Page 3 of 3

Posted: Sun Sep 29, 2013 19:15
by Riff
Tegemist on igati 3D võimelise lennumasinaga.

Flippe saab vabalt teha, selleks on väga vähe ruumi vaja. Vahetasin jaluse 500-se oma vastu, muru peal maandumine ja seisma jäämine on nüüd lihtne...

Tundub, et saba liputus on seotud governoriga. Kahju, et K-Force-l ei saa gaine seadistada.

Posted: Sun Sep 29, 2013 20:22
by Riff
Image

Image

Image

Kahjuks ei ole fotograafi, kes lennu ajal pilti teeks. Staatiline pilt ei kirjelda alati nii hästi õhus lendavat mudelit.

Posted: Tue Oct 01, 2013 11:18
by Riff
Peab Treblalt tunde võtma hakkama... Hakkan aru saama, et suurema kopteri pealt väiksema peale on keerulisem minna.

HF foorumis kirjeldati isegi sellist olukorda, et 700 seeria piloodid ei oska enam 450-ga lennata.

Posted: Tue Oct 01, 2013 12:44
by trebla
Riff wrote:Peab Treblalt tunde võtma hakkama... Hakkan aru saama, et suurema kopteri pealt väiksema peale on keerulisem minna.
Oota kui ma Esky Belt'i ära remondin, see on ikka tõeline vänderdis :wink: Trex 450 pealt Belt'i peale minek on veel suurem katsumus, õnneks mina õppisin lendama Belt'iga ja Trex 450 (HK450V2 kujul) oli minu jaoks stabiilne nagu kalju 8)

Posted: Sun Oct 06, 2013 12:00
by Riff
Peaks mainima, et see, mida pidasin 450-se miinuseks, osutus just plussiks.....

500-ne kopter ei kaldu nii kergesti küljele ja kui kaldubki, siis ei vaju nii kiiresti ära, kui seda teeb 450-ne. Enne pidasin seda erinevust puuduseks, kuid nüüd hoopis heaks omaduseks, annab lisa manööverdamise võimalusi 8)

Posted: Sun Oct 06, 2013 12:20
by trebla
Riff wrote:Peaks mainima, et see, mida pidasin 450-se miinuseks, osutus just plussiks.....
Hea on jälgida, kuidas tõe äratundmine lõpuks kohale jõuab :D

Posted: Sat Oct 12, 2013 16:42
by Riff
500-se jaluse kasutusele võtul on veel üks väga hea omadus - kopterit on parem näha ja eriti suunast aru saada

6s ja 100% pöörded, nagu steroidide peal hull. Peaks mainima, et viimasel ajal meeldib mulle 450-ga rohkem lennata, kui 500-ga. 500-ne on natuke uimane 450-ga võrreldes.

Järjestikused flipid erinevate nurkade all on ägedad 8)

Posted: Sat Oct 12, 2013 16:56
by Wreckie
Eeskujulik linnuke.

Posted: Sun Feb 23, 2014 18:02
by Riff
Olen nüüd nädalad harjutanud simuga erinevaid trikke ning täna üle pika aja sai ka kopterit tuulutatud...

Simus (RF5.5) kasutan peamiselt RJX 90 kopterit (äkiline). Tegin just putukaga hoovis ühe lennu ning proovisin tuppa jõudes taas simus lennata - ei oska enam. Simu kopter on tõsine uimakott (450-ga võrreldes) - olen harjunud, et kopter reageerib kohe, teed triki järgmise liigutuse, kuid simus teeb kopter alles esimest...

Selline kogemus tekitab kaheti tundeid:
1. normaalne, saan kiirema kopteriga hakkama
2. ma ei suuda vist simus harjutatud trikke 450-ga teha, liiga kiire

:?

