Page 1 of 1

Küsimus hobbydirekt.de kohta

Posted: Fri Jul 27, 2007 13:47
by pipercub
On kellegil kogemusi hobbydirekt.de netipoega?
Hinnad on odavad, aga automaatselt genereeritud arvel pole saatekulu. Kirjadele saatekulu, kauba olemasolu ja tähtaegade kohta pole vastust saanud.

On mõtet nendega ühendust otsida või teha äri mõne kallima poega?

Posted: Fri Jul 27, 2007 13:59
by mart
Hei!

Olen tellinud ühe korra asju nendelt.
Hinnad olid, mis mu sinna meelitasid, edasine oli juba ebameeldivam pool.
Ootasin saadetist üle kuu, kuigi oli märgitud laos olevaks. Peale korduvaid kirju ja meeldetuletusi ei andnud asi tulemust.
Kas juhusliku kokkulangemise töttu vöi.... ei tea mille möjul, kuid peale ametlikku kirjalikkku tellimise ülesütlmist sain paari päeva pärast ka kauba.
Hiljem foorumitest lugedes tundus, et ka teistel on raskusi olnud kauba kiirel kättesaamisel.
Saadud kaup vastas tellitule ja kui poleks ajalist viidet olnud, siis vöiks ju öelda, et OK!
Isiklikult ei telli sealt enam. On kindlamaid ja soodsamaid kohti.

Posted: Fri Jul 27, 2007 22:18
by vl
Kogemused on ebameeldivad.Samad probleemid tekkisid ka minul sealt tellides.

Posted: Tue Jul 31, 2007 21:40
by MPX-M
Olen neilt tellinud 3 korda. Viimane tellimus läks 2 päeva tagasi. Postikulud on olnud ca 30 euri. Eelmine kord oli tellimus MX16s ja Multiplex TwinStar, mis teeb alla 3 kg. Kohale on tulnud kaup ca nädalaga. Esimese tellimusega oli kaasa panud ka väike kommipakk :)

Posted: Tue Jul 31, 2007 22:05
by pipercub
MPX-M-e küsimus: Kuidas neile maksta saab, saatekuludega arvet nad ei ole saatnud, meilidele ei vasta. Maksta neile kauba maksumus ja ja saatekulud hiljem eraldi? Või lisada kauba maksumusele 30euri ja raha üle kanda? Kuhu maksta, kui pangaülekande atribuute pole.
Kuidas nendega üldse ühendust saada?

Posted: Tue Jul 31, 2007 23:13
by MPX-M
Ei ole kindel kas neil üldse pangaülekandega maksta saab. Mina maksin esimest korda Paypal-iga nüüd krediitkaardiga. Paypalile tuleb siis kui kaup koos ja saatmiseks valmis saatekulude arve, mille maksmise korral kaup teele pannakse. Krediitkaardiga maksmise korral võtavad nad ise kauba postitamisel täiendavalt saatekulude summa maha. Rahvusvaheline ülekanne on ju jube kirves. Hansapank "röövis" minult korra sellega ~360 eeku, kusjuures kui ma õieti aru sain siis see ülekande teenustasu ei sõltu makstava arve suuruset !? Kirja vahetust nendega pidanud ei ole, selle kohapealt jään vastuse võlgu. Nende poolt tegutseb vist mingi nn. mailirobot mis saadab teateid kauba staatuse kohta, näit. kui posti pantud siis tuleb selle kohta teade.

Posted: Tue Jul 31, 2007 23:44
by Nullpointer
MPX-M wrote: Hansapank "röövis" minult korra sellega ~360 eeku, kusjuures kui ma õieti aru sain siis see ülekande teenustasu ei sõltu makstava arve suuruset !?
Kui müüjal on pangakonto EU-s ning arveldate EUR-ides, siis kasutage ikka EL-i sisest makset, mille teenustasu oli HP-s vist 30eek.

Posted: Wed Aug 01, 2007 12:28
by pipercub
Saatsin neile viisaka kirja, et kui nad minuga ühendust ei võta, olen sunnitud tellimuse üles ütlema. Selle peale tuli lõpuks kahe lausega vastus, et saatekulu on 32euri ja üks kahest tellitud asjast on 3-e kuulises backorderis. Ilma tervituse ja allkirjata.
Saksamaal paistab teenindustase olevat võrdeline hinnatasemega. Hiinlaste, inglaste või ameeriklaste juures sellist asja pole kohanud. Võibolla on suhtlemine anglo-ameerika ärikultuuri esindajatega(hiinlased, jaapanlased ja muud asiaadid arvan nende hulka) mind liiga nõudlikuks teinud. Kokku olen interneti kaudu umbes 80 ostu teinud ja ainult sakslastega on pidevalt mingid probleemid. Ehk oskab keegi juhatada mõne juhendi stiilis "how to have business with germans?"

