Page 1 of 3
M: SÜGISENE SUUR TÜHJENDUSMÜÜK - OSA 4 !!
Posted: Sun Sep 23, 2007 17:12
by Ervin2
Tegin kodus veidi inventuuri ja kuna korteris tahavad ka inimesed elada,otsustasin loobude mõningatest mudelitest mida enam ei kasuta.
Nende hulgas:
Igati korralik ja lennukorras Volare 2,3m elektrikas,kere korralikult parandatud,võin kaasa anda ka originaalmotori ja originaalpropi (ilma servodeta).
Pooleliolev Graupneri KIT TAXI II,1,5m trainer tüüpi,4 kuubikulise mootori jaoks,tiib originaalkonstuktsioonis ilma eleronita.
Ja veel väike ja täiesti lennukorras,uhiuus Cessna,vastavalt ostja soovile,kas servodega või ilma,originaalmootor ja prop ka muidugi.
Lisaks fotod:
Posted: Sun Sep 23, 2007 17:48
by striker13
palju selle Volare eest tahaksid? (kaasa kõik kraam, mida pakud
)
Posted: Sun Sep 23, 2007 17:51
by rallikas
Palju piperi hind oleks? Kas saaatjat ja vastuvõtjat pole?
Posted: Sun Sep 23, 2007 18:48
by Ervin2
Piper 500.-(saatjat vastuvõtjat pole)
Volare 1500.-
Posted: Sun Sep 23, 2007 18:56
by striker13
aga kas volarele selle sama piperi vastuvõtja ja servod ja aku ja võib-olla ka mootor sobivad?
Posted: Sun Sep 23, 2007 19:17
by rallikas
Kas piperil on ka kiiruseregulaator olemas?
Posted: Sun Sep 23, 2007 19:35
by Ervin2
piperil servod ja regu peal,nagu originaalis oli,vastuvõtjat ja saatjat ei ole.
Volare vajaks korralikku brushlessi ja kahte normaalmõõdus servot.
Posted: Sun Sep 23, 2007 22:55
by mg3a1@hot.ee
Räägi cessnast kah. mis materjal ja mõõdud, mis mootor peal jne. Loomulikult võid alustada hinnast!
Aitäh!
Posted: Sun Sep 23, 2007 22:58
by mart63
Posted: Mon Sep 24, 2007 12:51
by daapn
Mind hakkas huvitama, et kas sellist Piperit uuest peast ka saab kuskilt osta? pistik.com poest nagu ei leidnud. Mis ta on mingi meetrise tiivaulatusega?
Kuda need tiivad seal küljes käivad ka? Mind huvitab, et kas lahtivõetuna annaks mul selline lennuk kuskile ära paigutada.
Servod, mootor ja akud maksavad ise juba üle 500 krooni, selles mõttes on hea diil ju.
daapn
Posted: Mon Sep 24, 2007 17:59
by Ervin2
Lahti saab võtta küll,mul on isegi selle lennuki karp alles (naine leidis voodi alt täna üles),tiivad käivad küljest,rattad ka ära ja ka stapi saab juppideks.
Posted: Mon Sep 24, 2007 21:20
by priit123456
Mitmega sa selle Cessna müüksid koos servodega ja kas sinna on veel midagi peale vaja muretseda, et lennata saaks?
Posted: Mon Sep 24, 2007 21:48
by Ervin2
Täpsemal ja rohkem:
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1056
Hetkel seisab masin servod peal,kaasa annan tema originaalmootori koos ülekande ja originaalpropiga.
Võin ka servod maha võtta,siis on muidugi odavam.
Peale tuleks muidugi panna aparatuur ja aku,seda komplektis pole.
Posted: Tue Oct 09, 2007 22:48
by Ervin2
Veel üks masin müüki.
Hästi teeninud hea Airbee,väga heas lennukorras,korrastatud ja hooldatud.
Tühi masin koos mootori ja propiga.
