Page 1 of 1

D2822/14 mootori kerimisest

Posted: Thu Jun 25, 2015 21:14
by särts
Hei!Tuli tahtmine "väsinud" mootorid elustada aga selgus et see roheline isolatsioon staatoril viga saanud.Üritasin seda viiliga eemaldada,tapab viilid ära ja VÄGA tüütu nikerdamine.Sisaldab vist mingit liivalaadset abrasiivset täitainet.Kuuma ka ei tohi anda,lamellid lakiga üksteisest eraldatud.Millega seda maha saaks?Ja kes millega pärast selle asendanud?Teemasid aja jooksul kõvasti loetud,kes kasutab klaasriiet liimiga otste isoleerimiseks,kes kastab lihtsalt vaigu sisse.Mootor väike,iga variant pole just sobiv.Plaanis kerida ühe 0,44mm traadiga,mahub täpselt 14 keerdu.See eeldab ka tugevamat isolatsiooni et traadi pingutamisele vastu pidada.Mitme peenemaga oleks lihtsam aga ei taha.Staatori teravad servad teen teemantfreesiga kumeraks.Mõtteid???

Posted: Sun Jun 28, 2015 15:47
by primaat
Mis tast üldse nokid,uus mähis peale ja asi korras.

mootor

Posted: Sun Jun 28, 2015 19:22
by särts
Haljale rauale mähis selga?On see ikka hea mõte:D ?

Posted: Mon Jun 29, 2015 15:18
by primaat
.........selge,oled juba ära nokkinud!Mu käepärastest asjadest epo,oleks hea kui ikka üle 5 min,siis saad hellalt ja õrnalt teist pintsliga panna sinna kus vaja.Paar tilka viina kah kulub ära,mitte omale vaid liimi sisse,parem muidugi piiritus,sest sellega saad pintsli ka puhtaks aga viinaga ei.