Page 4 of 5

Posted: Thu Oct 11, 2012 19:50
by varustaja
Nüüd lõpuks on masin sõiduvalmis ja ootab esimest lund.
Panin uue tõstemootori, kui enne oli 4800kv siis nüüd on 5250kv ja turbiinilabad on tasakaalustatud. Tõukemootori panin ka uue ja sobitasin alumiiniumist korpusega. Enne oli 3600kv nüüd on 4400kv turnigy mootor.
Läksin üle 2 aku peale, nüüd on korraga peal 2x5000mah 3s lipo-d.
Vahetasin välja ka valged vilkurid kollaste vastu nagu päris hõljukitel :)
Lisaks värvisin ja lakkisin uuesti kere üle, et viisakam oleks 8)
Image
Image
Image
Image
Image

...

Posted: Thu Oct 11, 2012 20:43
by Riho
Miks lund... Kuhu jääb katsetamine vees,liival, murul,asfaldil...

Re: ...

Posted: Thu Oct 11, 2012 20:57
by varustaja
Riho wrote:Miks lund... Kuhu jääb katsetamine vees,liival, murul,asfaldil...
Veel, asfaltil ja kruusal sõidust on videod mul siia juba postitatud. Liival sõidust video on siin. See on vanade mootoritega tehtud video, tuul oli 15m/s ja sõit vastu tuult ei tekitanud probleeme. Video lõpus lasin kogemata
õhkpadja tühjaks ja masin läks sellepärast ümber.
Lumel saab selle masinaga lõbus olema.
http://www.youtube.com/watch?v=RHcdgEaG ... e=youtu.be

Posted: Mon Oct 15, 2012 16:58
by varustaja
Täna sõitsin muruplatsil, mis oli vihmavee poolt üleujutatud.
Video tänasest sõidust:
http://www.youtube.com/watch?v=YfLoOzbq8FA

Posted: Tue Oct 16, 2012 20:13
by varustaja
Paar kaadrit tänastest sõitudest.
http://www.youtube.com/watch?v=bnTnCh7-2gQ

Posted: Wed Oct 17, 2012 12:33
by varustaja
Portugali Racing rc hõljukite tootja Carlos Camoesas küsis mu käest hõljuki ehituse osas nõu :wink: Mees kes on hõljukeid ehitanud 80ndate lõpust alates.Kiitis veel mu hõljuki sõiduomadusi!
Vägev värk

:)

Posted: Wed Oct 17, 2012 18:00
by Sven
Tubli töö

Posted: Wed Oct 17, 2012 19:22
by varustaja
Sven wrote:Tubli töö
Tänud

Posted: Wed Oct 31, 2012 20:40
by varustaja
Esimene jää ja lumi :D midagi jäi videolindile ka. Enne lund mõõtsin GPS-iga kiirust vee peal ja tulemus oli 43,6kmh Kui meri ära jäätub siis saab jää peal ka lõppkiirust proovida.
http://www.youtube.com/watch?v=QjoL99ElTLs
http://www.youtube.com/watch?v=C2JV_AEA ... e=youtu.be

Posted: Wed Oct 31, 2012 23:31
by priitom
Äge! Jää peal sõit tundub kõige kiirem. Ma ise proovisin enda masinaga samuti jää peal sõitu läinud aasta kevadel, aga just viimasel minutil, kui jää oli juba vaikselt sulama hakanud, ning krobeliseks muutunud. Aga sõitis ikkagi. Kunagi näeb seda ka pikema monteeritud video pealt.

Mina ootan just kõige kõvemat ja külmunumat lund, mis ka inimest kannab. Selle peal saab sõit olema kõige vingem. :)

Posted: Thu Nov 01, 2012 8:13
by varustaja
priitom wrote:Äge! Jää peal sõit tundub kõige kiirem. Ma ise proovisin enda masinaga samuti jää peal sõitu läinud aasta kevadel, aga just viimasel minutil, kui jää oli juba vaikselt sulama hakanud, ning krobeliseks muutunud. Aga sõitis ikkagi. Kunagi näeb seda ka pikema monteeritud video pealt.

Mina ootan just kõige kõvemat ja külmunumat lund, mis ka inimest kannab. Selle peal saab sõit olema kõige vingem. :)
Ise arvan ka, et selle kõva lume peal on kõige parem. :)

Posted: Sat Dec 08, 2012 23:59
by varustaja
Kui kellelgi on soovi hõljukit osta, siis võib hinda pakkuda ps. 8)

Posted: Sun Dec 09, 2012 1:09
by priitom
Nõrk... :lol: See ju su oma laps. :roll:

Posted: Sun Dec 09, 2012 10:03
by varustaja
Uutele tuleb ruumi teha :)

Posted: Sun Dec 09, 2012 14:53
by priitom
Uute jaoks ehitatakse majale/garaažile lisa. Uued hõljukid mõttes?

