Page 1 of 1

13-14dal lennutamised

Posted: Fri Oct 12, 2007 10:43
by Marek
ilmaprognoos soosib vist lennuks laupäeva pärastlõunat? Kes kuhu? Mina vast 1500ks Piibele. Nii et uustulnukad arvestage sellega ;)

PS! Võiks üles lugeda palju on see aasta uusi mudellendureid juurde tulnud vanale seltskonnale. Kahe viimase nädalaga on nt 3 keda mina tean :? - täitsa pööraselt äge ju :)

3-4 aastat tagasi oli hea kui 3-4 lennukit põllul oli :D, 2 nädalat tagsi oli Hüürus tosin autot pargitud lennuplatsi kõrvale :?

Homme siis koos lendama!!!

Posted: Fri Oct 12, 2007 10:57
by Keks
Mina lähen täna nädalavahetuseks tartumaale, panen lennuki autosse kaasa, kui ilma peaks olema siis tahaks homme raadi vanale lennuväljale lendama minna.

Posted: Fri Oct 12, 2007 11:06
by Kuno
Kui ilm lubab,siis Hüüru ja ilmselt pühapäeval,kuna laupäev on seekord tööpäev ja ilmselt peale kella 1700 pole enam põllul suurt midagi teha.

Posted: Fri Oct 12, 2007 14:06
by Submarin
Kui veab siis tulen aga mitte lennukiga,vaid vaatama ja tähtsat nägu tegema :)

Posted: Fri Oct 12, 2007 15:33
by mart63
Miks Piibe?
Kollasele oleks mul palju parem minna, tingimused ka meeldivamad.
Muidu olen tuleja nii või naa, üksi Hüürusse minna ka jama :)

Posted: Fri Oct 12, 2007 15:55
by Marek
No keegi ei keela ju Hüüru sul minna?
Ega ma ise ka lähen Hüüru kui Piibele üldse kedagi ei tule.

Posted: Fri Oct 12, 2007 16:56
by vana
Hei Kuno!
Tule parem kollasele, pealegi oled Sa ropka tabelis "sees" :D

Posted: Fri Oct 12, 2007 21:58
by Trixt
Meie ka Piibele kui vähegi ilma...sai kütustki juurde ostetud ja puha... :shock:

Posted: Fri Oct 12, 2007 23:35
by mart63
Lähen keskpäeva paiku kollasele.

Posted: Fri Oct 12, 2007 23:52
by Ervin2
Kui ikka vähegi ilma on üritan ka ,kui töölt saan ära viilida.

Posted: Sat Oct 13, 2007 11:44
by Marek
hetkel on suht rõve jäine põhjatuul aga peale lõunat peaks asi paranema, pigem vist ilmutan end Hüürus, sest nagunii sinnapoole asja ja teekond oleks sama pikk kui Piibele.

Posted: Sat Oct 13, 2007 12:29
by mart63
Tulen ka, kuskil 3 paiku.

Posted: Sat Oct 13, 2007 13:04
by Trixt
Meie hakkame varsti piibele suunduma....

Posted: Sat Oct 13, 2007 17:46
by Morgan
mina kahjuks ei saa see NV tulla :(
kui jägmine NV ilm on hea siis tulen kindlasti :wink:

Posted: Sat Oct 13, 2007 19:41
by Marek
Huhh, käidud ja isegi lennatud (küll võõra lennukiga aga siiski), külm põhjatuul tegi säru ja värinad sees siiani (võibolla ka Eesti koondise mäng selles süüdi :D ), aga samas ikka parem kui kodus mökutada. Piibel käisid vist ainsana Trixti & Co, oleks isegi nendega ühinenud aga oli linna asja. Piibel on hetkel ikka mõned suured plussid, auto jääb puhtaks :D ja ei pea vette maanduma (Mart täna tegi veidi allveelaeva) + sile jne.
Hüürus olid Maxim, Mart isaga, mina, Tarvo, Mati ja Robert, Jaan, Cuprum ja Submarine brüneti iludusega (mitte C2 ei mõtle) ning keegi veel tundmatu mees lapsega.
Kõik jäid vist terveks ja said põsed punaseks. Maxim näitas kuidas I Maailmasõja lennuk pommi alla viskas, kahjuks veidi kaugel ja ilma plahvatuseta, kuigi pidanuks plahvatama :D
Mart tegi kestvuslennu rekordit oma uue F3...C?( No see käest heitmise plaaner), kuid tuulise ilmaga on see suht raske.
Kui homme on soojem siis võiks mõelda ju jälle lennutamistele?

