Page 4 of 5

Posted: Wed Feb 04, 2009 22:59
by imm
täpselt nii mõõdetakse jah. teine variant oli ka aga täpselt ei mäleta vist kiilu taga servast ,kuni propellerilaba lennukipoolse servani ja siis võid oma äranägemise järele ,kas siis lisada või vähendada 5%.

Posted: Thu Feb 12, 2009 22:51
by Raits
Ma loodan ,et siin Eestis värvi ja maalingute osas ohkima ei hakata.Mul eespool pildid üleval,kas nii sobib?Või pean kunstmaalimisega alustama.

Posted: Thu Feb 12, 2009 22:53
by mart63
See oleks küll labane, oleks siis tegu mingi koopiaklassiga, tegu ikka õhuvõitlusega, keegi ei käsi maalida lennukeid mis ehk paar lendu kestavad halvemal juhul..

Posted: Thu Feb 12, 2009 23:04
by Raits
Või ehk heal juhul.!Ja vaadake ka oksjonit!

Posted: Fri Feb 13, 2009 13:00
by seriff
ehitus kestab sama kaua kas maalida või kiletda,aga kiletades isegi kallim milleks kui puru lased.kui teha koopia miks mitte.

Posted: Mon Feb 16, 2009 19:06
by Raits
Maalides jääb mu meelest lennuki kaal suurem.Maalida on parem juba kiletatud lennukit.Kasutada tuleks siiski kergema kaaluga õhukest kilet.Kiletatult on ka ilmastikukindlam.

Posted: Mon Feb 16, 2009 19:18
by seriff
350g enne lakitud ja siis maaling ning uus laki kiht.

Posted: Mon Feb 16, 2009 19:27
by Raits
Mis lakk see nii kerge on?Balsa imeb ju meeletult sisse.Tutvusta meile ka oma tehnoloogiat.

Posted: Sun Feb 22, 2009 20:51
by Raits
KUidas aircombati huvilistel läheb?Ons mõni uus lennuk varsti õhku tõusmas?Teen omale ka ühe Mustangi,et teada saada mis ta lennuomadused ka on.Kahjuks pole mul ülearust 2,5-st mootorit.see eest on peaaegu uus 4-ne OS LA seeriast.Vahetaks selle 2,5-se vastu kui kellegil on vastupidine probleem,et lennuk on üle 12m tiivaulatusega(originaalis).Sinnavõib reeglite järgi panna 4-se mootori.Lennu min. kaal luges ka midagi,vist ei tohi see 4-sega olla alla 900 g.

Posted: Sun Feb 22, 2009 21:09
by Ropka
mul mustang ootab raadiot ja servode timmi ja mootori käiamist

Posted: Mon Feb 23, 2009 2:23
by Marek
Minu MIG tegi nädalapäevad tagasi esmalennu, kuig vähe kohmetu, sest PPM vastvõtja oli peal ja andis häireid. Homme jälle järvele uuele katsele -kuskil kella 13:30 ajal. Et siis esmaspäeval. Mart lubas ka tulla oma MIGiga.Nii et öelge oma tööandjatele peale lõunat dadaa ja tulge kampa.

Posted: Mon Feb 23, 2009 11:08
by Raits
Ok ,andsin Mardile teada,et lähen Kollasele kuid tulen siis ka Harku järvele.

Posted: Sat Feb 28, 2009 17:12
by Raits
Mul ka Mustang valmimas,tiib vaid katta.,Kui aega saan, lähen homme proovima.Kuidas teistel ka ehitus läheb?

Posted: Sat Feb 28, 2009 17:18
by imm

Posted: Sat Mar 28, 2009 16:34
by Raits
Võistluste esimene etapp lähenemas,kas Mustangid on valmis?Nüüd õhtud pikemad,võiks ka nädala sees harjutamas käia.

Posted: Sun Apr 05, 2009 0:17
by Ropka
kas mõni combati võistlusel käinud teab rääkida...

Et siis reeglites on klausel sees, et võistleja peab kaasa võtma pildi oma lennuki originaalist, sealjures peab ka värviskeem olema selgelt eristatav (nagu aru saan siis värviline pilt) vähemalt 1/72 mõõdus

kas see nõue on meil ka nii konkreetne või piisab et mustang on äratuntavalt mustangi kujuga, kas peavad kõik need eraldustähed ja märgid olema ideaalselt originaalilähedased?

ja kas kõik mõõdud peavad ikka sentimeetri pealt klappima 1/12 skaalas (sh 5% tolerantsi )
et kui on 2 cm lühem või cm pikem tiib, kas siis jääb lendamata? peab saag kaasas olema kui mingi mõõt ületab ettenähtu?

on see asi tõesti nii karm?

Lindid sabas harjutama.

