Page 1 of 1
cavalier_mk4
Posted: Fri Jun 26, 2015 23:42
by kyylik
Tere! vaikselt nokitsen juba uue lennuki kallal. lennukiks sai valitud
cavalier_mk4 .joonised mida algul kasutasin olid nn.control line lennuki omad.tegin mõned muudatused,vahetasin ka tiiva profiili välja.ei teagi kas enam saab öelda et tegu cavalier_mk4,pigem nässu.
Kasutan endiselt samu materjaale mis alati. finnfom 5cm paksune.natukene vineeri,grill tikud ja j.paber.
Lennuki tiivad tulevad 1m.toiteks jälle 1300kv moto mis vedas se5a edukalt.

Posted: Sat Jun 27, 2015 0:52
by rocker
Ilus lennumasin tulemas!
Kuidas finnfoamil tugevusega lood on, murdub kergesti või lihtsalt paindub? Kas kannatab kuuma liimiga liimida või tahab miskit muud keemiat?
Posted: Sat Jun 27, 2015 15:16
by kyylik
eks ta ikka murdub kui palju painutada.kui katta siis jääb suht tugev ikka.liimiks kasutan cascol polyurethane,vähegi suuremate ja kiiremate masinate puhul vist kuum liim pole hea mõte.aga kui rakvere kanti satud siis näitan ja luban tiibu murda.
Posted: Sun Jun 28, 2015 13:51
by kyylik
Posted: Tue Jun 30, 2015 23:19
by kyylik
0.5% päevas.Natukene siis ka ehitamisest(nii nagu mina seda teen):
nüüd vaja lõigata mõlemad kere pooled tühjaks.praegu oli kogu kere kaaluks 82g.peale tühjendust ehk venitab 50g peale juba.soovitan endiselt finnfoami kasutada,kindlasti on ka paremaid materjaale.aga mle tundub et nt rakveres on finnfoam ainuke asi mida saad poest kohe,ning mis pole ka kallis.5,x euri tahvel.
st: sellest saab cr 3-4 1/12 messerit,antud lennukeid 2tk.

Posted: Wed Jul 01, 2015 22:32
by kyylik
Kaal jäi nüüd 60g peale püsima,muidugi hakkab nüüd kaalu jälle juurde tulema,liimid,värvid jne jne

Posted: Mon Jul 06, 2015 16:42
by kyylik
Tiiva ühendused tegin samad mis messeritel.kaks grill tikku ja tiiva ühendamise kohta 24cm vineerist tiiva tala vms.(tikkude vahele) Nüüd kõik tükid valmis,ootavad nüüd pva-d ja j.paberit.+tekkis plaan teha ikkagi tiivad lahti võetavad,,st.kere küljest.

Posted: Mon Jul 20, 2015 23:32
by kyylik
tükid siis valmis,nüüd ootavad värvi jne.
Posted: Wed Jul 22, 2015 19:00
by kyylik
Posted: Thu Jul 23, 2015 9:55
by Kuno
Kas oled jõupaberi katnud kilega või on lennuk värvitud?
Vahtu saab ettevaatlikult päris edukalt katta kohe kilega - saab kaalus palju võitu.Proovi. Eripära kilega otse katmisel on see,et triikraua temperatuur peab olema minimaalne võimalik (et vaht sulama ei hakkaks) ja kile tuleb kinni triikida järjest,ehk mitte nii nagu traditsiooniliselt (servad kinni ja siis keskelt pingutada).
Posted: Thu Jul 23, 2015 23:11
by kyylik
pole veel proovind,finnfoam kipub jääma tolmune vms,teibid jne ei taha kinni jääda sinna.ideid millega enne seda töödelda?
Posted: Thu Jul 23, 2015 23:36
by rocker
Miskine aerosool liim peale lasta (3M), või lihtsalt julmalt suruõhuga puhtaks äkki.
Posted: Fri Jul 24, 2015 11:35
by Kuno
Olen katnud seda tavalist "mummulist" ehitusvahust lõigatud tiiba - ei töödelnud ma teda millegagi - lihtsalt lapiga tolmust puhtaks ja kleepis küll kinni.Servad tuleb siiski topelt üle katta,ehk kile läheb kile peale - lihtsalt lõpetatud serv tuleb vahu pealt lahti lihtsamini,kui balsa pealt.Kogu teema eripära on ainult see,et pingutada tuleb ettevaatlikult,et kile vahust nõrgavõitu konstruktsiooni kõveraks ei tõmbaks.Kui katmine on edukalt õnnestunud on konstruktsioon väga kõva ja kerge.
Posted: Fri Jul 24, 2015 17:15
by kyylik
kile katsetused teen järgmise lennukiga.seniks nüüd liim pihku ja kokku panema.