Page 3 of 4
Posted: Fri Apr 01, 2011 0:12
by Marek
Täna oli huvitav vaatepilt tõesti, märtsi lõpus äripäeval polegi vist nii palju lennutajaid tegutsemas näinud. Mina jäin küll rahule. Sai vist kokku 4 mudelit proovitud. Kui ilm oluliselt ei muutu, siis on võimalik, et Sbach hoopis/ikka järvelt lendu saab laupäeval, sest jää/lume kate seda võimaldab.
Posted: Fri Apr 01, 2011 9:24
by hommiku kohvi
mnjahh .. üsna julge ettevõtmine
Posted: Fri Apr 01, 2011 10:39
by Kuno
mnjahh .. üsna julge ettevõtmine
mis seal julgeda - tingimused ideaalsed.Rataste jaoks siiski lund nats palju jääl - startida saaks aga maandumisel võib nina vastu maad minna.Kui tuleb lubatud 12 kraadi sooja nädala lõpuks,siis võib muidugi vähe vesisieks minna
Posted: Fri Apr 01, 2011 11:46
by hommiku kohvi
tegelt kommenteerisin hr. usamees kopterilennutamise videot
Posted: Fri Apr 01, 2011 11:51
by Riff
Usamees - üsna vastutustundetu, sellises paigas lennata. Ohutus ennekõike!!!
Pean vabandama eile Harkul olnud inimeste ees kuna olin ka ise vastutustundetu ning lendasin peade kohal. Proovin tähelepanelikum olla ning seda rohkem mitte teha. Ei oska järelikult kaugust kõrguses piisavalt hästi hinnata.
Kui midagi sellist peaks toimuma, siis võiks kohe märku anda.
Posted: Fri Apr 01, 2011 13:00
by Trex
Minumeelest kõik ok : Suur plats, aed ja ainult väike kaheksa seadistamise eesmärgil
Posted: Fri Apr 01, 2011 13:12
by Keks
Teades Aivari lennuoskusi, ei näinud mina ka slles videos mitte midagi ohtliku, ta ei teinud ju 3D lendu tänavate kohal, vaid enda nina ees väikest proovi lendu. Mina olen samamoodi oma maja taga hoovis sellist proovi lendu teinud. Kuskil rahva ees kitsastes kohtades on ennegi ju demolendusid tehtud, kasvõi eelmine aasta Minimaailma näitusel, see on ikka kordades ohtlikum!
Posted: Fri Apr 01, 2011 13:22
by Andu
Mida suuremaks ja hullemaks te selle asja puhute, seda kehvemini tunnen mina ennast oma äparduste pärast.
On ju palju hullemaid asju tehtud ja ikka pole midagi juhtunud (loodame, et ei juhtu ka (sülitades kolm korda üle vasaku õla))
Klassika
Posted: Fri Apr 01, 2011 13:26
by Matsa
Hei, teema püstitus õige, sest videos on näha ka lähedal (küll teisel pool aeda) laps. Ohutus just teiste osas on esmatähtis.
Posted: Fri Apr 01, 2011 13:33
by Kuno
sest videos on näha ka lähedal (küll teisel pool aeda) laps
tegelikult on see plats vähe suurem,kui video pealt tundub - teades kohta ei ole seal tõesti see oht nii suur.
Posted: Fri Apr 01, 2011 13:57
by Trex
Lapse seljataga sõidavad ju autod ,aga kui läheb mõnel näiteks rooli ots
Mis siis
Kas on turvaline
Aeda ka pole
Posted: Fri Apr 01, 2011 14:05
by Kpe
Ma tean, et ohutus on oluline teema, aga kuskil on ka mõistlikkuse piir. Mõni kipub seda ikka alatihti ületama. Aivari proovilend oli ka minu arust täiesti kontrollitud ja väiksema ohu allikas kui kõrval asuv 6-e realine sõidutee.
Peaaegu samast kohast tulevad üle ka 08 rajale maanduvad Boeng`id ja Airbus`id
...
Posted: Fri Apr 01, 2011 14:36
by Riff
Võtaks selle teema nüüd kokku kuidagi:
Saame kõik aru, et lendavad seadmed, mis on juhitavad läbi elektroonika on ohtlikud, samas liialt ettevaatlikuks ei ole mõistlik ka muutuda ning käega lasta ei tohi.
Seltskond on väike - kui näete ohtu andke inimesele teada.
Posted: Fri Apr 01, 2011 15:54
by lauri
Väga kurb lugeda, kuidas siin kopteriässad ohtusnõudeid mitte millekski ei pea
Sellist rumalust on isegi raske kommenteerida. Ehk pole vaja ja saate ise aru...
