Page 1 of 1

Elektro-UHU

Posted: Thu Jun 07, 2007 7:58
by -Ilmar-
Elou!

Sain siis ka käe valgeks :)

Soetasin Graupner'i Elektro-UHU, kokku sain kahe õhtuga.
Servod ja mootori liimimine jäi teise õhtusse...

lennuk ise:
Image

Eile õhtul tegin kolm lendu. Elu esimene servodega lennukiga oli väike ring ja kohe maandumine, super-B :)

Teine sai juba pikem, ~13min. Paar surmasõlme tuli ka välja. Tundus juba nii pikk lend, et jääbki lendama...
Otsustasin alla tuua ja lasta mootoril puhata. Maandumine õnnestus täpselt enda ette :)

Peale väikest pausi tuli kolmas... Kõik algas ilusasti, kuid ühel hetkel
jäi lennuk kohapeale ringe tegema ja üritasin mis ma üritasin, ringist
välja ei saanud... Siis võtsin mootori tuurid alla, et maanduda, eks ma siis
soperdasin kah ja lasin lennuki ninapidi maasse :P Tiivapoldid tõmbas koos tüüblitega välja, sellega oligi päev õhtas...

Tüüblid on nüüd liimitud, lennuk jälle korras!

Küsimus jääb, mis kala seal õhus juhtus? (nõiaring :))
Lisaks soovin nõu, kuidas seda tiivakinnitust võiks veel lahendad, et õhus küljest ei tuleks aga matsuga tuleks. Seekord liimisin 5min. epoga. Äkki järgmine kord enam nii kergelt ei pääse...
(see ära tuleku mõte on, et ehk sellega pääseb suuremast lõhkumisest)


Kuidas Teil on lahendus selle kummiga kinnitus, kas päikesega rabedaks
ei lähe? Või on see kumm lisaks muule kinnitusele?

Lendab ilusasti, poole gaasiga, tundub, et nagu jääkski lendama.
Otse lennul tundub, et nagu keeraks veidi paremale...

vajab veel timmimist.

Parimat soovides,
-Ilmar-

Posted: Thu Jun 07, 2007 9:38
by tola555
ringist väljatulekuks pead ikka gaasi juurde panema, mitte maha võtma. Tsentrifugaaljõuga tuled välja :lol:

Tegelikult mina olen väga lihtsalt välja saanud. Tuleb natukene kõrgustüüriga nokka ülespoole suunata. Siis läheb väga libedalt horisontaalseks.

Posted: Thu Jun 07, 2007 9:39
by [J]
Väga hea valik esimeste lendude jaoks.
Kumm läheb päikese käes rabedaks kindlasti ja alati tuleks kasutada uusi. Võimalik, et mingid "plastikkummid" ei lähe ka ehk rabedaks, peaks testima.
Mingite M4 nailonpoltidega saaks ehk ise uue tiivakinnituse projekteerida.
See lennuk on nii uus väljalase, et Eestis neid tõenäoliselt veel palju ei ole.

Posted: Thu Jun 07, 2007 10:41
by vana
Kui see mudel on EPPśt (Elaporist), siis ara unusta, et epoga liimida ei saa. Ise kasutan parandamiseks kuumaliimipüstolit. Ülimugav.
Tsüano tahab väga täpselt kokkusobitatud pindasid, kuna ta ei "täida".
PS. Hea valik ja palju rõõme!

Posted: Thu Jun 07, 2007 12:46
by -Ilmar-
Elou!

5min. epoga panin mootori, pole veel lahti tulnud :)

Its components are made from the new ultra-strong Graupner SOLIDPOR high-density foam material.

Graupner uses the name “Solidpor” for its foam and the kit is assembled using ordinary CA glue (not the foam-safe kind).
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=626723


-Ilmar-

Posted: Thu Jun 07, 2007 12:54
by vana
Kui liimimimiseks sobib tavaline CA, on materjaliks EPP. Epoga seda liimida ei saa.
Küllap veendud selles varsti ise...

Posted: Thu Jun 07, 2007 13:49
by mart63
Kas saan millestki valesti aru vms, aga see pole ju mingi EPP ?
http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1211587

Posted: Thu Jun 07, 2007 16:13
by rallikas
Penoplast?

Posted: Thu Jun 07, 2007 16:25
by [J]
"Tünnisõidust" välja võtmiseks tuleb pöördetüüri vastassuunas anda. Kogematta samas suunas andes läheb lennuk sügavpöörangusse (midagi pöörise sarnast) ja tahab püstloodis alla kukkuda.
Kui otselend enamvähem paigas, peaks selline lennuk ka oma stabiilsusega hakkama saama.
Täisgaas suurendab tüüride mõju ja sellega võimendab juhtimisvigu.
-----------------
penoplast on eesti keeles vahtplast ja vahtplastid on nad kõik.

Posted: Thu Jun 07, 2007 18:30
by striker13
küsiks, et palju sul kogu komplekt maksma läks?

Posted: Fri Jun 08, 2007 9:59
by lauri
Koos 3-kanalise aparatuuriga läheb veidi üle 3000 või sinna kanti.
Edit - täiskomplektina 3-kanalise X306 aparatuuriga 3290kr.

Posted: Tue Sep 04, 2007 22:51
by rallikas
Kas kellelgi on selle lennuki jooniseid? Tahaks sellise penoplastist järele teha.