Page 3 of 3

Posted: Tue Feb 13, 2007 11:47
by mart
Ma laisk inimene ja liistude kleepimise asemel teibin klaaskiude sisaldava kleepribaga mudelil vajalikud kohad.

Posted: Wed Feb 14, 2007 1:32
by [J]
Kes Ferrariga sõidab, sellel sobiks paremini söekiuga teip. Image

Posted: Wed Feb 14, 2007 11:14
by vana
Tegelikult ei hoia teip eriti pehmet materjali löökide eest.
Seda tasub kasutada eelkõige "ruumiliste" konstruktsioonide puhul paindetugevuse tõstmiseks.
Aga kust kohast Sa [J] seda söelinti ostsid???

Posted: Wed Feb 14, 2007 11:48
by mart
Ma pole päris kindel, kas on vaja seda "pehmet materjali" löökide eest kaitsta. Pigem vaätida murdumist ja tükkide välja rebimist.
Kui üks koht piisavalt tugevaks teha, siis hakkab kusagilt mujalt järgi andma. Energia peab ju kuhugi minema.
Ma plen oma mudelite "pehmed" ninad köik teipinud. Nii ei murdu nad enam aga leevendavad matsu küll.
Lisaks muidugi see pingetugevduse osa.

Posted: Wed Feb 14, 2007 12:07
by [J]

Posted: Fri Feb 16, 2007 0:52
by tann200
No, lennutunde on selle aparaadiga kogunenud vast 20 ja selle aja sees vast 5 crashi. Neist 3 on tõsisemate tulemustega. Nagu eelpoolmainitud, oli tugevaim see, mis tiivast ampsu võttis :twisted: ja saba ära murdis. Teine crash oli oma viga, kuna Tartus Kivilinna gümnaasiumi jalkaväljakul sai üritatud välispidi sõlme, mis tavaliselt ka välja tuleb, kuid seekord ei õnnestunud ja lennuk tuli nina ees maasse ja tulemuseks oli katkine saba, kuid see sai suht kiiresti kokku liimitud. Ülejäänud sellised pisemad eksimused, mis on tagajärgedeta lõppenud. Üldiselt olen viimasel ajal tähele pannud jah, et tiiva kinnitus pisut loksub, seega kleepisin kummalegi tiivapoolele neodüümmagnetid ette ja taha otsa, ning tiib pysib nyyd ilusti koos. Samuti kleepisin ka neodüümid kokpiti katte ülemisse otsa ja kere külge, et kate aparaadi tugevamatel maandumistel minema ei lendaks. Viimasel ajal on pisut lollitada saanud ja touch and gosid tehtud, kuid nende tagajärg pole muud kui pisut mustust lennuki kõhul. Üldiselt üritan maanduda nii, et lõpus püüan lennuki kinni lihtsalt.

Posted: Fri Feb 16, 2007 15:22
by mart63
Huvitav lahendus :D Tiib kinni magnetiga :D

Posted: Sat Feb 17, 2007 23:58
by [J]
Neodüümid luukide kinnituseks on meeldiv lahendus ja selle peaks küll üle võtma! Neid on müügil igas mõõdus ja kallid kah ei ole.
Maandumiseks tuleb maha panna "sulgpadi" ja hakta varakult sinna rihtima. Hiljem plaanerivõistlustel on siis maandumise eest 100 punkti harjumus, mitte üliharv loteriivõit.

Posted: Tue Feb 20, 2007 23:38
by Ervin2
Easy glideri Kyosho versioon.

Image

St.bandit jah,panin mööda.

Posted: Wed Feb 21, 2007 9:59
by Submarin
meenutab väga Banditi...see oli easyst küll väga kaugel

Posted: Thu Jun 07, 2007 13:34
by tikka
Easy Star on küll suurepärane lennuk. Tellisin ta mõned nädalad tagasi ja siiani lennutunde kogunenud ca 5. Seespidiste ja välispidiste surmasõlmede, selililennu, pööriste jms sooritamine pole mingi probleem ka lennukit ümberehitamata ( ainult propeller on mul kokkuklappiv). Täisgaasiga lennates peab aku vastu ca 10 minutit, säästurežiimil ca 20min. Pikim lend tõusvates õhuvooludes pärast mootori väljalülitamist oli mul ca 10 minutit. Minu mudeli lennukaal on 667 grammi.
Kasutan kahte seitsme purgiga NiMH akut, aga mingil põhjusel ei õnnestu neid 1500mAh-ni laadida. Mõlemad võtavad sisse ligikaudu 1380mAh. Alati kasutan ka tühjakslaadimist.
Image

Posted: Mon Sep 03, 2007 14:10
by tikka
Mu Easy Star`i akupakkide plastikust kile on hakanud lõhenema. Samas on sellealune aku metallist väliskest terve. Mõlemad akud on teinud läbi 19 tsüklit. Mootoriks on Permax 400/6v ja kasutan graupneri klappivat 14x10 proppi. Mootor tarbib voolu natuke üle 7A (testriga mõõdetud, seega ei pruugi olla päris täpne).
Kas see võib olla tingitud liigsest soojuse eraldumisest? Kujutab kõealune probleem mingit suurt ohtu (ei taha, et aku väliskest keset lendu lühisesse läheks)?

Posted: Mon Oct 11, 2010 11:36
by ak
Hei,

käesolev teema, mis on kleepsuna üleval algajate lennukivaliku teemas, on juba 3a vana ja ei ole vast eriti abiks enam algajatele. Teeks uue ja parema?