Posted: Wed Aug 01, 2007 13:41
by mart
Önneks on see kontor saksammal ainuke, kellega mul selliseid kogemusi on.
Teistel on suhtlus tasemel ja ka kontakt ja kirjapilt korrektne.
Hinnatasemega ma suhtluskultuuri küll siduda ei oska.
Kindluse möttes olen mujalt tellimisel enne üle küsinud, kas asja ikka on vöi kui kaua ootama peaks. Keegi pole pahandand vöi toru ära visanud.

"Nendel" seal pole aga helistamisvöimalustki, mis juba tagantjärele arutledes mötlikuks teeb.

Posted: Thu Aug 02, 2007 12:42
by prederik
pipercub wrote:Saksamaal paistab teenindustase olevat võrdeline hinnatasemega. Hiinlaste, inglaste või ameeriklaste juures sellist asja pole kohanud.
Ei ole päris nii hull, olen (ka säästu-poodidest) tellinud ja seni ei ole probleeme olnud. Kui teinekord on vale asi arvele pandud (ntx erineva mõõduga asjad sama artikli all), siis pärast kirja saatmist on need kohe korda saanud.

http://www.cmc-versand.de/
http://www.sl-motec.de/

Posted: Wed Aug 15, 2007 11:57
by AndresO
Telefoninumber neil: +49 5846-9809220 (info arve päisest).
Ise tellinud kahel korral: mai keskel pandi kaup teele kahe nädala pärast, osad asjad jäid veel ootele. Neil see omadus, et kui tellimus on ootel, siis saab tellida lisaks ilma saatekuludeta. Seega sai juuni algul tellitud lisa ja teele läks enamik kaupa järgmisel päeval, osad jälle ootel. Ja ootan siiani. Pakk muidu oli teel umbes nädala.

Neil selle tellimusrobotiga mingid probleemid. Ühele minu kirjale vastati, et 'üritavad mind aidata ja kontrollivad asja' (suhtlesin saksa keeles). Pean hakkama neid vist uuesti pommitama, sest nende tellimissüsteem väidab nüüd, et mõlemad tellimused on täidetud.

Posted: Tue Sep 18, 2007 12:53
by pipercub
Lõpuks tuli vastus 26. juulil esitatud tellimusele - "Dear Customer , The
status of your order changed. New status: canceled For questions, please
DON´T anwser to this mail and use the contact form instead."

Mina tellimust ei katkestanud, asi rippus üle kuu aja õhus. Hea vähemalt,
et asi korrektselt ära lõpetati.

Posted: Mon Oct 15, 2007 15:59
by tann200
endal sama kogemus mis kasutajal "mart" Too tegelane Marco seal paistab paras uimane olevat ja ajab tellimuste kohta käojaani. Oma tellimust sai kunagi sealt poolteist kuud oodatud ja asi hakkas liikuma alles siis kui www.rcgroups.com sai natukene kurdetud. Vabandusi tuli siis muidugi pihuga, aga teenindus on selles poes ikka alla igasugust arvestust. Parem tellida asju näiteks Lindingerist, kus on hea ja kiire teenindus. Odavamaid asju tellin Hobbycityst.

Posted: Wed Jan 30, 2008 20:45
by AndresO
Sain ka nüüd probleemidega lõpuks ühelepoole. Mul oli suvest saadik saamata 44 EURi eest kauppa. Sügisel tühistasin tellimuse jäägi ja palusin raha tagasi maksta. Ei mingit vastust. Ka mitte pärast korduvaid järelepärimisi e-mailiga. Telefonile ei vastata.
Siis ähvardasin olukorda kirjeldada saksakeelsetes foorumites ja vastus, küll jälle ebamäärane et uurivad, tuli 15 minuti(!) pärast. Ja jälle kuu aega vaikust. Saigi siis tehtud ülevaade saksakeelsesse foorumisse, mis sai aga üleval olla ühe päeva ja siis moderaatori poolt ära koristati.
Saksa foorumites on soovitus, et saata tähitud kiri hoiatusega, et kui 2 nädala jooksul lahendust ei tule, siis järgneb avaldus sealsele kohalikule politseile. Seda saab teha interneti kaudu (www.polizei.de).

Ja sellest nüüd mõned päevad tagasi saadetud tähitud kirjast oli abi! Raha saabuski täna PayPal-i kontole.

Paistab et nad liigutavad ennast ainult siis, kui asi kisub karmiks.