Pildil uhiuuena.
500.- eek.
Posted: Wed Oct 10, 2007 15:54
by motokrosser
Kas kogu kolaga saab ka?
Posted: Wed Oct 10, 2007 16:30
by Ervin2
millist kola mõtled?
Posted: Wed Oct 10, 2007 17:02
by motokrosser
Pults servod jne.EHk rtf
Posted: Wed Oct 10, 2007 19:20
by Ervin2
Saab aga on ilmselt tunduvalt kallim.
Pult Futaba 6ch,futaba vastuvõtja,futaba servod(standart),robbe esc 830,need pole just odavad jubinad,pealegi kasutan pulti ka oma teiste mudelite juhtimiseks.
Pealegi on see mudel originaalis müügis ainult ARF versioonis,millisena mina ta ka edasi müün.
http://at.robbe-online.net/rims_at.stor ... w/1&2D3131
Posted: Wed Oct 17, 2007 9:25
by AndrusT
Kas airbee on veel saadaval?
Sõitsin enda oma veidi katki, ostaks hea meelega tagavarajuppideks.
Kuivõrd korras lennuk on, kas on läbinud ka mõne avarii?
Posted: Wed Oct 17, 2007 10:56
by Ervin2
Absoluutselt lennukorras,kere korralikult parandatud,tiib veatu,juhtpinnad tugevdatud teibiga ja ka korras.
Servod ja regu küle ning lendab.
Ja Airbee keret muide on väga kerge taastada,hea PVA tüüpi liim ja pärast natuke keeta,taasub esialgne kuju täielikult.
Juhtpinnad saab depronist uued lõigata vajadusel,hea tahtmise korral ka balsast kokku liimida.
Igati hea ja tugev masin,tuul eriti ei meeldi talle,eriti maast tõustes.
Tõusul juhtub alati kõige rohkem purukskukkumisi.
Posted: Wed Oct 17, 2007 14:18
by AndrusT
Jah, tõusul ma oma kere puruks sõitsingi. Järsk külgtuul ja nina ees maasse -- tükid taga. Servod ja elektroonika/aku jäid terveks. Üks võimalus on hakata keret liimina, kuid teine võimalus oleks osta sinult kogu lennuk.
Saan aru, et lennuk on vähemalt korra matsu teinud, seega hinda alandav asjaolu. Olen kindel ostja kui hinnaks on 300.-
Posted: Wed Oct 17, 2007 17:52
by Ervin2
Harjutamise mõttes oleks soovitav see kere ära lappida,nagu ma eelnevalt kirjutasin taasub ta peaaegu sajaprotsendiliselt.
Sul ilmselt murdus nina mitmest kohast ja ka läks jubedalt kõveraks.
Ja pane 11,1V Lipo,läheb tunduvalt särtsakamaks ja jõulisemaks,kuulab paremini sõna.
Posted: Wed Oct 31, 2007 23:20
by Ervin2
Mikroflyer ka müüki,pühendun rohkem plaaneritele edaspidi.
Posted: Thu Nov 01, 2007 0:25
by tarts
Kas showflieri kere eraldi müüksid? palju maksab?
Posted: Thu Nov 01, 2007 11:37
by Ervin2
Tonn.-
Posted: Thu Nov 01, 2007 12:08
by lancer10
kas sellele Airbeele kahest kanalis piisab
Posted: Thu Nov 01, 2007 12:39
by vallojoe
ei tohiks - pöördetüür, kõrgustüür ja mootor, kokku 3 kanalit.
Posted: Thu Nov 01, 2007 15:37
by Ervin2
Hetke seisuga on Airbeele vaja vähemalt nelja kanalit.
Posted: Thu Nov 01, 2007 16:01
by vallojoe
kas need kaldtüürid mingit mõju ka avaldavad?
Posted: Thu Nov 01, 2007 16:18
by Ervin2
ARVAN ET JAH,MITTE VÄHE.