Page 1 of 1

F3A SPORT 2007 - II osavõistlus - 25.08 laupäev Kollasel

Posted: Tue Aug 14, 2007 0:58
by lauri
Oleks paras aeg korraldada II osavõistlus (ja siis näiteks septembris veel vähemalt üks).

Kus ja millal? Tundub, et võistlejaid tuhast ei tõuse ja seltskond on üpriski teada. Loodame siiski MÕNELE :wink: piloodile, kes end võistlema ka registreeriks!

Kokku tahaks vähemalt 3-4 võistlust teha, millest siis üks ei lähe arvesse. III ja IV võistluse võib ka näiteks samal päeval teha.

TÄPSEM INFO LÄHIPÄEVIL

Posted: Tue Aug 14, 2007 9:03
by Marek
Registreerun. Kollane plats sobib ju väga hästi! 18-19 võiks asja ära teha, kes teab kauaks head ilma jätkub.

Posted: Tue Aug 14, 2007 9:10
by cuprum
Marek wrote:Kollane plats sobib ju väga hästi!
Siis peaks sinna kuidagi sektori(d) maha märkima.

Posted: Tue Aug 14, 2007 9:16
by lauri
Sektor maha märkida ja 3 kohtunikku kohale - võib võistelda. Ega suurt muud polegi teha... ülejäänu on pisiasjad.

Posted: Tue Aug 14, 2007 10:08
by Ropka
18-19 on mul ka kinni, isegi riidajale ei saa minna

Posted: Tue Aug 14, 2007 10:29
by lauri
Teeme siis 25.-26. ja ongi 2 nädalat ette teatatud kah.

Mis seal riidajal on? Sama mis eelmisel aastal?

Posted: Tue Aug 14, 2007 12:43
by Marek
võibolla tõesti siis 25-26 kuupäevadel F3A teha. 2 nädalat etteteatamise aega peaks ju väga broo olema. Kes siis tuleb see võistleb, ja kes ei saa tulla see ei võistle - lihtne.

Posted: Tue Aug 14, 2007 13:27
by Kuno
25-26 on OK,loodame,et ilma jätkub.Peaks ette valmistama teega risti oleva raja,et ei peaks sektoriga kõrgepinge liinidesse minema.Äkki saaks teerulli selleks korraks sealt üle lasta?Peaks ka raja vähe pikemaks niitma,et maandumine ikka ilusti välja tuleks.

Posted: Tue Aug 14, 2007 16:23
by Kristoka
Kollasel on halb maanduda, seega mina ei osale kahjuks , muidu ju võiks .

Kristo

Posted: Tue Aug 14, 2007 17:04
by lauri
Millal viimati kollasel käisid? Nüüd seal hein maha niidetud ja väga ok maanduda.

Vaata pilti: http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P8090001

Posted: Tue Aug 14, 2007 17:22
by Kristoka
Viimati käisin eelmise nädala algul .
Tundus küll VÄGA ebatasene see seal . Võibolla vaatasin valekohta :roll: ,
Kristo

Posted: Tue Aug 14, 2007 17:23
by Marek
See rada mis tee peale jääb on väga super, 100*15 m siledat muru. Kui külgmine rada vajab küll silumist, liiga laineline. Samas seda asja võiks mõne muu teema all arutada, siin võiks aint regada. Negatiivset regamist pole vaja, mõtetu.

Posted: Tue Aug 14, 2007 17:30
by Kuno
Tee on sile küll,aga siis jääb lennusektor täpselt kõrgepingeliinide peale.Muidugi võib startida maanduda ka risti sektoriga,aga üldiselt seda nagu ei praktiseerita (ka kohtunikel raske maandumist hinnata).Samas enamus kordi,kui olen kollasel käinud on tuul teega risti,seega tuleks kasutada heinamaad.Väikese mudeliga pole probleeme,suur kipub vähe raskelt maanduma.