Kuskil rahva ees kitsastes kohtades on ennegi ju demolendusid tehtud
Lapse seljataga sõidavad ju autod ,aga kui läheb mõnel näiteks rooli ots ? Mis siis ? Kas on turvaline ? Aeda ka pole?
Ja ometigi alles lendas üks kopter minema. Kuid eks jah, pole lugu, uus olemas, laseme edasi!
Posted: Fri Apr 01, 2011 16:33
by Kpe
lauri wrote:
Ja ometigi alles lendas üks kopter minema. Kuid eks jah, pole lugu, uus olemas, laseme edasi!
Tunnen ennast siinkohal lausa solvatuna. Ehk on minu viga....
Posted: Fri Apr 01, 2011 16:56
by Trex
lauri wrote:Väga kurb lugeda, kuidas siin kopteriässad ohtusnõudeid mitte millekski ei pea
Sellist rumalust on isegi raske kommenteerida. Ehk pole vaja ja saate ise aru...
Kuskil rahva ees kitsastes kohtades on ennegi ju demolendusid tehtud
Lapse seljataga sõidavad ju autod ,aga kui läheb mõnel näiteks rooli ots ? Mis siis ? Kas on turvaline ? Aeda ka pole?
Ja ometigi alles lendas üks kopter minema. Kuid eks jah, pole lugu, uus olemas, laseme edasi!
Estonia läks ka põhja ,aga laevad sõidavad edasi.
Posted: Fri Apr 01, 2011 17:06
by hommiku kohvi
tooks tegelikult välja ka selle, et ega meie kopteriässad ainukesed pole, kes siin foorumis käivad meie väljatoodud videosid ja pilte luurimas. tuleb mõni algaja ... kogub raha ... ostab kah endale suuremat sorti kopteri ja läheb hakkab ka tee ääres või inimeste vahetus läheduses sellega lendamist õppima.
mida iganes situatsioon võib tulla. muidugi ei kahtle ma selle foorumi kopteriässade oskustes ja antud videos toimuv võis olla kenasti kontrolli all .. iseasi kuidas seda tõlgendab mingi algaja, kes ei tea mudellennu ohutusreeglistikust mitte muhvigi!
Posted: Fri Apr 01, 2011 19:50
by martc
Krt isiklikuks ei tasu minna...........Kindlasti Usamees ei ole peapeale kukkunud ja oskab hinnata mudelkopteri lennutamisega kaasnevaid ohtusi ,ei maksa arvata ,et tõstis kopteri õhku ja unustas kõik muu ümbritseva ja kogenud mudelistina kindlast tuleb ka ise keelama kui muutub kellegi rc harrastus lähedal olevatele inimestele ja varale ohtlikuks .
Posted: Fri Apr 01, 2011 21:57
by casio
sattusin üle pika aja siia foorumit lugema...
käesolevat teemat ja videot puudutades ütlen üht: ärge halage, kui ei tea tema tegelikke teadmisi, lennuoskusi ja võimeid...
ja antud plats on kordades suurem kui videos paistab, seega on kommentaarid siin liigsed.
(puudutas kasutajat Usamees).
Posted: Fri Apr 01, 2011 22:08
by JazZ
casio wrote:sattusin üle pika aja siia foorumit lugema...
käesolevat teemat ja videot puudutades ütlen üht: ärge halage, kui ei tea tema tegelikke teadmisi, lennuoskusi ja võimeid...
ja antud plats on kordades suurem kui videos paistab, seega on kommentaarid siin liigsed.
(puudutas kasutajat Usamees).
Ma ausalt öeldes ei ole viitsinud seda teemat eriti lugeda ja videot pole ka vaadanud, aga Sinu kommentaari kohta ütleks küll midagi.
Küsimus polegi selles kas keegi oskab lennata või mitte vaid selles et kopteriga võib mida iganes juhtuda sõltumata sellest kui tegija see piloot on. Sellele võiks ka natuke mõelda...
Posted: Fri Apr 01, 2011 22:18
by Marek
Olge ikka ettevaatlikud, kindlasti oli puldis heade oskustega mees aga tehnika purunemist ei saa kunagi välistada ja kui nii pahasti peaks minema, siis oled lihtsalt ise väga pikalt süümekatega hiljem. Süüdi jääb ikka piloot. Kontrollida saad vaid süümepiinade kestvust.