Posted: Wed Jan 23, 2013 21:39
by varustaja

Posted: Sun Feb 24, 2013 0:44
by varustaja
Võtsin kätte ja tegin hõljukit natuke madalamaks. Tõin nüüd tõukemootori madalamal ja katuse tegin ka 7 cm lühemaks, sellest tingituna pidin uue katuse tegema. Point selles, et saaks raskuskeskme allapoole. Suurtel kiirustel hüpekates tahab ikka saltot teha. Tõukemootori tõin ka tagantpoolt rohkem masina keskosa poole, et tasakaal oleks ühtlasem. Nüüd veel vaja poest 5cm 6mm keermelatti tuua ja siis saab impelleri kindlalt paika sättida. Lisaks vaatasin, et mul vedeleb 2800mah 3s lipo ja tegin sellest puldile aku. Tegelikult võin nüüd puldile ükskõik kui suure aku külge panna, kuna aku panen sõidu ajaks taskusse sooja :) Leidsin kohvrist autoaudiost järgi jäänud jämedad vaskkaablid ja jootsin puldile külge.
Image

Image

Posted: Sun Feb 24, 2013 1:04
by priitom
See puldituuning on sul ikka kenaaaasti õnnestunud, ütleks saarlane selle kohta (no offence saarlased). Siukse keti otsas tassidki nüüd akut kaasas? :D Osta parem 2-3 madalat 1cell LiPot ja ühenda need kokku. Saad 12 volti kokku kindlasti ja mahub ilusti puldi sisse ära.

Posted: Sun Feb 24, 2013 1:39
by varustaja
priitom wrote:See puldituuning on sul ikka kenaaaasti õnnestunud, ütleks saarlane selle kohta (no offence saarlased). Siukse keti otsas tassidki nüüd akut kaasas? :D Osta parem 2-3 madalat 1cell LiPot ja ühenda need kokku. Saad 12 volti kokku kindlasti ja mahub ilusti puldi sisse ära.
Mind ei häiri (veel :) ) üldiselt sõidan autoga kuhugi kuhu sõitma lähen, seega ei rahmelda selle puldiga eriti! Mul nagunii koguaeg hunnik akusid kaasas, siis hea kohe võtta aku mille suurus ja kuju ei loe. Ühesõnaga las olla :) ei hakka üle mõtlema sellepärast.

Posted: Sun Feb 24, 2013 1:40
by aretaja
Kui juba läks kirvega kärbse tapmiseks, siis miks piirduda sellise lahendusega? :D

Image
:twisted: :twisted: :twisted:

Posted: Sun Feb 24, 2013 1:44
by varustaja
aretaja wrote:Kui juba läks kirvega kärbse tapmiseks, siis miks piirduda sellise lahendusega? :D

Image
:twisted: :twisted: :twisted:
Mul vedeleb üks 40kg 24v veoka aku niisama :D Arenguruumi on ma ütleks

:twisted:

Posted: Sun Feb 24, 2013 3:09
by priitom
Seda juba taskusse ei aja. Selle hoidmiseks tuleb mõni akuhoidja neeger kõrvale palgata - läeb kulukamaks.

Posted: Sun Feb 24, 2013 8:52
by cuprum
priitom wrote: läeb kulukamaks.
Kas kõikse kulukamaks ei lähe see, kui vajalikul hetkel näiteks keegi kaabli peale astub? :evil:

Posted: Sun Feb 24, 2013 23:51
by varustaja
Muudatused on ennast ära tasunud, hõljuk on stabiilsem.

Täna vabariigi aastapäeva hilisõhtune parklaralli (saku suurhall)
Põlevate silmadega uudistajaid jagus :) Masin on pimedas päris efektne oma led-valgustusega. Politseipatrull käis isegi kohal, nad olid statoili kõrval kohvitades imelikke hääli kuulnud ja tulid vaatama :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=YUnj3jaSylE

Posted: Sun Mar 03, 2013 21:33
by varustaja
Koheva värske lume peal sõidab nii http://www.youtube.com/watch?v=1ADavjcu ... e=youtu.be

Posted: Fri May 10, 2013 22:49
by varustaja
Vähe pikem video, merelt maale ja vastupidi.
http://www.youtube.com/watch?v=p3MWSHrFvPM

Posted: Sat Jun 07, 2014 23:49
by varustaja

Posted: Sun Jun 08, 2014 4:07
by priitom
Tuleb tavapropiga või? :)

Posted: Sun Jun 08, 2014 5:03
by varustaja
priitom wrote:Tuleb tavapropiga või? :)
Ei, teen pealmise kere uueja seekord vist katan klaasriidega.
Jääb sama jõusüsteem natuke võimsama mootoriga ja kergemaks läheb ka.

Posted: Fri Jun 13, 2014 16:39
by varustaja
Vana kere oli algselt ehitatud propellerite jaoks ja selletõttu raskuskese ikkagi jäi veits liiga kõrgele. Proovin kõik võimalikult madalale viia ja akukasti proovin teha kõige alla õhukasti sisse klaasriidest. Kõigi eelduste kohaselt hakkab masinal olema peal korraga 2x 8000mah 3s lipot. Sõiduaega peaks olema uhkelt nende kolakatega. Kuna viimase katsetuse käigus lendas tõuketurbiinis 49000rpm pealt mootori võll pooleks ja pani lendu koos labadega ( hea , et silmad pähe jäid), pidin uued turbiinilabad ja mootori tellima. uus kere vaikselt valmib.
https://www.dropbox.com/s/pxs5qtmicqqwq ... .37.12.jpg