Page 3 of 5
Posted: Mon Jul 23, 2012 17:29
by Aredx
Teeks loomulikult, aga siin tead ei lähe LIHTSALT tööle. Enne tellimist töötas kenasti.
Ehk saaksid sellest kah aru.
Posted: Mon Jul 23, 2012 17:41
by kyylik
mõnel sõbral ikk leidub ehk mõni töötav xp ja arvuti:D?
Posted: Mon Jul 23, 2012 22:17
by Aredx
Kahjuks ei. Kõik on uuema ajastu peal: win 7
Posted: Mon Jul 23, 2012 22:33
by ik
kus sa täpsemalt asud? tööjuurest mõne xp ikka leiaks..
Posted: Mon Jul 23, 2012 22:38
by FPVmarko
Aredx wrote:Ehk kellegil on multikopterile .cfg seadistusfaili? Ainult faili lubas peale panna viimati..
Kui nii siis väga hea. Reversin rudderi ja saadan sulle orig seadefaili.
Aga mis teema sellega Type-ga on. Kas peab olema Heli? Mis eelis on tavalise ACRO ehk lennuki seadistusega võrreldes? Kas Expo pärast - sellel T6A puldil toimib see vaid Heli reziimis.
KK plaadiga lennatakse ju täitsa algeliste 4ch pultidega edukalt?
Posted: Tue Jul 24, 2012 7:56
by felch
Heli režiimis on kanalite vahelised mikserid, nt. gaasi andes tõstetakse (120 kraadise swashi puhul) kõiki 3-e servot korraga. Seepärast HELI režiim ei ei sobigi mitukopteritele. Vaja on "puhast" lennuki režiimi.
Posted: Tue Jul 24, 2012 10:26
by Scoop
Mina olen alati heli režiimis lennanud oma quadcopteriga. Heli-90 töötab väga hästi. Minu arust acro ei pakkunud throttle curve, seepärast valisin heli-90.
Posted: Wed Jul 25, 2012 10:00
by Aredx
Küsimus tekkis.
Mis vahet on sellel, kui kopteril on üks või kaks akut? Lennuaeg pikem?
Posted: Wed Jul 25, 2012 10:05
by Scoop
Jah, pikem lennuaeg. Asi muidugi konksuga.
Näide:
Sul on kaks akut, mõlemad on 2500 mAh, kaal 200g. Kopter kaalub 1000g.
Kui Sa lendad ühe akuga, siis Su lennukaal on 1200g ja saad lennata ütleme 5 minutit. Kui Sa lendad kahe akuga, siis lennuaeg ei ole 2 x 5 min = 10 min, vaid ca 8 minutit, sest kopter kaalub siis 1200g asemel juba 1400g. Kahte akut tasub kasutada näiteks siis, kui Sul on tarvis ilmtingimata õhus püsida pikalt X minutit. See korraks maandumine ja aku vahetamine ei võta ju kaua
Posted: Wed Jul 25, 2012 10:14
by Aredx
jp, seda küll, aga lihtsalt sai huvipärast küsitud
.
Lipo aku läheb punni siis, kui ta seisab, ja on kopteri küljes ööläbi?
Posted: Wed Jul 25, 2012 11:47
by trebla
Lipo aku läheb tavaliselt punni siis kui ta saab liig suurt koormust või tühjeneb üleliia. Olen kohanud mingeid hiina akusid mis lähevad normaalsel kasutamisel kohe punni aga töötavad täiesti korralikult edasi. Samuti võivad Lipod hakata tasapisi paisuma kui neid liiga suure vooluga laadida või laadida kohe peale lendu ilma neid maha jahutamata. Mõõda purkide pinged üle kohe peale lendu ja peale laadimist samuti. Võib täiesti olla, et laadija ei lae ühte purki korralikult täis ning see saab rohkem vatti kui teised ja hakkabki paisuma. Lipode algusajal oli see sagedane põhjus isesüttimiseks, praegused akud on selle koha pealt tunduvalt ohutumad.
Posted: Wed Jul 25, 2012 12:06
by Aredx
Pole hetkel siin testerit..
Posted: Wed Jul 25, 2012 12:23
by Aredx
Hästi vähekene on:
http://www.upload.ee/image/2542883/ak.png
Pole niisama näha, kuid oma näpuga katsudes on VÄGA väike "paistetus".
Posted: Wed Jul 25, 2012 13:11
by trebla
Seda on vaevu näha.
See aku tundub kätte võttes päris ümmargune aga 500-st kopterit veab veel 5 minutit:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2384811
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2384812
Aga proovi siiski tester hankida. Peale laadimist 0,2 volti purkide erinevust 2,2Ah aku puhul võib tähendada isegi 300 mAh mahtuvuse vahet. See aga võib nõrgemat purki ootamatult kiiresti kahjustama hakata.
Posted: Wed Jul 25, 2012 13:17
by Aredx
Pole kusagiilt testrit kahjuks saada.