Posted: Tue Aug 14, 2007 20:16
by lauri
Ligi kaks nädalat aega harjutada maandumist nendes oludes, paigaldada suuremaid rattaid lennukile, tugevdada telikukonstruktsiooni jne... :wink:

Posted: Tue Aug 14, 2007 21:27
by tarts
Tahaks ka võistelda, pead ei anna.

Lihtsalt huvipärast küsin, et kas käest startiva lennukiga võib ka võistelda, juhul, kui maandud kõhuga raja peale?
Reeglite järgi vist ei tohi aga kuna võistlejaid kipub vähe olema, siis...

Posted: Tue Aug 14, 2007 21:50
by lauri
Stardi ja maandumise eest võib saada ainult 0 või 10 punkti (kas järgisid vajalikke stardi/maandumis protseduure või mitte). Start peab toimuma maast, maandumine peab toimuma maha 100x10m ala sisse ja lennuk peab vähemalt 10m ruleeruma mööda maapinda. Loomulikult peab ka õhus tegema nõutud stardi-maandumise protseduuri. Kui neid järgid, siis saad mõlema eest 10p, kui mitte, siis 0p.

Võistlema saab ikka, pea-asi et mudel ja lennutaja kõigile teistele ohutud :wink:

Muideks lennu ajal võib selja taga olla ka abiline, kes võib KÕIKE seletada ja õpetada (lisaks kava ettelugemisele!). Abiline loeb sulle selja taga kava ette (start, vaba tagasipööre, sõlm...) ja annab ka märku, kui lendad näiteks sektorist välja või liiga lähedal-kaugel kohtunikele!

Posted: Wed Aug 15, 2007 10:22
by Kuno
Igale lennukile on võimalik rattad installeerida,kasvõi ajutised.Mina näen seal probleemi vaid selles,et teelt startides tuleks sektor kõrgepingeliinide lähedusse ja teistpidipõllul olev rada on tõesti ebatasane.Kuidas selle maandumise ja stardiga on-äkki võib see toimuda risti sektoriga?

Posted: Wed Aug 15, 2007 12:25
by Marek
Hmm, kõrgepingeliinide lähim osa on 250 m kaugusel raja keskosast, nii kaugele me vaevalt kandume kava lennates. Võimalik, et see oleks siis ka sektorist väljas lendamine juba, aga no eks mõõtmised tuleks ära teha lähiajal.
Samas enamus kordi,kui olen kollasel käinud on tuul teega risti,seega tuleks kasutada heinamaad.
Ühelgi F3A piloodil ei tohiks probleeme olla külgtuulega maandumisel.

Posted: Wed Aug 15, 2007 12:40
by Kuno
Just nii ma mõtlesingi-stardime-maandume tee pealt aga lennusektor on mahajäetud maja kohal,piloot ja kohtunikud asuvad põllupealsel rajal.

Posted: Wed Aug 15, 2007 14:03
by lauri
No selle mitte-tee ehk siis õige raja pealt start pole ju ka probleem? Isegi need "warbirdid" on sealt kenasti õhku ja maha saanud...

Posted: Wed Aug 15, 2007 17:54
by mart63
Oleks ka vist nõus nime kirja panema...

Posted: Wed Aug 15, 2007 23:43
by [J]
Kes kahtlevad, neil soovitaksin kindlasti võistlusel osaleda . Kaasvõistlejad võiks "ära unustada", tähtis on enda jaoks tugeva stressi tingimustes oma hetkevõimetele vastav "märk maha panna". Tavaliselt ilmneb tuhat parandamist vajavat "asjakest", mida niisama platsil ringi kooserdades ei märkagi.
Järgmisel võistlusel on siis juba vähemalt üks "mees", keda raudselt võita tuleks ja ka saaks - enda eelmise võistluse tulemus.

Posted: Thu Aug 23, 2007 0:20
by lauri
See arutelu teema suletud. Täpsem info ja regamine: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1312