Page 1 of 1

Poolmuidu - 1600mm treener

Posted: Sun Jan 13, 2008 16:33
by vana

Posted: Sun Jan 13, 2008 17:47
by Marek
kui keegi selt midagi tellima hakkab siis oleks mul üks pisiasi tellimusele lisada.

Posted: Thu Jan 17, 2008 20:37
by andrias
Terv.
Mul oleks plaan osta midagi taolist. Kaalun nüüd kas seesama või calmato 40.
Mul kõik vajaminev olemas va. küünlatoide ja starter :D Plaan ka need soetada.
Mõtlen siin et äkki on calmatoga vähem sebimist ja servode ja traatidega sest see nagu rohkem komplektis v nii. Calmatoga jääks mootor kah üle.
Kas neil on traadid peal tavaliselt või peab need ise sebima. :roll:

Posted: Thu Jan 17, 2008 21:38
by Submarin
Traadid on peal jah.

Calmatol on ehk natuke ilusam välimus :D
Ma muidugi deutshi eriti ei puhu ning ei saagi aru kas selle TRAINER MEX 1650MM MEX-FLIGHT-8 on ka mingi mootor kaasas? kui ei siis soovitan calmatsi



Image

Posted: Fri Jan 18, 2008 10:46
by vana
Sel minu viidatud treeneril on kõik komplektselt kaasas, nagu on ka kirjas.
Mootor, vastuvõtja ja servod komplekti loomulikult ei kuulu.

Posted: Mon Feb 04, 2008 15:48
by andrias
Terv
Sain nüüd uue mudeli kätte, milleks on ülalmainitud http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... &prodID=98
Tiib on 1560mm kuigi kirjas 1651mm :?

Mida peaksin jälgima mootori ja mootorikinnituse paigaldusel? Kas treeneril on oluline et mootor peab kuhugi poole veits vedama või ainult seda et saaks otse ja keskele?
Muu konstruktsiooniga saan hakkama vist

Posted: Mon Feb 04, 2008 16:38
by lauri
Mootori tulemüür on sellistel lennukitel tavaliselt juba "õige" nurga all kaldu. Vaata, kas sul tõesti pole? Juhend ei maini asja? Kui on, siis kruvi mootor selle külge sirgelt kinni ja korras... Trainerit mootori nurga muutmise abil timmima eriti ei pea, see vigurlennumudelite teema.

Posted: Mon Feb 18, 2008 12:39
by andrias
Tulemüüri nurk on kaldu üles ja paremale. Tundub et paremale on pisu palju kaldu nii oma 5 kraadi. Kas see on ok või on liigpalju? Juttu pole sellest manuaalis.
Sellise asetusega tuleb mootor suht paremale ja summuti kah veel ning ilmselt läeb mul raskuskese liig paremale.

Posted: Mon Feb 18, 2008 13:27
by vana
Tulemüür on enamvähem paigas. Esmalennu käigus saab veel trimmida.
Kindlasti vaata väga kriitilise pilguga üle teliku kinnituse, mis on lausa enamikel juhtudel nõrgavõitu.
Kui just ei garanteeri ideaalseid maandumisi idaeaalselt siledale pinnale

Posted: Mon Feb 18, 2008 15:53
by lauri
Kui see tulemüür on kaldu, siis lepi olukorraga ja kõik on väga hästi. Edasi võid otsida vigurlennu timmimise juhendi ja selle abil nurka peenseadistada, aga traineri puhul on see täiesti mõttetu tegevus ;)

Posted: Mon Feb 18, 2008 15:57
by andrias
einoh mul iga asja peale pabul, sest eelmise lennukiga läks pahasti. Ei tahaks, et sama ka nüüd korduks. :? Üritan kärmelt komplekteerida ära asja ja siis ehk lennutamisel keegi vaatab üle kõik peensused?

Posted: Mon Feb 18, 2008 16:26
by Marek
5 kraadi on väga norm