Page 1 of 1
Hammasrataste tihendamine
Posted: Wed Jul 15, 2015 10:02
by carebear
Nimelt probleem on selles, et kahe hammasratta vahel on ~1mm loks sees, kas seda on võimalik mingi pehme liimiga likvideerida ja ära tihendada või kuidas muud moodi sellest lahti saada?
Posted: Wed Jul 15, 2015 19:05
by Erki.K
Õllepurgist ei anna seibut lõigata? Kui ühest väheks jääb võid ju mitu ka panna.
Re: Hammasrataste tihendamine
Posted: Wed Jul 15, 2015 22:09
by tikka
carebear wrote:Nimelt probleem on selles, et kahe hammasratta vahel on ~1mm loks sees, kas seda on võimalik mingi pehme liimiga likvideerida ja ära tihendada või kuidas muud moodi sellest lahti saada?
Hambumises on loks? Probleemi võimalikult täpne kirjeldus oleks abiks.
Posted: Thu Jul 16, 2015 9:29
by carebear
Vabandust vähese info eest, tegemist on tricopteri sabaga.
http://i.imgur.com/P6xAB3G.jpg Kahe alumiinium hammasratta vahel on loks. Ajutiseks lahenduseks olen nipukaga nad kokku tõmmanud aga eks see koormab servot rohkem ja ei tundu õige.
Posted: Thu Jul 16, 2015 15:06
by primaat
On nad ikka alumiiniumist?

....kui sa ei tee alumiiniumil ja pronksil või latunnil vahet siis on üsna mõttetu seletada et taolise probleemi vastu aitab võllide teineteisele lähemaletoomine.
Posted: Thu Jul 16, 2015 17:21
by carebear
Pronksil ja alumiiniumil teen vahet, siin ka pilt manuaalist .

Võllide lähemale toomise all mõtled seda sama nipuka varianti aga lihtsalt servo all olevat pinda lihvides? Antud variant koormab mõtetult servot, sujuv mehhanism on see mis ma taga ajan aga eks ma nuputan edasi

Posted: Thu Jul 16, 2015 18:01
by tikka
Ja missugune see konkreetne tricopteri saba (kõik jubinad omal kohal) välja näeb?
Posted: Thu Jul 16, 2015 21:02
by carebear
Posted: Fri Jul 17, 2015 18:06
by primaat
Tahad muidugi asjalikku juttu ajada aga mõttetult koormab ta juhul kui hammasrattad jäävad pinge alla st. kui lihvid rohkem kui vaja.