Posted: Sat Oct 13, 2007 19:51
by mart63
[quote="Marek"]Mart tegi kestvuslennu rekordit oma uue F3...C?( No see käest heitmise plaaner), kuid tuulise ilmaga on see suht raske.[/quote]

F3K :) Päeva rekordiks jäi 1.24, sellise tuulega ei leia eriti tõusvaid õhuvoole.

Edit: Quote ei tööta :?

Posted: Sat Oct 13, 2007 21:06
by arne
1.24 täna on väga hea tulemus. Liivimaa meistrivõistlustel noorte arvestuses oleks sa päris kõva koha pälvinud.

Arne

Posted: Sat Oct 13, 2007 21:32
by mart63
:)
Ise ka täitsa rahul lennukiga, aga starti tuleb veel palju lihvida ja leida see optimaalne tõusunurk et saada kõige kõrgemale, seda parim vaikse ilmaga katsetada.

Posted: Sun Oct 14, 2007 10:47
by Marek
Kuno on Hüürus ja kutsub kõiki seltsi!

Posted: Sun Oct 14, 2007 14:10
by Trixt
Meie jälle Piibele...ja stardime kohe...

Posted: Sun Oct 14, 2007 19:21
by Kuno
Sai kollasel päris usinalt lennatud.Kohal olid lisaks minule Kolja,Vana,Tola555,korra külastas meid ka Peep.Ilm oli super,kõik laabus,oleksin hooletuse tõttu peaaegu oma Ekstra Vana Audi katusesse sõidutanud aga õnneks andsid nii lennuk kui ka piloot lõpuks endast parima ja olukord lahenes positiivselt,kuigi vahepeal lennuki tiivaots peaaegu maad puudutas.Üritasin pöörisest väljuda allatuult,aga lennuk ei olnud kohe päris kindel,et ta seda manöövrit teha suudab-ja kogu teema lahenes positiivselt väga maa lähedal ja mitte eriti kaugel Vana autost!
Koljal tekkis küsimus-mis toimub Nordic 2007 kavas peale õhkutõusmist,kas jägneb tagasipöördele tühi ots ja mis manöövriga pööratakse esimesele vigurile-kas siis pool kuuba kaheksat või immelmanniga.Äkki on kellelgi säilinud PDF failina see kava (mitte lihtsate joontega,vaid skemaatiline variant).

Posted: Sun Oct 14, 2007 19:44
by daapn
Kas nendest midagi ei sobi, mis vigurlennu alafoorumis on teema "F3A reeglid ja F3A Sport kava koos juhendiga" esimeses postituses?

Telefonitsi ma linki siia manada ei suuda.

daapn

Posted: Sun Oct 14, 2007 20:24
by Kuno
Probleem ongi selles,et need vanad lingid ei tööta enam,aitaks vaid,kui kellelgi on see kava kirjutatud oma arvutisse PDF-ina.

Posted: Sun Oct 14, 2007 21:02
by lauri
Kuno, panin infot F3A alateemasse... Aga vastuseks KÕIGILE küsimustele on FAI reeglistik, mille leiad siit: http://www.fai.org/aeromodelling/documents/sc4

Ja F3A kohta siit (kõikide vigurite kirjeldused!):
ftp://www.fai.org/sporting_code/sc4/sc4.f3a.07.zip

Stardi kohta on öledud järgmist:
P-05.01 Take-off sequence: Place the model aircraft on the runway, and take off. Soon after reaching a safe
height, turn 90 degrees toward the line defined by the upwind and downwind markers. When
approximately over this line, turn 270 degrees in the opposite direction for a downwind trim pass with the
model aircraft upright. When approaching the downwind marker, perform a 180-degree turn, reversal, or
other turn-around manoeuvre of the competitor’s choice.
Judging notes:
Take-off sequence not followed, zero points.
Model aircraft passes behind the judges' line (zero line), zero points.
Model aircraft is flown very far past the left-hand and/or right-hand marker flags, zero points.
Only two scores, a zero or a 10, may be awarded for the take-off sequence.


Ehk siis start täpselt see, mida me Spordis lennanud oleme... Või saan ma millestki valesti aru?

Posted: Sun Oct 14, 2007 21:13
by Kuno
Esialgu pilt selge.