Page 1 of 1
Täna Piibele???
Posted: Wed Jul 04, 2007 12:54
by Trixt
Mul uus lennuk koos ja plaanis täna Piibele katsetama minna...kes oleks käpp???
Re: Täna Piibele???
Posted: Wed Jul 04, 2007 13:23
by cuprum
Trixt wrote:Mul uus lennuk koos ja plaanis täna Piibele katsetama minna...kes oleks käpp???
Minul tekkis täpselt samasugune mõte, lennuk isegi juba autos ootamas.
Kui ma nüüd midagi väga valesti aru ei saanud, siis peaks ka Marek täpselt samas seisus (lennuk kaasas ja nina Piibe poole) olema.
Posted: Wed Jul 04, 2007 14:34
by Marek
Jep ja kui mina Laurist väga valesti aru ei saanud, siis peaks ka tema oma häiretega tulema - no ma ei saanud seda ütlemata jätta
Marek wrote:Kinnitatud andmetel läks täna (loe: 3 juuli) oma teed üks suur mudel Piibel.
Kaks vene keelt kõnelevat meest olid Piibel käinud ja miskipärast läks nende suur lennuk oma teed, täpsemalt deltaplaanerite angaari taha metsa. Lennuk on siiani seal ja otsingud lõpetati pimeduse saabudes. Otsiti isegi deltaplaanidega õhust seirates aga tulutult. Lendurid on veel tuvastamata aga sellega tegeletakse: nii palju siis infi tänasest Piibest. Kuuldavasti kollasel oli kõik OK, va Subzero, ee Submarine lennustiil...ok ok häired.

Selgus, et tegu oli suure Piperi koopiaga ja täna pidavat omanik seda kummikutega sohu seirama minema, äkki siis aitab ka, kasvõi moraalselt.
Ilm peaks ka talutav olema, kuigi hetkel puude latvad kõiguvad peaks siiski õhtul täiesti lennatav ilm olema.
Posted: Wed Jul 04, 2007 16:12
by daapn
[quote=
Ilm peaks ka talutav olema, kuigi hetkel puude latvad kõiguvad peaks siiski õhtul täiesti lennatav ilm olema.[/quote]
Kui pisut vihma ja tuul vaid kuni 10m/s ei sega, siis andke tuld! Mina täna tulla ei saa. (Just nagu oleks kunagi üldse kohal käinud eks...)
daapn
Posted: Wed Jul 04, 2007 23:19
by Marek
Mida saanuks Daapan täna Piibel teha: lennata 0 tuulega ja 0 vihmaga, naerda Lauri naljade üle, hea tahtmisega lennata mootordeltaplaaniga, nautida mõnusat seltskonda ja palju muud. Seda kõike saab loomulikult õue tulles ja teistele 10 m/s mitte lubades.
Lendamiseni
Posted: Wed Jul 04, 2007 23:33
by Submarin
no rohkem läbi lillede enam ei saa
ei korras laks oli...edge lendas,vahest ka maandus,häirisin Maarekut,kiusasin Cuprumit, ja muidugi kahju on Boris-i lennukist mis õnnetul kombel endale otsa leidis :S (läbi vamise-isa ja juhtiva liidri käe) aga elu läheb edasi ja saame üle

Posted: Wed Jul 04, 2007 23:35
by daapn
Ah mul käisid täna külalised. Sain ise ka aru, et ilmaennustusega panin pambusesse. Tuult pold ollagi (pole siiani) ja vihma tuli ka mõni tiba nii moe pärast.
Lennutada poleks ma saanud, tagatelik on puudu. Peab meisterdama, ootama või plaanima maandumised seisva propiga heinamaale.
Aga nagu ma aru saan oli teistel lõbus.
Muide, alates nädalavahest olen Viljandimaal Suislepas, seal annan õhtuti 10-11 paiku valu kooli spordiplatsile või mõnele heinamaale. Praegustes oludes ilmselt rohkem heinamaale.
Posted: Wed Jul 04, 2007 23:43
by Marek
Jep, õpetuseks siis veel kõigile, et vastuvõtja akud lennukis peavad olema joodetud, mitte need karbikesed mis osadel pultidel ja lennukikomplektidel kaasas on, kuhu siis 4 AA akut sisse käivad. Siis piisab vähimast vibratsioonist (ja sisepõlekatel on seda enam kui küll), et need akud karbikese hülgavad ja lennuk juhitamatuks muutub, nagu täna see asi oli. Minu käes oli pult õhkutõusu ajal aga ma arvan, et ei leidu ühtegi mudelisti kes arvaks, et ma trainer lennukit õhku tõsta ja 20 m lennutada ei suudaks. Peale hoojooksu tõstis lennuk nina nagu ikka, kerkis nii 2-3 m ja siis vajus aeglaselt kuid kindlalt vasakule küljele, minul jäi üle ainult vaadata kuidas asi asfaltile purunes. Õnneks on kahjustused parandatavad ja ma olen kindel et Boris juba lähipäevil jälle kõrgel õhus koos wingmaniga.
Posted: Thu Jul 05, 2007 16:52
by Trixt
No pole hullu liimime kleebime triigime...