Mina isiklikult olen ka lennutanud vales kohas aga vahust ja suht kerget lennukit. 1.5 m läbimõõduga, 2000 või 3000 pööret arendava labaga ma inimeste kohal lennata ei julgeks. Ei soovita ka ja kui näen, siis oma arvamuse ka kohe avaldan. Harkul ma samas ei pannud väga ohtlikku midagi tähele. Kui siis ainult kohe peale tõusu need järsud pumbad üles alla. Ma ei tea miks need head on aga sterss kopteri osadele sel hetkel kindlasti suurem kui lihtsalt hõljudes ja kui mõni jupp seal 5 m kaugusel järgi annab, siis ei jõua vist eriti teisi hoiatadagi.
Tuletan veel meelde, et tegelikult on ükskõik mis lennutamise koht, kus rohkem lennutajaid koos ikka kindla joonisega ja seda peaks küll jälgima. Ehk siis on ettevalmistuse ala, lennusektor, lennutajate koht. Lennutajad (kes just lennus) on üksteise läheduses ja seljaga ettevalmistajate (laagri) poole. Kehtib nii kopterite kui lennukite kohta. Lubamatu on see, et keegi lendab kuskil 30 m eemal teistest lennutajatest ja omab teist sektorit - kehtib jällegi kopteristidele samuti, et ei hõlju kuskil eemal. Kõik lendurid peavad olema suhtlemise kaugusel pilgud ühes sektoris. Eks me oleme vist talvega veidi lohakamaks kõik muutunud, püüame nüüd jälle korra majja saada.
Kas homme Harkule lähme? Ei tea mis see öine sula seal korda saadab? Sbachile tuleb igastahes hääl sisse saada jälle!
Posted: Fri Apr 01, 2011 23:16
by martc
Marek.kopteristde lennukombekuse koha pealt on minul kui algajal mudelite
huvilisel on nii mõndagi kommenteerida...............i
Posted: Fri Apr 01, 2011 23:27
by mart63
On teisigi, kahjuks.
Posted: Sat Apr 02, 2011 0:13
by titan
Hallooo...mehepojad!!!
Teema tõstatavad mehed, kes pole kordagi lennuplatsil käinud, isegi lennuüritustel suurematel mitte !!!!!!!!!!!! kaasa arvatud Lauri ja Jazz.
Millest me räägime.....
Kui te ei tea konkreetseid kohalike olusid, siis palja video peale ei tasu ka nii käima minna ja nii kriitiliste ütlustega esineda
Ohutustehnika ohutustehnikaks, kui arvate, et selles vallas midagi puudu, siis tulge ja manitesge seal, kus vaja (üritustel), aga mitte tagant järgi ühe videopildi peale siin foorumis.
Kas on seda teilt palju palutud???
Posted: Sat Apr 02, 2011 0:21
by [J]
Alla Baltikate ei saa vähemalt minu arust suureks ürituseks pidada ja mingi tase algab alles sealt.
Posted: Sat Apr 02, 2011 0:22
by Andu
Jah, homme liigun Harkule. Mis kell ja kes? Ehk saan ühe teise mudellisti veel kaasa haagitud.
PS! Kes tuleb, võiks kaasa võtta lipo laadija jälle.
Ise olen ilmselt kunagi 11 või varem kohal, kasvõi kummikutega (mida mul ei ole).
PS2! Viimased kaks lehekülge kipuvad looma uut üritust - mudellistide löömapäevad. Ärge tõmmake ennast nii käima kohe. Mis tehtud, see tehtud, ilmselt rohkem nö. ebatäiuslike videosid ei tule.
Posted: Sat Apr 02, 2011 0:25
by titan
JazZ wrote:
Ma ausalt öeldes ei ole viitsinud seda teemat eriti lugeda ja videot pole ka vaadanud, aga...
ennem loe, mõtle, süvene ja kui aru ei saa siis küsi,aga ära pritsi siis igal võimalusel sappi!
sest kõik on siin sinu potensiaalsed kliendid....
aga sinu suhtumine sulle au ei tee!
Posted: Sat Apr 02, 2011 0:27
by tuupola
zZz.
Posted: Sat Apr 02, 2011 0:30
by titan
[J] wrote:Alla Baltikate ei saa vähemalt minu arust suureks ürituseks pidada ja mingi tase algab alles sealt.
Siis ei tasu Baltikameestel konnatiigis nii kriitiliselt sõna ka võtta!
Kui kogemusi edastada ei taheta.
Posted: Sat Apr 02, 2011 0:45
by [J]
Paraku just palju suurtel võistlustel käinud inimesed hoiavad tihti kahe käega peast kinni sellise lennutamiskultuuri peale!
Kahju, aga nii see on.
Minu veendumus on, et Jazzil on sügavalt õigus.