Page 1 of 1

liposave AUDIO LED

Posted: Tue May 19, 2015 0:59
by PEEP
KES MIDA KASUTAB KUI KEEGI KASUTAB?????
Minul on liposave audio led JAMARA-toodang,otsingust ei leia midagi.
Ma olen suht algaja aga elektrist vähe tean,suhteliselt väga ebatäpne(aga igaks juhuks peal).Puldiks on futaba ja stopper on pandud oma lennu ja kogutud lipo testriga väheke mõõtmisi(samm sammult-kuniks leidnud kultse kesktee), kongreetse lennuki ja aku jaoks,et jääks ligikaudu 20 protsenti sisse...
Kui kellelgil midagi parem on antke teada(kui suur saladus ei ole).
Jama kui akud niisama läbi lähevad nagu paljud väidavad :oops:
Pole veel proovinud kui aku kesta kah mootorisse imeb :lol:

Posted: Tue May 19, 2015 9:38
by Juhani
http://www.ebay.com/itm/1-8S-Lipo-Li-io ... 43d3e1b75f

Kasutan selliseid hiinakaid juba pikemat aega.
Normaalse lennukauguse korral kuuleb alati.

4a. 2200mAh akud on kaotand kuskil 10% mahutavusest kuid täiesti kasutatavad.

Posted: Tue May 19, 2015 9:44
by usamees
:) Aku,terves tükis mootorisse tõmbamise eest hoolitsevad :lol: minul sellel lehel nähtavad ( tellitavad ) seadmed : http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... metry.html
Juba mitu aastat probleemitult. Levi on hea ning 2,4Ghz juhtimisside puhul, pole ka omavahelist konflikti olnud. Maatesti järgi on ka kuvatavad andmed piisava täpsusega. Mõlemal seadmel saab minimum pinge ise määrata. Väiksemal hakkab koormuse all langenud pingeni jõudnult, kõvasti vibreeerima ja suuremal on lisaks heliline ning pildiline info, iga purgi kohta. Suuremale saab lisada ka ampermeetri ning temp näidud . Väiksema eeliseks on olematu kaal . Mõlemal , silmsidelennuks ( suuremal olen kindlasti üle 1000m testinud ja väiksemat lennukit nii kaugelt ei näekski ) , väga hea leviulatus.
Suuremat seadet saab ka Eestist siit foorumist fpvmarko,lt !
NB! Kahjuks saavad akud ikkagi ükskord läbi ! Mina ise pean oma kalliks saanud mudeli tervelt maandumist, kõige olulisemaks. Seetõttu taimerid ja stopperid ei pruugi vananeva aku puhul abiks olla :D

Posted: Tue May 19, 2015 11:39
by [J]
Lennukiga saab panna ESC-le tavaliselt ka seade, kus tühja aku puhul mootori võimsus maha tõmmatakse. Kui mootor enam vedada ei jaksa on aku tühi. Pinge, alates millest võimsus maha tõmmatakse on enamasti seadistatav.
Kasutan seda varianti ja iial pole probleeme olnud.
Helikopterile selline võimalus ilmselt hästi ei sobi.

Posted: Tue May 19, 2015 11:53
by Erki.K
Nende väikste hiinakate tööpõhimõte jääb küll arusaamatuks.Kuna neid väikseid rohelisi leede ei erista 30meetri pealt ka mis tuluke seal põleb.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html

Ja kui selline vigur veel peaks asetsema kokpitis siis ei näe neid tulukesi seal üldse. See vile hakkab alles 3.3voldi juures tööle. Minu meelest võiks see pinge väheke suurem olla kui vilistama hakkab.
Kõik sõltub muidugi mootori tarbitavast voolust ka. Aga 3.3v on selgelt liiga madal.
Ilma mootorita plaanerile kärab selline küll!

Posted: Tue May 19, 2015 12:38
by cuprum
Eeeh, egas tulesid peagi lennuajal vaatama - nende järgi teed otsuse "Go/NoGo". Samas, kui aga aku "läbi saab", siis arvan, et selle seadme räuskamine kostab isegi kinnisest kerest välja ;)

Posted: Tue May 19, 2015 13:12
by mel
1. selliseid on erinevates variatsioonides: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... S_6S_.html

2. Ajuks Naze32 ja see suudab ise aku pinget mõõta ja ka heli tekitada kui beeper külge panna. Korra proovisin aga liiga tihti lärmas, ei viitsinud eriti kalibreerida ka ja sinna see jäi.