Posted: Wed Jul 25, 2012 13:33
by businessman
Aredx wrote:Pole kusagiilt testrit kahjuks saada.
Siis tuleb osta, odavamad maksavad mingu 6-7 eurot. Niikuinii läheb ka tulevikus vaja.
Posted: Wed Jul 25, 2012 15:37
by Aredx
Pole testrit ka eriti vaja. Vot ilma saab ka! Alati saab ilma "Millegita". Sõidan ja laen niikaua, kui on võimalik.
Posted: Wed Jul 25, 2012 15:52
by cuprum
Aredx wrote: Sõidan ja laen niikaua, kui on võimalik.
Kaskadõrid on julged poisid
Mis aga korralikku akutestrisse puutub - siis see on igapäevaelus asendamatu abimees, kui vähegi elektriga tegeled
Posted: Wed Jul 25, 2012 16:06
by Scoop
Ma leian ka, et sellise hobiga tegeledes on osad tööriistad kohustuslikud, sh:
*Jootekolb/jootejaam
*Väikese otsaga kruvikeeraja
*Näpitsad
*Käärid / Tangid
Posted: Wed Jul 25, 2012 16:11
by Aredx
Nja, usun. Kõik scoopi nimetatud asjad on nüüdsest ka olemas. Küll siis juba akutestri otsin ka
.
Homme-täna on kohal pakk, kus uus aku sees + propid.
Posted: Wed Jul 25, 2012 16:37
by tonu.tootsen
Aredx wrote:Nja, usun. Kõik scoopi nimetatud asjad on nüüdsest ka olemas. Küll siis juba akutestri otsin ka
.
Homme-täna on kohal pakk, kus uus aku sees + propid.
Aga hobi läheb nii ropult kalliks
Posted: Wed Jul 25, 2012 16:45
by Scoop
Hobid ongi kallid. Ma olen ehk pool aastat alles tegelenud, aga investeering on ikka oluliselt suurem kui alguses üldse arvata oskasin. Raha ongi selleks, et seda enda meeleheaks kasutada. Mõni joob Soome laeva peale selle maha, teine ostab jootejaama ja paar 3,5mm connectorit
Posted: Wed Jul 25, 2012 16:50
by Aredx
Tõnu, läheb läheb. Olen ka tegelenud lennukitega, ning 800 kroonise kere kohe vastu maad lennutanud. Hetkel läheb kuus mul umbes 60€ selle hobi peale.
Posted: Wed Jul 25, 2012 16:58
by tonu.tootsen
Scoop wrote:Hobid ongi kallid. Ma olen ehk pool aastat alles tegelenud, aga investeering on ikka oluliselt suurem kui alguses üldse arvata oskasin. Raha ongi selleks, et seda enda meeleheaks kasutada. Mõni joob Soome laeva peale selle maha, teine ostab jootejaama ja paar 3,5mm connectorit
No ma ei pidanud nüüd just joomist silmas, kui oma tehnikast ei hooli siis läheb liigagi palju raha, ma saan aru, et hobi on kallis, aga raha ei ole mõtet tuulde ka lasta.
Posted: Wed Jul 25, 2012 17:24
by trebla
Aredx wrote:Pole testrit ka eriti vaja. Vot ilma saab ka! Alati saab ilma "Millegita". Sõidan ja laen niikaua, kui on võimalik.
Saab ilma testrita küll hakkama aga testriga saad tunduvalt odavamalt hakkama. Lipo aku peaks õiges kasutuskorras vastu pidama 500 laadimis/tühjenemistsüklit ehk siis meie mõistes lendu (mul siin igatahes mõnel üle 200 korra). Nii mõnelgi mehel siin elavad akud mitu lennuvahendit üle enne kui uusi vaja osta. Ja rikki võivad minna valesti kasutades/ühendades mitte ainult akud vaid ka vastuvõtjad, regud, servod ja nii edasi. Võrdle siis nende asjade hindu testri omaga ja näed kohe kuidas asjad on.
Posted: Fri Jul 27, 2012 16:49
by Aredx
Tekkis probleem:
Üks rootor ise pöörlema ei hakka. Ja kui aitan kaasa käega, siis hakkab pöörlema, aga ei pöörle nii, nagu peaks (kiirus..). "lampi" hakkas see pihta.
Mis jura nüüd õhupealt hakkas? Üks mootor jäi õhus seisma, ja pööras end tagurpidi.
Posted: Fri Jul 27, 2012 17:48
by Võsalendur
Kõik juhtmed mootori ja regu vahel terved?
Posted: Fri Jul 27, 2012 17:52
by Aredx
jah..
Terved
Posted: Fri Jul 27, 2012 18:18
by k3rpzor
Vaata juhtmed, mis mootorist tulevad üle. Sealt on mul tavaliselt vaskjuhtmed tinutuse kõrvalt katki läinud.
Posted: Fri Jul 27, 2012 18:35
by Aredx
eem.. ei oska seda mootorit lahti võtta. Aga vaaadates alt tundub korras.. Kus tinutus peaks siin olema?