Posted: Mon Feb 24, 2014 0:11
by usamees
See mulle vana ja teada teema. Selleks ,et selles simus pisutki reaalsemat liikumist saada pead simu settingutest (vasakus servas peaaegu all ) tõstma füüska kiiruse kopteri puhul 120 - 140 protsendi peale ning lennukite puhul alla 140 protsendi ei tohiks üldse tulla. Kopteri settingud simus vaata kah üle. Kindlasti on vaja juurde keerata nii tsükliku kui pitcsi kraade. Proovi 5 kraad lisada igasse suunda.
Kunagi viksisin simus ,kui veel viitsisin esimesel aastal arvet pidada, 450 tundi ning eelpool mainitud settingute sättimisel sain simu ja päris rc kopteri väga sarnaseks. Kui tulin otse lennutamiselt simu taha, polnud enam olulisi erinevusi toimimises. Numbrilised seaded simus aga ei sobi absoluutselt tegelikkusega.
Jõudu jaksu ! :wink:

Posted: Mon Feb 24, 2014 11:28
by Riff
Kuidas ma saan laba nurka muuta RF sees?

160% on umbes sama, õige asjaga võrreldes.

Posted: Mon Feb 24, 2014 19:24
by Riff

Posted: Tue Feb 25, 2014 12:29
by usamees
Riff wrote:Kuidas ma saan laba nurka muuta RF sees?

160% on umbes sama, õige asjaga võrreldes.
Võta vasakus ülaservas mudel/mudelivalik siis teises reas mudeli setting ja säält edasi saad muuta kõike ,kaalu ,mootoreid ,akusid ,raskuskeset ,labanurgad ,labapikkused (isegi erinevaid profiile mis on osaliselt juba olemasolevate tootjate nimedega jne.) , tagarootori settingid jne jne. Selles simus saad kõike muuta nagu päris mudelil. Saad tema üles ehitada täpselt selliste andmetega nagu Sinu konkreetne mudel on kuid sellegi poolest jääb ta erinevaks. Võtmeks jääbki see füüsika protsent. See ,et sul ta hakkas sarnanema alles 160protsendi peal viitab selgelt ülejäänud seadete puudulikkuses. Keera kõike juurde ja siis vähenda protsenti. Vastasel juhul avastad ,et mingis osas on ikka veider. Aga jõudu !

Ah jah ! Unustasi ühe olulise asja : osade seadete muutmiseks pead alul mudeli või tootja copima ja siis uue nimega salvestama (sääl samas seadistuste osas). Muidu ei saa kõike teha !

Posted: Tue Feb 25, 2014 22:31
by Riff
Muutsin cyclyc nurga 9 pealt 13 peale ja asi palju parem. Vähendasin % 130 peale.

Posted: Wed Feb 26, 2014 1:37
by usamees
Riff wrote:Muutsin cyclyc nurga 9 pealt 13 peale ja asi palju parem. Vähendasin % 130 peale.
Tore ! Nüüd kui oled seadistamisega asjad selgeks saanud, soovitaks veel üht nippi, mis vöib kunagi Sul täbarast olukorrast aidata kopteri päästa(aitab ka lollist asendist autoroteerumis nurka tabada). Paigalda simukopterile nii nõrk mootor millega ta veel kuidagi lennuvõimeliseks jääb (sarnase tulemuse saamiseks võid vähendada ka ,,aku-purke,, ) ja proovi siis sellega 3d lennul hakkama saada. Ära lase ennast häirida sellest kui esialgu täiesti võimatu tundub. Kopterit nö. selili pööramisel tuleb nüüd kogu kunst suunata cyclyc -täpsusele ja pöörde hetkel pitch praktiliselt nullis. Sama ka kiirel lennul ,pidurdamisel , pikkadel kurvidel ning loopidel. Kui selle selgeks saad oled kõigil kopteritel kodus. Päästab olukorrast kui keerulises olukorras mootor või aku (päris lennul) ,,saba annab,, või täiskoormusel sõlmest mingil põhjusel veel suunda pead muutma ( viimane märgitu tuleb küll mängu suurte 700 -ste kopterite puhul kus massid ning pinnad on suured ja kui kopter meh osas väga aktiivseks/järsuks häälestatud) . Proovi ja kui hakkab juba õnnestuma siis võta korraks korralik kopter tagasi ja avastad ,et mingil põhjusel äkki tunned end justkui 3d meistrina. :wink:

Posted: Wed Feb 26, 2014 23:51
by Riff
Proovin seda nippi. Panin OS 90 asemel OS 32 mootori

Posted: Sun Mar 02, 2014 0:58
by Riff
Simus seadete muutmine on muutnud vahe simu ja päris kopteri vahel minimaalseks, tänud usamees