3. Naze32 + D4R II + Taranis - üle telemeetria saab pulti aku pinge lasta ja puldi volte ja hoiatusi lugema panna. Pole veel tööle saanud, tõenäoliselt mingi seade on vigane või seadistamise oskused veel väikesed aga jätkame loomkatseid :). Eelis on see et mitte ühtegi seadet kuhugile juurde ei ole vaja = väiksem kaal.

4. üks sama funktsiooniga seadistus on veel: olen enam-vähem lennuajad teada saanud rahuliku ja mitte nii rahuliku lennuga. Taranise olen seadistanud aega ütlema kui 6 min lennuaega täis tuleb, lihtsalt backup kui mingi seade ei viitsi tööd teha.

5. ja OSD ka oli: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... r_FPV.html
See kahjuks oli äärmiselt ebastabiilne, pilt kadus lihtsalt soojenemisel eest ära ja lõpuks otsustas kogu suitsu välja lasta nii et lendu ei saanudki sellega teha

Posted: Tue May 19, 2015 16:29
by Erki.K
cuprum wrote:Eeeh, egas tulesid peagi lennuajal vaatama - nende järgi teed otsuse "Go/NoGo". Samas, kui aga aku "läbi saab", siis arvan, et selle seadme räuskamine kostab isegi kinnisest kerest välja ;)
Häält ta teeb jah iganes. Eks ta siuke avarii varjant rohkem on ,et akut päris kooma ei tõmbaks.Seal neli astet enne kui häälitsema hakkab.Algul kustub üks led siis teine ja lõpuks kui see kolmas punane led ka ära kustub siis hakkab häält tulema.
Samas jälle räägitakse kui aku alla 3.3voldi purgi kohta laheb siis võtab juba hulk rammu maha.
Siuke saba kinni ,nokk lahti värk.

Ise olen sellise viguri ja muna taimeriga koostööd teinud.Need kahepeale kokku annavad juba õigema asja.

Posted: Tue May 19, 2015 18:24
by tikka
Akuvahti pole siiani kasutanud. Uue mootori või propelleri puhul mõõdan vattmeetriga ("Watts up") enne lennutama minekut, palju jõuseade maa peal täisgaasil voolu tarbib. Mõnikord vaatan tahhomeetriga, et propelleri ohutuslimiite ei ületaks, aga see on juba teine teema. Tulemuse põhjal teen esialgse arvutuse lennuaja kohta ja panen selle enne starti väikese varuga tagasilugeva taimeri peale. Lisaks on regulaatoril [J] poolt kirjeldatud piiraja peal. Lennujärgne akulaadimine ütleb palju akust välja võeti ja vastavalt sellele ning lennutamise stiilile kohendan taimeri näitu.

Kui madalal kõrgusel suure gaasiga trikke teha, tundub aku iga elemendi pinget jälgiv akuvaht päris hea mõte. Vigurlennu harrastajad vast teavad, mis juhtub, kui propi otsas rippudes 50% võimsusest järsku ära kaob.

Posted: Sun Aug 09, 2015 14:26
by tikka
Tänaseks olen teinud mõned katsetused järgnevalt viidatud seadmega: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... S_8S_.html. Peaks olema sama mis see http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... S_8S_.html, aga raskema kestaga.

Jäin väga rahule ja enam ilma selleta elektrimootoriga mudeliga eriti platsile ei lähe. Lisaks kasutan ka kõiki oma eelmises postituses mainitud protseduure. Võistluslendudel kasutamine on kahtlane, aga muidu lennutamistel ja seadistamise lendudel igatahes. Kuna alarmi töölehakkamise pinget saab valida, on võimalik seda vastavalt mudelile parajaks timmida. Siiani on olnud abiks õhuvõitluse mudelite seadistamisel, vahelduva gaasiga lennutamistel ja ka plaaneril erinevate startide kestvuste kasutamisel. Regu cutoff võtab sisendi aku summaarsest pingest, aga kirjeldatud akuvaht jälgib iga elemendi pinget ja annab häiret ka iga elemendi kohta eraldi. Rohkem lennuaega ja turvalisem aku kasutus, mulle sobib.

Nii et tänud teema algatajale, muidu polekski võibolla asja lähemalt uurinud.

Posted: Mon Aug 10, 2015 19:47
by PEEP
Ise kasutan just selleks et aku kestuse pärast.Iga purk ehk element eraldi...kokkuhoid pidi ostujõud olema...