Page 1 of 1

paar küsimust tegijatele

Posted: Mon Jun 04, 2007 21:28
by allar
nii, sai siis esimest korda proovitud piperiga lendamist (proovitud,sest lend lõppes üsna ruttu kõrgel puu otsas) ja küsimus on selline,et kas piper(kyosho)peabki lendama sedasi,et nina on tugevalt ülespoole,vaadates jääb mulje nagu oleks tagumine ots maa külge aheldatud :shock: ja ei taha ta ka alluda puldi tressuurile(sellepärast ta puu otsas maanduski)äkki on mingeid kavalaid nõkse mida peaks teadma seda tüüpi lennukite juures või ongi ta sündinud selliseks ?õnneks ei saanud ta suuri vigastusi ja uus katse tuleb juba homme aga ennem tahaks vähe infi piperite käitumise kohta.oodatud on igasugune info piperi kohta.
ETTE TÄNADES !


allar
56291000

Posted: Mon Jun 04, 2007 21:45
by vendluts
esimesed lennud tee seal kus on hästi palju vaba ruumi ,eemal puudest ,postidest, liinidest. sest alguses on vaja palju vaba ruumi. piper`it lennuta muidugi tuulevaikse ilmaga sest tuules on ta käskudele raske alluma.

Posted: Mon Jun 04, 2007 23:32
by Ropskar
Võibolla on raskuskese paigast ära?

Posted: Tue Jun 05, 2007 9:03
by prederik
"Kolmekanalilised" lennukid üldse alluvad puldi dressuurile raskemalt, eriti kui kiirust ei ole. Eleroonidega lennuk on ka väikesel kiirusel tundlikum.

Vaata jah, et mis seal juhendis raskuskeskme (center of gravity) kohta räägitakse, kui ta juba kiiruse kätte saab, muutub ka paremini juhitavaks :)

Posted: Tue Jun 05, 2007 10:33
by [J]
Toetan eelmisi nõuandeid RASKUSKESKME suhtes. Kuni raskuskese pole paigas ei maksa normaalset lendu loota (pigem olgu paar protsenti eespool, kui tagapool ettenähtut).

Posted: Tue Jun 05, 2007 11:23
by allar
see on käest ostetud ja kaasas ei olnud juhendit mida nüüd vaadata(kahjuks)aga lähen lippan hobipoest läbi sealt peaks kindlasti juhendi saama
tänud!

Posted: Wed Jun 06, 2007 1:45
by lauri
Raskuskeskme rusikareegel on 25-33% tiiva laiusest. Tahapoole 33% on ohtlik, eespool on ohutum. Arvestama peab siis ka tiiva kuju ehk siis raskuskese käib tiiva keskmise laiuse järgi, mitte alati esiserva järgi, kui tiib on näiteks tahapoole või otstesse kitsenev.

Raskuskeskme kontrolliks hoia lennukit lihtslt näpuotstega tiivast õhus. Lennuki kerel või tiival PEAKS olema märk, kus on õige raskuskese. Seda tuleks alati kontrollida, kui vahetada erinevaid proppe, akusid jne. Raskuskese muutub ära ka siis, kui kere sees mõni komponent ei ole kinnitatud (näiteks kiiruseregulaator vms).

Posted: Wed Jun 06, 2007 8:05
by allar
sain siis piperi lendama peale propi/mootori vahetust ja CG paika panemist,üllatavalt hästi saab teda juhtida kui asi korras,lihtsam kui simulaatoris,tänud kõigile kes nõuga abiks olid.