see puhtalt mu enese kooliraha.(seitse korda kleebi üks kord lenda)..ainult Marekust veidi kahju ja ka poisist...
AAAAAga lisaks veel võetud täna Gladiaator mida püüan kokku panna koos uue 7,5 se Tiger mootoriga...
Posted: Thu Jul 05, 2007 20:37
by Marek
eks ta paha tunne ikka kui lennuk puruneb aga õnneks teadmine, et see tehniline rike oli, lohutab. Nüüd siis 3 Gladiaatorit varsti Eesti taevas!!! Welcome to Team Los Gladiators!

Posted: Thu Jul 05, 2007 21:07
by Submarin
jube palju hakkab neid radiaatoreid tekkima

varsti ei julge oma Edgega üle 5 m tõusta...hävitajad on üleval
Posted: Thu Jul 05, 2007 22:02
by Võsalendur
Kindlam muidugi kokku joota aga välja hüppamise vastu peaks aitama kui akudele (kogu boksile mitte üksikutele elementidele

) mõned tiirud teipi ümber kerida (pole proovinud aga teibi alt veavalt, et plehku panevad).
Marek wrote:Jep, õpetuseks siis veel kõigile, et vastuvõtja akud lennukis peavad olema joodetud, mitte need karbikesed mis osadel pultidel ja lennukikomplektidel kaasas on, kuhu siis 4 AA akut sisse käivad. Siis piisab vähimast vibratsioonist (ja sisepõlekatel on seda enam kui küll), et need akud karbikese hülgavad ja lennuk juhitamatuks muutub, nagu täna see asi oli. Minu käes oli pult õhkutõusu ajal aga ma arvan, et ei leidu ühtegi mudelisti kes arvaks, et ma trainer lennukit õhku tõsta ja 20 m lennutada ei suudaks. Peale hoojooksu tõstis lennuk nina nagu ikka, kerkis nii 2-3 m ja siis vajus aeglaselt kuid kindlalt vasakule küljele, minul jäi üle ainult vaadata kuidas asi asfaltile purunes. Õnneks on kahjustused parandatavad ja ma olen kindel et Boris juba lähipäevil jälle kõrgel õhus koos wingmaniga.
Posted: Thu Jul 05, 2007 22:30
by Marek
klemm pole kunagi nii hea ühendus kui joodetud ühendus, minu isiklik soovitus, pange põlema need karbid.
Posted: Thu Jul 05, 2007 22:35
by tola555
joode võib kah lahti tulla ja siis on üldse perse majas. Aga need karbid on suht saastad jah
Posted: Thu Jul 05, 2007 22:49
by Võsalendur
No siiani olen ainult jootega pakke kasutanud. Kui ei väntsuta siis ei lähe midagi katki, akukarpi olen ainult selleks kasutanud, et pleieri või fotoka akusid laadida:P Pole viitsinud spets laadijat nondele osta lasen oma Graupner Ultramat 30ga:P
Posted: Fri Jul 06, 2007 2:48
by Trixt
Niisiis ... Trainer on taastatud... ja Gladiaator ootab samuti nüüd lõpliku kokkupanemist....niiet ...

Aga laupäeval minust Viljandisse tulijat ei ole vist...kodust sireeni ei summuta isegi kõrvaklapid....

Posted: Fri Jul 06, 2007 8:56
by tola555
Trixt wrote: Aga laupäeval minust Viljandisse tulijat ei ole vist...kodust sireeni ei summuta isegi kõrvaklapid....

