Page 1 of 1

Lennuk katki.:(

Posted: Wed Oct 24, 2007 18:05
by siim2618
Mure siis selline, et lennukil läks tiib katki ja tahaksin teada, et millega on kõige parem penoplasti liimida.

Posted: Wed Oct 24, 2007 19:09
by mart63
Uhu por, kuum liim ja teip abiks.

Posted: Wed Oct 24, 2007 20:39
by siim2618
MIs mõttes kuum liim? Kust seda saab?

Posted: Wed Oct 24, 2007 21:04
by Ropskar
Liimipüstol. Müüakse siin -> LINK, aka kindlasti ka ehituspoodides ja mujal.
Image

Posted: Sat Oct 27, 2007 16:32
by siim2618
Tiib on liimitud ja tundub, et sai päris tugev. Jääb siis esimest lendu ootama..D Ja aitäh Nõuannete eest.

Posted: Thu Nov 08, 2007 20:02
by saarlane
millega panid siis? kuuma liimiga, endal sama asi. kuuma liimiga võiksp anna küll, aga kui seda suuremas koguses panna kas see raske pole? minuarust see suht raske. küsin kah siis väikse asja või teen migni suguse nagu ettepaneku. kuna mul on vaja otses mõttes auke lappida. siis mõtlesin teha nii, et panna teip alla siis enam vähem kokku lappida, ja siis auk näiteks makroflexi täis lasta, kuivab ära siis lõikan ja lihvin parajaks. pärast võib veel teipi peale panna ntx. samas sellised kohad kus just tükke puudu pole vaidl ihtsalt lõhki, paneks siis uhu por-iga. Küsin siis veel ühe küsimuse, ei hakkaks nagu iga asja kohta uut teemat tegema, et kuidas saaks kortse välja, isendiks siis tavaline kyosho scale elektri mudel, cessna. nina on kortsus nagu seakärss, ise mõtlesin et migni kuumapuhuriga aga ei tea kas selline asi toimiks. ehk keegi aitaks ja vastaks. kui just vb osades teemades on juba nendest juttu olnud (kindlasti on) siis võite sõimata ja/või linkida sinna.
kirjavigu on kindlasti rohkem kui rubla eest aga usun et ükski sõna siiski arusaamatuks ei jää. :)

Posted: Thu Nov 08, 2007 20:50
by cuprum
saarlane wrote: ja siis auk näiteks makroflexi täis lasta, kuivab ära siis lõikan ja lihvin parajaks.

Sõltub sellest, kui suured Sul augud on. Oma Piperiajastul ma kah makroflexi kasutasin - toimis küll, kuid väga suurtes kogustes ta vast liiga raskeks kipub jääma, niiet üldvastust ei saa anda - sõltub august ja lennuki "kandevarust".
saarlane wrote: kuidas saaks kortse välja, isendiks siis tavaline kyosho scale elektri mudel, cessna. nina on kortsus nagu seakärss, ise mõtlesin et migni kuumapuhuriga aga ei tea kas selline asi toimiks.
Hmm, kuumapuhuriga aeti kortse välja filmist (ehk siis õhukese kilega kaetud konstruktsioonidest). Kas soojendamine ka "vahule" mõjub, ei oska kahjuks kommenteerida - minust jäi selline kärsasilumise sigadus tegemata.

Posted: Thu Nov 08, 2007 22:03
by saarlane
ei ole niiväga suured augud, peamiselt on asi tegelt selles et ta hoiaks seda tiivakinnitus kohta kinni. http://s47.photobucket.com/albums/f190/ ... G_1548.jpg
siit näha, tegelikult ma avastasin et seal see puuduv tükk täitsa ripud tagapool. et kui see kokku lappida ja natuke rohkem liimi panna või kuuma liimi panna siis peaks kinni hoidma, mujal pole auke eriti, lihtsalt rebenenud vms. :roll:

Posted: Fri Nov 09, 2007 9:03
by Ropka
mina soovitaks epot sellise koha peale...ja midagi ka tugevduseks

makroflex seda niimoodi ei kinnita nagu vaja oleks, liiga raske ka

Posted: Fri Nov 09, 2007 16:05
by Ervin2
Liimi väga täpselt kokku ja pärast KEEDA VEES ,mina sain nii Piperi kui ka Airbee kere originaalilähedaselt sirgeks,veidi muutus vahtplasti struktuur ainult.
Liimisin Pva laadse veekindla liimiga,Ponal express henkeli toode vist.
Airbee kere oli purunenud 4 kohast ja väga kõver,pilt peale taastamist.

Image

Piperil pole peaaegu migagi paista peale selle teibi,nin aoli küljest täiesi ära ja väga lömmis.

Image

Posted: Fri Nov 09, 2007 18:30
by saarlane
et siis kastan supi sisse, tänud. aga kas siis enne liimimist või pärast, pigem enne vist ju?

Posted: Fri Nov 09, 2007 19:35
by Ervin2
Mina enne liimisin ja siis kastsin supi sisse,võib ka vastupidi