AndrusK

Posted: Mon Oct 11, 2010 17:37
by Kiku
Mina ikka soovitaks seda sama EasyGlider'it. Pole aga aru saanud, mis vahe on EasyGlider Electric'ul ja Pro'l

Algaja I lennuk

Posted: Sat May 07, 2011 14:39
by egerto

Posted: Sat May 07, 2011 17:07
by Oehh
Põhimõtteliselt sobib kindlasti.
Tema võike lennukaal on nii eeliseks kui miinuseks.
Eeliseks on väike mass kohtumisel maaga.
Miinuseks aga väga tundlik vähegi tuulisemale ilmale.

Harjadega mootor on kahjuks juba eelmine põlvkond.
Samuti NiMh akud.
Minu 7.2V / 650MAh aku kaalus 100gr

Tellisin HK-st asemele Zippy 3S1P 11,1V / 1300MAh 15C aku -102gr
Harjadega mootor (7,2V) koos propsiga ja reguga kaalus samuti 100gr
Asemele sai tellitud uus props ja harjadeta mootor.
Kogu vana komplekt kaalus 200gr ja suutis lennukit täispööretel vaevu õhus hoida. uus komplekt tuli 205gr ja lennuk lendab suurepäraselt poole gaasiga.
See siis võrdluseks minu ca 600gr / 104cm tiivaga algaja lennukist.

Miinusteks võiks veel lugeda eleronide puudumist kuna kaasapandava vastuvõtjaga ei saa Sa neid ka ise sinna lisada.
Tekib kohe vajadus osta ka uus saatjaga kokkusobiv vastuvõtja.

Sellisest lennukist kasvad Sa tõenäoliselt ca 20 lennutuskorraga välja.
Ja siis jääb valida kas soetada täiesti uus komplekt või kui lennuk veel elus. Teed tuuningu ja jätad ta siis auto pakiruumi, et midagi on alati kaasas kuhu sa ka ilusa ilmaga ei satuks. :wink:

See on küll oluliselt kallim kuid tundub siiski perspektiivikam.
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... bc8c8da872

Ja kindlasti tasuks kaaluda kasutatud komplekti soetamisele.
Ära põe välimuse pärast, oluline on lennuomadused ja odav hind algajale.
Et peale esimesi lennutamisi rahamaitse suus poleks :wink:

l

Posted: Fri May 13, 2011 16:20
by egerto
Okei, aitäh abi eest. Eks niipalju raha ikka leiab kuskilt :D

Posted: Tue Mar 13, 2012 17:00
by Ansa
Kas oskate soovitada algajale mõnda komplekti kus oleks pult jms ka kaasas? Hind võiks olla kõige rohkem 200 euri. Inglise keelest saan aru aga välismaalt tellida ei julge.

Posted: Tue Mar 13, 2012 17:06
by kyylik
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=6368

keegi müüb 70euriga lennukit,peaks vist olema päris hea õppe lennuk

Alustamine

Posted: Sat Jun 08, 2013 18:37
by Nomme1981
Kas selline lennuk on alustamiskes liiga kallis ,kas peaksin alustama ikka odavamast valikust
http://www.marionvillemodels.com/rc-sho ... A_500.html?

Posted: Sat Jun 08, 2013 21:00
by Ets

Re: Alustamine

Posted: Sun Jun 09, 2013 8:56
by cuprum
Nomme1981 wrote:Kas selline lennuk on alustamiskes liiga kallis ,kas peaksin alustama ikka odavamast valikust

Kallis pidi olema siis, kui kahe käega kaela ümbert kinni on ;) Mis hinnasse puutub, siis seda peab Sinu enese rahakott otsustama.

Mudeli sobivuse kohta... Esiteks, ma ei näinud seal eriti infot saatja kohta. Seepärast igaks juhuks vaata üle, et see suudaks koostööd teha miskite teiste vastuvõtjatega - Sa ju kavatsed selle hobiga pikemalt tegeleda? ;) Samuti oleks abiks veenduda, et puldil on piisavalt "tarkust" expo ja muu sellise näol. Kokkuvõtteks - eriti ei soovitaks RTF-iga kaasa topitavaid odavpulte. Samas, kõikse esimene mudel, mis võib jääda ka ainukeseks, ei peata showd.


Mis mudelisse enesesse puutub, siis minu kogemuste järgi on "Cesna tüüpi" asjad suht salakavalad. Näevad välja nagu normaalsed ülatiivalised, aga on siiski klassikalisest trainer tüüpi lennukist tunduvalt "rabedamad". Põhjuseks siis midagi tiiva koormatuse/kuju ja kere pikkuse kombinatsioonist. Algajale... võimalik lennata, kuid see ei ole kõige kergem tee lendama õppimiseks, samas, järgmise mudeliga on siis tunduvalt lihtsam.

Posted: Mon Jun 10, 2013 9:48
by Kuno
etsi poolt pakutav lennuk on väga õige valik lendama õppimiseks.Ma ei püüa konkreetset lennukit müüja vaid juhin tähelepanu lennuki tüübile :lol: Kõik "päris lennuki" nägu asjad omavad mingeid iseärasusi ja nõuavad lennukogemusi - muidu ei jätku lõbu kauaks :?

Posted: Fri Sep 06, 2013 20:23
by rosoft
Parim algajale oleks bixler 2 või siis kvaliteetsem ja kallim easystar 2.