Soome sygislaager - Selänpää 2007
Posted: Fri Sep 07, 2007 22:59
Et siis käesolevaga raporteeriks, et esimene lend homme algavas soomlaste sygislaagris sooritati ilmselt allakirjutanu poolt täna päikeseloojangu ajal...
Vqi siis midagi sinnapoole Lingvistiline ja semantiline kriitika jätta...
Esialgu tuleb tunnistada, et sabalingistiku mehaaniline tsentreerimine ja gyro vahetus GY502/601 vastu andis yllatavalt mqjusa ning positiivse tulemuse, mis väljendub minu Sceadu saba normaliseerunud käitumises...
Tegelikult jääb järgi proovida, kumb mqjus rohkem - kas mehaaniline tsentreerimine, gyro mudeli vahetus vqi oli anomaalia (saba tundus olevat pqqramisel justkui kummipaela otsas...) pqhjuseks CSM SL540 gyro liiga kasutajasqbralik seadistusprotseduur. Vqi siis teadaolev antud gyro omapära:
Vqi siis midagi sinnapoole Lingvistiline ja semantiline kriitika jätta...
Esialgu tuleb tunnistada, et sabalingistiku mehaaniline tsentreerimine ja gyro vahetus GY502/601 vastu andis yllatavalt mqjusa ning positiivse tulemuse, mis väljendub minu Sceadu saba normaliseerunud käitumises...
Tegelikult jääb järgi proovida, kumb mqjus rohkem - kas mehaaniline tsentreerimine, gyro mudeli vahetus vqi oli anomaalia (saba tundus olevat pqqramisel justkui kummipaela otsas...) pqhjuseks CSM SL540 gyro liiga kasutajasqbralik seadistusprotseduur. Vqi siis teadaolev antud gyro omapära:
I.I HAVE TRIED EVERYTHING AND STILL I CAN'T GET THE TAIL TO STOP WAGGING
With some models with less than perfect set-ups or utilising lower spec servos for rudder control it may be necessary to slightly alter the parameters in mode 1 (Heading Hold). Bob Johnston has done some considerable testing in these situations and has come up with the following parameters which much improved results.
Look ahead gain............................35%
Conventional gain..........................82%
Exponential gain............................125%
Heading lock gain......................... 88%
Direct coupling.............................. 30%
Heading lock range...................... 40%
Heading lock relaxation rate........ 2%
Stick linear sensitivity................... 10%
Stick exponential........................... 30%
Maximum yaw acceleration.......... 2550