Potensiaalne lennutaja juures...
450 kopteril on seda liimi vaja ainult siis kui laager tõesti liiga kergelt pessa istub. Suure vibratsiooni ja koormusega kohad, kus jama võib tekkida on näiteks peavõlli ja rihmülekande sõlm. T-rex 450 puhul aga suht ebatõenäoline juhtum, enamjaolt ikka suuremate nitrokopterite keiss.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Kui sul tõesti tekib soov laagriliimi kasutada, siis vähem on parem!!! Laagriliimi pannakse väga vähe, üliõhuke kiht. Kui soovid aga laagrit vahetada, siis pead kasutama fööni liite kuumutamiseks, et liim vedelduks ning saaks laagri eemaldada.
Olen ise kasutanud laagriliimi ainult 500-se mootori esimese laagri liimimiseks ning peavõlli laagrite korpusesse fikseerimiseks. 450-sel ei ole varem kasutanud, ei ole selleks vajadust olnud.
Olen ise kasutanud laagriliimi ainult 500-se mootori esimese laagri liimimiseks ning peavõlli laagrite korpusesse fikseerimiseks. 450-sel ei ole varem kasutanud, ei ole selleks vajadust olnud.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )