Page 1 of 1

naljakaas ja üli odav UAV

Posted: Tue Oct 02, 2007 16:23
by motokrosser
Üli odav UAV http://www.hobby-lobby.com/predator.htm .
Kas on mõtte osta või ei ole sellga midagi teha?

Posted: Tue Oct 02, 2007 17:02
by daapn
72MHz sagedus ei ole Eestis raadio teel juhitavatele lennumudelitele ette nähtud.

Seega ei tasu osta.


daapn

Posted: Tue Oct 02, 2007 17:53
by Even
<TEKST KUSTUTATUD>

Posted: Tue Oct 02, 2007 18:40
by motokrosser
to daapn; Ega saatja ja vastuvõtja saab ju ära vahetada

Posted: Tue Oct 02, 2007 19:16
by mart63
Asjal pole vist UAV-ga muud pistmist kui välimus ja digikaamera :D

Posted: Tue Oct 02, 2007 20:52
by Oehh
motokrosser kirjutas
to daapn; Ega saatja ja vastuvõtja saab ju ära vahetada
kuna selle sagedusega pole eestis midagi peale ahakata võib
seega aparatuuri komplekti nimekirjast juba maha võtta

http://www.rcgroups.com/forums/attachme ... id=1437118
tegemist siiski väga kidura pildikvaliteediga fotokaga - tõmba ka komplektsusest maha.

Laadija on 110 Voldine - mis Sa sellega peale hakkad?

Mootor Speed 400 - kollektormootor - jälle nagu suht väärtusetu?

Aku NiHm 8-cell 9.6V 1000 mAh - jällegi raske, väike ja vananenud asi!?

Mis Sul siis üldse selle raha eest reaalselt (väärtuslikku) pihku Jääb?


Ma ei ütle, et tegemist oleks täiesti väärtusetu asjaga.

Aga kas see ikka on seda raha väärt.?

Posted: Tue Oct 02, 2007 20:54
by motokrosser
Ees märks ei ole pildistada. Lennata on.Aga nt ilmselt Kyosho Clipped Wing oleks selles osas asjalikum.

Posted: Tue Oct 02, 2007 21:06
by Oehh
Aga millega lennata?

Elektriga või piiritusega?

Või hoopis http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1369
- ilma mootorita?

Posted: Wed Oct 03, 2007 9:45
by Kuno
Millega lennata - eelkõige sõltub see sellest,kuidas ja kui palju lennata.Ka sõltub sellest,kus lennata (platsi suurus ja kaugus kodust).Kui nendele küsimustele mõtled,siis on valik lihtne tulema.Selline UAV moodi lennuk ilmselt vigurlennu jaoks väga sobiv ei ole,samas niisama põristamiseks kõlbab küll.Piiritusega käiv mudel oleks ehk kõige sobivam,kui vigurlend on elu eesmärk,plaaner on nagu selline rahulikum vaba aja veetmise vorm.
Niiet,kõigepealt mõtle- mida tahad teha,siis kus asub lennutamisplats ja kui palju on sul aega selle lennukiga lennata ja lõpuks kui palju on raha võimalik oma hobisse paigutada (ka jooksvad kulud hiljem - kütused,akud,võimalik remont) -siis on juba lihtne valida.

Posted: Wed Oct 03, 2007 10:28
by motokrosser
Plats on ca 7km kaugel.Mingid vigurlendu ei taha.Lendama tahaks õppida esialgu.St praeguse niko lennukiga (mootoriga pöörab) suudan 5min ikka lennata.

Posted: Wed Oct 03, 2007 10:39
by daapn
motokrosser wrote:Plats on ca 7km kaugel.Mingid vigurlendu ei taha.Lendama tahaks õppida esialgu.St praeguse niko lennukiga (mootoriga pöörab) suudan 5min ikka lennata.
Nikkol on I-plane see mootoriga pöörav. T-tähega algav vist pöörab muud moodi.

Ma arvan, et Sul oleks palju pulli mingist EasyStar laadsest asjast või siis nendest samadest Kyosho Piperitest ja Cessnadest. Ja mingi Elektro-UHU jutt käis veel.

Ja siis on loomulikult veel Silverlit-i tehtud X-plane või mis ta nimi oligi.

See viimane on sula pask, ma lugesin manuali läbi.

Easystar on vaikse suveõhtu rõõm. Kyosho vidinad on natuke keerulisemad ja neid on lihtsam lõhkuda, kui paanika tekib.

Ma muidugi ei tea, mis hinnaklassis asja Sa otsid.


daapn

Posted: Wed Oct 03, 2007 10:49
by motokrosser
praegu on mull Nikko Tusabasa.
Hinna klass on 2-3 tuhat.Ilmselt oleks Gnauperi UHU ka selles hinnaklassis hea asi.

Posted: Wed Oct 03, 2007 12:45
by [J]
Esmalt võiks hankida normaalse saatja ja pardakomplekti, edasi oleks võimalused odava lennuki leidniseks väga suured ja aparatuur kõlbaks igale riistale.

Posted: Wed Oct 03, 2007 12:47
by ak
Hei,

natuke asjalikum asi: http://www.nitroplanes.com/4eluavrqprra.html
natsa suurem ja kit, mis on mõeldud brushless mootori jaoks.

Samas, tal on olulised detailid muudetud, näiteks saba ei ole enam pööratud allapoole. See lubab ratastest loobuda, aga samas, ta pole enam päris see.

Iseasi, et miks Predatori saba üleüldse allpool on? Kas see annab midagi juurde stabiilsusele õhus? Või on siiski põhjus ainult see:
The tail is swept down because the emergency landing parachute deploys from the bottom of the aircraft causing it to land upside-down. This inverted crash landing protects expensive optics and, because the tail is swept down, does not damage the tail.

Andrus