Page 4 of 4
Posted: Sat May 28, 2011 0:40
by titan
wermecher wrote:Riff wrote:Hakka kohe kasutama +/- 10...12 kraadi labanurka. Jumala eest ära õpi selgeks "normal flight" reziimis, kus on -2 kuni +12 kraadi labanurk, teed sellega endale kohe alguses karuteene. Õpin hetkel seda asja ümber.
Ma ei tea ise ka hetkel mis labanurk mul on, sai selle pitch gaugega mõõdetud, aga mina sain mingid imelikud numbrid. Panin vist 0 kraadi alla, kui gaas on maas vms. Ei ole veel eriti kursis laba nurkadega ja nende timmimisega.
Ümberõppimise vältimiseks tuleb throttle ja pichi curved normal modes seada nii, et saaksid lennata 2/3 saatja jostiku asendis, ehk 66% throttlet.
Hõljutades üleminnes normal modest flight mode või vastupidi, ei tohiks kopter hüpata.
Posted: Sat May 28, 2011 10:46
by trebla
T-rex 450SE juhendis toodud normal ja idle1 kõverad langedki selles piirkonnas kokku, reaalselt kopteri peal testides mingit hüpet ei täheldanud. Idle2 on seal juba karmim, see langeb normal modega kokku ainult selles seisus kui punn põhjas
Posted: Thu Jun 02, 2011 13:27
by wermecher
Njaa, sain enda õppetunni ka kätte. Asjal on ikka korralik jõud taga ning täna siis esimene crashi moodi crash. Võtsin kopteri, et korraks ilusa ilmaga proovida ja muidugi esmajoones kaldus kõrvale ja ei aidanud ka gaasi maha võtmine kuna labad jõudsid täpselt grillrestini, mis grilli kõrval seisis ja põrutasid sinna sisse. Labad siis võib maha kanda, flybari varras ka kaheksas ning treening telikud katki. Esmane diagnoos veel ütleb, et laba kinnitused on kõverad ja pea osa logiseb imelikult, kas nüüd lihtsalt tuli lahti kusagilt või on ka võll kõver. Täpsemalt vaadates, siis võll tuli hammasrataste juurest lahti ja liigub nüüd üles alla vabalt. Kuidas on hea kontrollida, kas võll on veel kasutatav või tuleb maha kanda? Vot siis lugu, saabki remontida vahelduseks. Ning see on viimane kord, kui ma kodu hoovis harjutama hakkan.
Posted: Thu Jun 02, 2011 13:50
by titan
Keeruta võlli peoga klaasil - peeglil, siis on näha, kas võll on sirge või ei. Ise samaaegselt klaasi ja võlli vahele tekkivaid pilusi kontrollides.
Posted: Thu Jun 02, 2011 14:03
by wermecher
titan wrote:Keeruta võlli peoga klaasil - peeglil, siis on näha, kas võll on sirge või ei. Ise samaaegselt klaasi ja võlli vahele tekkivaid pilusi kontrollides.
Tänud, umbes midagi taolist oli endal ka mõttes. Vaatasin, et varuvõllid on isegi olemas ja muu pudi padi ehk leiab samuti. Ilmselt läheb varsti uuesti lendu
Samuti treeningtelik, mis sai tellitud jääb ellu kuna tal olid ka varuosad kaasas ning katkise plastikosa saab kenasti ära liimida ja taaskasutada.
Posted: Thu Jun 02, 2011 18:29
by trebla
Kui gaasi maha võtad siis võib kopter hakata hoopis kehvemini reageerima. Kui sul on RealFlight simulaator siis seal on niisugune huvitav lennuväli nagu Flight Scool, kus võid proovida kitsastes oludes lennata autode ja rajamärgistuste vahel. Tõsi, see ei ole PhotoField lennuväli ning nõuab arvutilt rohkem võhma.
Posted: Thu Jun 02, 2011 18:57
by titan
Kui gaasi maha võtad siis võib kopter hakata hoopis kehvemini reageerima
Selleks tulebki esimesest punktist teise järst throttle kurve teha 0 - 40 või isegi 45, et maandumisel rootor seisma ei jääks ja juhitavust ei kaotaks. Konkreetselt oleneb see jälle kopteril olevast elektroonikast.
Posted: Wed Jul 27, 2011 16:29
by striker
Nii, olen nüüd proovinud nii ja naapidi, hea ja kurjaga
kuid lendama pole kopterit saanud.
Igasugu küsimusi on tekkinud seadistuse koha pealt ning endal mõistus otsas. Ei ole aega ka muu elu kõrvalt, et iga päev tegeleks asjaga
Siit küsimus, et kas keegi oleks nõus võtma ette mu kopteri ning aitama ära seadistada? Soovitavalt Tallinna/Harjumaa piires.
Tasu osas vast saab kokkuleppele!
Posted: Wed Jul 27, 2011 16:51
by titan
Mis aparaadiga tegemist on?
Posted: Wed Jul 27, 2011 16:58
by striker
titan wrote:Mis aparaadiga tegemist on?
HK-450,
Spektrum DX6i saatja/vastuvõtja
Posted: Wed Jul 27, 2011 17:52
by titan
Kui Kiili viitsid sõita...saab mõni õhtu vaadata.