Page 1 of 1
9.11 lendama...
Posted: Mon Sep 10, 2007 23:23
by Trixt
On kaasamõtlejaid...stardipaigaks kas siis Piibe või ka Kollase...

Posted: Tue Sep 11, 2007 9:15
by Marek
See sihuke halb kuupäev lendamisesks aga kui lennutamine pühendada 1109 pilootidele siis on ju asja eest. Ilm on ka vist kuni päeva lõpuni mõnus. Ise küll õhku ei tõuse aga enne trenni tulen Hüürust kindlasti läbi.
Posted: Tue Sep 11, 2007 9:17
by Submarin
Jälle hüüru

ma kihutan piibele kui ilm lubab

Posted: Tue Sep 11, 2007 16:06
by motokrosser
Kui keegi kollasele läheb tulen kah ehk.
Posted: Tue Sep 11, 2007 16:21
by cuprum
motokrosser wrote:Kui keegi kollasele läheb tulen kah ehk.
Nu mina kavatsen praeglt töölt jalga laskma hakata - pisut läeb aega, aga miski 18 vast olen kollasel.
Posted: Wed Sep 12, 2007 9:39
by tola555
ei läinud üldse nii hästi see lennupäev. Õhus hakkas lennuk kord ühe tiivapoolega läbi vajuma, kord teise poolega, siis jälle sabast. Õnnestus purustusteta maanduda(maandumine nägi välja nagu purjus vares )
Cuprumi soovituse peale proovisin elekate tugevust - pehmed kuidagi aga kui kõvad nad siis ikka olema peavad... UBEC oli kah natuke soe, mitte kuum.
Peale seda ei õnnestunud 2 starti, üldse ei läinud sirgelt. Teise stardiga kukkus tiivaotsa peale ja otsast vaja vahetada 2 balsaplaati, tiiva otsa kumerused.
Kodus proovides olid elekad hoopis kõvema vastupanuga. Tundub, et
http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=4319 ei piisa 1.8M tiivaga Piperi 4 servo jaoks
On ikka õgardid servod

Posted: Wed Sep 12, 2007 11:28
by lauri
Graupner/JR C577 standardservo spec ütleb:
No-load current approx. 5 mA
Current drain max. approx. 820 mA
4x820mA = 3280mA ja seda siis 4 servo maksimumkoormuse puhul kõige tavalisema standardservoga. Kui on võimsamad servod ja suur lennuk, siis kulu kindlasti suure. Samas 4 servot maksimumkoormusega rakendada ka keeruline... Aga suurte tüüride ja halvasti läbi mõeldud lingipikkuste puhul on võimalik servod üle koormata küll. Tuleks teha maa peal mõõtmine - servodele koormus külge ja vaadata, mis nägu UBEC on, võimalusel ka voolumõõtja vahele. Muuda servo ja tüüride linke nii, et kasutaksid ära võimalikult suure ulatuse servo käigust ja saaksid servo peal lingi panna võimalikult pöördepunkti lähedale!
Graupner/JR C677 spec ütleb:
No-load current approx. 6 mA
Current drain max. approx. 1,1 A
... mis teeb juba 4.4A
Posted: Wed Sep 12, 2007 12:32
by vana
tola555´le ütlen kindalt, et polnud servo viga. 3A voolu ja väga aeglane lend
Posted: Wed Sep 12, 2007 12:50
by tola555
vana wrote:tola555´le ütlen kindalt, et polnud servo viga. 3A voolu ja väga aeglane lend
Startide ajal ei saanud aeglane lend olla veaks. Teine kord (kui tiivaots läks) startisin oluliselt suurema kiirusega kui tavaliselt, gaas oli ikka korralikult peal.
Proovin panna elekatele eraldi BEC'i.
Posted: Wed Sep 12, 2007 17:56
by tarts
Mul on sama bec YAKil peal, kokku on 5 tugevat servot, neist 3 digid(3x4,3kg ja 2x 3,5 kg) Beci pärast pole siiani probleeme olnud.