Posted: Sun May 17, 2009 20:41
by Raits
Ilmad taas normaalsed ja õhtud pikad ,saaks õhtul tihedamini kokku.Reedel sai Ropka ja Kunoga koos lennutatud,väga lõbus oli.Kellel on ,millega võitlust lennata võiks õhtuti Kollasele tulla,paneks lindid sappa ka,et tõelisem oleks,See ala tahab ka siiski harjutamist,mitme lennuki hulgas võib väga kergesti enda oma silmist kaotada.Sellega harjuks siis kui tihedamini koos lennata.Mulle meeldib see ala eriti.Adrenaliini saab täiega.Soovin kõigile võitlushimulistele Tuult tiibadesse ja vähem hirme,õhus kokku saada kahel lennukil on suht väike võimalus,kuigi see pole välistatud.Lasta sõjalinnul keldris kopitada on ka mõttetu.Alates esmaspäevast üritan normaalse ilmaga võimalikult palju aega hävitajaga Kollasel veeta.

Posted: Thu Jun 04, 2009 11:28
by Raits
Sshweighoferis allahindlused, näiteks:http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... tatt_77.90 .

Posted: Thu Jun 11, 2009 14:31
by virtsumees12
kui otsid warbirde siis on
P-51 Mustang on parim

vaata reviud siin: http://www.youtube.com/watch?v=E8TeVZkt ... annel_page

Posted: Thu Jun 11, 2009 15:49
by mart63
Sellisega ei tee 1/12 skaala combati võistlusel midagi, püsib teine vaevu õhus.

Posted: Sun Sep 13, 2009 9:11
by Raits
Kas keegi tõlgiks ära selle väljendi mõtte: Если на модели установлена одна вентиляторная установка, то можно устанавливать двухтактный
двигатель объёмом 4,15см куб?Tooge palun näiteid!

Posted: Sun Sep 13, 2009 16:06
by cuprum
Raits wrote:Kas keegi tõlgiks ära selle väljendi mõtte: Если на модели установлена одна вентиляторная установка, то можно устанавливать двухтактный
двигатель объёмом 4,15см куб?Tooge palun näiteid!
Kogu probleem seisneb minu jaoks "ventilaatoris" - selle mõistmiseks, kas seda saab tõlkida, kui "propellerit", oleks vaja natukene rohkem konteksti teada. (Ega Sul seal DF-idega tegemist ole?!? Niipalju, kui mina olen aru saanud, siis DF-i kohta tõepoolest venekeeles "ventilaator" õeldakse, tavaline propeller on ikka propeller).

Kui mudelile on paigaldatud üks "ventilaatori" seade, siis võib paigaldada kahetaktise, 4.15 kuupsentimeetrise mootori.

Posted: Sun Sep 13, 2009 20:43
by Raits
Lugesin ingliskeelseid reegleid,see on seal tõesti nn .reaktiivi varjant: Single engined ducted fan models may use a .25 engine .

Posted: Sun Sep 13, 2009 20:52
by mart63
.25 kuuptolli tavakasutuses ongi 4cc (4.09 täpsemalt), 4.15ccm mootorit pole veel kohanud.. :D

Posted: Tue Dec 08, 2009 18:35
by Marek
Harjumaa eskadrill:
Image

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... F5jalinnud

Kellel veel pilte? Pange ise üles või saatke mulle ja ma panen.

Posted: Tue Dec 08, 2009 18:49
by Kuno
Harjumaa eskadrill:
paraku viiest kolm jäid rivvi - Mustangite jaoks jäi taevas jälle kitsaks :shock:

Posted: Wed Dec 09, 2009 8:55
by Ropka
kui sinna põllule ükspäev kogu eskadrill kohale saaks siis
Mart +2
Raits +4?
mina +4

ja ilmselt rohkemgi, eks see koosseis muutub kasutamise käigus :)
pilt oleks päris kirju

Posted: Wed Dec 09, 2009 9:58
by mart63
Ma võtan suht lebolt Hawkeri ehitust, siiani ple värvimiseni jõudnud. Veel vaja leida kuumkahanevat plastikut, lõuaaluse kapoti tarvis. Mõned pildid: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album137

Posted: Wed Dec 09, 2009 18:23
by Raits
Võta plastikust limpsi pudel,kasutan neid kogu aeg.Kõige minevam on Säästuka Coca-Cola pudel,parasjagu suur ja silewda pinnaga.Mul on Hawkeri 1:72 mudeli paberid ka.Seal on kaks värviskeemi.

Posted: Wed Dec 09, 2009 18:41
by mart63
Ma vaadanud poes neid pudeleid, esiteks on liiga õhukese seinaga ja teiseks ei ole piisavalt suurt, vorm ei mahu pudeli sisse..