Page 3 of 3
Posted: Fri Mar 29, 2013 16:57
by ik
Posted: Fri Mar 29, 2013 20:40
by prosper
Tagasiteel paistis külgtuul olevat ja nuputasin millal manuaalsele lennule läksid. Arvan, et 6:19
Posted: Fri Mar 29, 2013 23:31
by ik
Ma arvan,et sul 6.19 kohapealt on sul vist õigus. Vahepeal näppisin mujal ka pulti, praegu paistab nii,et kõik 3 asja levivad umbes sama kaugele - 3km hakkab nii pult piiksuma ja video ja telemeetria ka vahele jätma. Video ja puldi signaali kohapealt on muidugi vasak külg enda poole kõige ebasoodsam ka, kuna antennid jäävad teiselepoole . Eks seal annab kõiki asju timmida veel.
Posted: Sat Mar 30, 2013 1:48
by prosper
Sul RTH ikka toimib ? Sa oled siis kodu ümbruse põhjalikult läbi kamminud
Kas pildi saad otse ka kätte?
Posted: Sat Mar 30, 2013 8:24
by ik
Põhiliselt lendas ikka masin ise,aga see ei takista ise vahepeal juhtimist üle võtmast.
Otsepilt jookseb kogu aeg alla .
Posted: Sat Mar 30, 2013 15:56
by Riff
Oleksin täna oma kopteri korralikult pilbasteks lasknud, kuid tänu Skookumi päästesüsteemile on kopteriga kõik täiesti korras
Proovisin sõlmesid (180 kraadi + väike paus jalused taeva poole + 180 kraadi) teha - 3 tk õnnestus, 2 tk peaaegu
Viimased päästmised meenutasid pigem maapinnaga paralleelseid spiraalikujulist liikumist (keeris).
Viimased kaks, mis ei õnnestunud olid kas liigsest adrenaliinist tulenev kangidega jamamine või tugevast tuulest...
Vaatasin F3C juhendist trikkide nimetused üle ning korrigeerisin kirjeldust.
Posted: Sat Mar 30, 2013 16:33
by trebla
Viljandis täna tugev tuul ja sajab lund, suuremat lendamist teha ei anna, lennuk kaob taevasse ära
Ühe pisikese lennu NE125-ga riskisin siiski ära teha. Eile seevastu oli taevas selge ja päike säras, ainus viga oli ainult muutuva suunaga tuul, keeras 90 kraadi vahelduvalt. Aga lennata oli täitsa ok
Posted: Sat Mar 30, 2013 23:05
by Bluesmell
Tegelesin ka täna veidi lennumudelismiga enne kui ilma ära keeras.
Lennuplats on seni alles kuni külm kestab.
Kerge ülevaatlik klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=TTyoBrsa ... e=youtu.be
Paremad palad on loomulikult kaadri taga ja sellest välja jäänud...
PS: GoPro peale ei jää kiiresti lendav kopter näha
PPS: Üksi on igav lennata.
PPS: See kopter on endiselt müügis...
Posted: Sun Mar 31, 2013 20:16
by trebla
Täna lõuna paiku oli Viljandi lennuväljal super lennuilm, sai lennutada nii suuremaid kui ka pisemaid mudeleid. Kahjuks lõpupoole hakkas tehnika üles ütlema- HK450V2 kopteril tuli sabapoomi toe üks ots raami küljest lahti ning jäi niimoodi saba külge tolknema ja NE125 kopteril lendas sabatiivik minema
Pärast pisikest remonti tekkis aga veider anomaalia- mingil hetkel lülitas lihtsalt kõik mootorid välja. Korra õnnestus kukkumist vältida- kiirelt FM lüliti normali peale, gaas maha ja uuesti peale. Tõmbas uuesti rootori käima ja pool meetrit enne maapinda sain kukkumise pidama
Posted: Sun Mar 31, 2013 21:49
by Bluesmell
Täna ei pidanud ma oma platsi peal üksi lendama.
Mõned kopterid lendasid ja mõned ei lennanud.
Autorotatsiooni tuli sureva bensumootori tõttu teha kolmel korral - õnnelikult...
Väike ülevaade:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYCp9OA- ... e=youtu.be
Posted: Sun Mar 31, 2013 22:19
by Kpe
Keegi, nahk, näppis Aluojal segukruvisid ja enne ku jaole sain olid kahel starteril akud tühjad! Nii saingi harjutada käivitamisprotseduure.
Aga ilm oli super ja esimest korda nägin ka korduvaid autorotatsioone kui pult minu käes ei ole
.
Annaks taevas homseks ilma!!