennuki koos õpetusega :D
Maha olen jäänud ajast - ei mäleta, millal Marek oma viimase trainer tüüpi lennuki maha parseldas :shock:
seriff
Posts: 737
Joined: Wed Dec 19, 2007 22:16
Location: Põlvamaa

Post by seriff »

cuprum wrote:
seriff wrote: täpselt selline mõte ongi.osta hetkel resurss ei luba muidu ostaks mareki lennuki koos õpetusega :D
Maha olen jäänud ajast - ei mäleta, millal Marek oma viimase trainer tüüpi lennuki maha parseldas :shock:
ee pidasin silmas giles 202 mida ta hetkel müüb koos välja õppega.
aga üla tiivalisest nii palju et ühe ostsin,aga ta ei lennanud.
pidi olema algajale väga hea,hiljem väitis ka ise et jah ega ta nii hea ka pole.mootor oli jõuetu,nüüd seisab kastis.
53457079



Ridali lennuklubi.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

aga üla tiivalisest nii palju et ühe ostsin,aga ta ei lennanud
mismoodi ei lennanud?Kui suur see mudel siis on,et mootor jõuetu?
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

seriff wrote:mootor oli jõuetu,nüüd seisab kastis.
Khmm, kui mootor jõuetu, egas selle pärast pea veel mudelit kasti lõõma.
Uus mootor sellele mudelile ja mootorile kah jõukohasem töö ;)
Post Reply