Murdsid koju sisse?
Posted: Fri Jul 06, 2007 9:45
by Marek
Ma loen siit välja et naine nõuab omale aega, aga kas wingman-i annad kaasa kui me talle transpordi leiame? Mul siuke haige mõte, et ta võiks juba ülejärgmine nädal F3A võistlustest osa võtta - seega trenni vaja teha.
Posted: Fri Jul 06, 2007 10:19
by Kuno
Väike soovitus oma kogemustest akude kokkujootmisel-klemmid,millega akud omavahel kokku joodetakse,ei tohi olla jäigad,vaid on soovitav teha näit 1mm jämedusest vasktraadist-siis ei allu nad vibratsiooni ja löökide hävitavale toimele,vaid annavad niipalju järele,et ühendus ei katke.Kindlasti tuleb pakk teibiga kõvasti kokku siduda.Viljandi suhtes tundub mulle,et tõsisem plaan tuleb ilmselt teha Pühapäevasele päevale,kuna ilmaprognoos tänaseks-homseks on pehmelt öeldes kehva.Pühapäevane ilmaprognoos tundub aga normaalne olevat.
Posted: Sat Jul 07, 2007 2:25
by Trixt
Niih...Gladiaator3 on valmis...(ainult servod koos saatja ja vastuvõtjaga veel puudu) ... Wingman ei julge veel Trainerist kõrgemale tõusta esialgu olgugi et mnjahh... kuna ikkagi pisut shokivaprusevärin sees... olgugi et Gladiaatori tiiba heldimusega juba paitab...aga pea see aeg ju kohe kohe käes ... kui ta niimoodi jätkab...

Marek me läheme jälle Piibele vast pühapäeval (kui ilm lubab) madalat profiiti hoidma et tulevikus olla joonel tegijatega Sinu klassist ....

Posted: Sat Jul 07, 2007 8:26
by Marek
Kontrollige siis kõik kenasti 3 korda üle, raskuskese, raadio töökindlus (sõida lennukiga mööda maad kaugemale, õigem oleks tegelt lennukit 1,5 m kõrgusel hoida ja siis teine puldiga eemaldub ~ 200 m kaugusele, kui siis servod ei tõmble on ok), kõik poldid, mutrid liimi üle, vaata et kere sees miski ei loksuks ega otse vastu lennuki seina ei toetuks (nt akupakk vmt), vaata et kõik akud täis ja endal tuju hää, siis peaks kõik hästi minema. Edu!
Posted: Sat Jul 07, 2007 23:54
by Trixt
No nüüd peaks kõik OK olema...tnx Marek ... pühap'eval siis Piibelel kui ilma lubab...

Posted: Sun Jul 08, 2007 11:16
by cuprum
Trixt wrote:No nüüd peaks kõik OK olema...tnx Marek ... pühap'eval siis Piibelel kui ilma lubab...

Tundub, et lubab. Kavatsen suht-koht lähiajal sinnapoole veerema hakata
Posted: Sun Jul 08, 2007 23:43
by Trixt
TÄNU Cuprumile sain täna teada miks mu Trainer sõna ei kuula(nud)....tnx Cuprum...liimime ja kleebime jälle...homme on uus lennupäev... Piibel...

Posted: Mon Jul 09, 2007 9:47
by daapn
Trixt wrote:TÄNU Cuprumile sain täna teada miks mu Trainer sõna ei kuula(nud)....tnx Cuprum...liimime ja kleebime jälle...homme on uus lennupäev... Piibel...

Äkki jagate neid tarkusi?
daapn
Posted: Mon Jul 09, 2007 10:08
by cuprum
daapn wrote:
Äkki jagate neid tarkusi?
Enne lendu peab piloot kontrollima kõigi juhtpindade tööd. Kaasa arvatud liikumise suunda. Antud juhul näitas lahkamine elekate valepidi liikumist.
Tegelikult on mul pisut kahju, et juba peale esimest crashi selle peale ei tulnud ;(
Posted: Mon Jul 09, 2007 10:38
by Submarin
nagu ma aru sain...sai jälle mõni lennuk otsa?
Posted: Mon Jul 09, 2007 11:01
by Trixt
Just nagu karm marutuul oleks mu Trainerist üle käinud....

Posted: Mon Jul 09, 2007 11:18
by daapn
cuprum wrote:daapn wrote:
Äkki jagate neid tarkusi?
Enne lendu peab piloot kontrollima kõigi juhtpindade tööd. Kaasa arvatud liikumise suunda. Antud juhul näitas lahkamine elekate valepidi liikumist.
Tegelikult on mul pisut kahju, et juba peale esimest crashi selle peale ei tulnud ;(
Kas see ei ole siis iga lennuki manualis kirjas? Ma nagu uskusin, et iga lennutaja teebki seda enne igat lendu...
daapn