LiPo-t toetav kiiruseregulaator ja aku miinimumpinge
Posted: Wed Sep 12, 2007 23:50
Sai mõni aeg tagasi tellitud Multiplexi kiiruseregulaator MULTIcont BL-27, mis peaks toetama ka 2-4 pakiseid Liposid, st. seal on vastav alapinge kaitse.
Nüüd kaasas olnud pabereid lähemalt uurides ja veidi arvutades tekkis kahtlus, et seda ei saa usaldada.
Nimelt on kirjas, et mootor lülitatakse välja, kui aku pinge on 65% esialgsest. Ja on hoiatus, et külge ühendada ainult täislaetud akusi.
Kui nüüd eeldada, et piiriks on 3V elemendi kohta, siis peaks esialgne pinge olema 4,6 V. Aga akut laetakse ju pingeni 4,2 V elemendi kohta.
Kui esialgne pinge on 4,2V siis regulaatori kaitsepiir oleks 2,7 V ning 3,7V puhul 2,4 V. See aga on ju LiPo-le surm!
Millised on kommentaarid ja kas kellegil on selle regulaatoriga kogemusi?
Peaks vist ka reaalseid katseid muudetava pingega toiteplokiga teostama.
Nüüd kaasas olnud pabereid lähemalt uurides ja veidi arvutades tekkis kahtlus, et seda ei saa usaldada.
Nimelt on kirjas, et mootor lülitatakse välja, kui aku pinge on 65% esialgsest. Ja on hoiatus, et külge ühendada ainult täislaetud akusi.
Kui nüüd eeldada, et piiriks on 3V elemendi kohta, siis peaks esialgne pinge olema 4,6 V. Aga akut laetakse ju pingeni 4,2 V elemendi kohta.
Kui esialgne pinge on 4,2V siis regulaatori kaitsepiir oleks 2,7 V ning 3,7V puhul 2,4 V. See aga on ju LiPo-le surm!
Millised on kommentaarid ja kas kellegil on selle regulaatoriga kogemusi?
Peaks vist ka reaalseid katseid muudetava pingega toiteplokiga teostama.