Page 1 of 1

inverted 4 takti mootor

Posted: Mon Jan 21, 2008 15:53
by cbjuss
Küsimus suurele ringile.Mida peaks jälgima kui panna lennukile 4 taktiline mootor jalad ülespoole? Nii mahub ju kapoti alla paremini ära.Jänkide foorumites on koledad õuduslood sellest et mootorit on pea võimatu käivitada ,et sureb suvaliset välja jne.Ühesõnaga - kuidas need paagi ja karpa omavahelised suhtlemised peaksid toimima,et küünalt ära ei uputaks.Nii ju ometi lennatakse- ma oma silmaga kollasel platsil seda näinud-siis ei tabanud ära,et küsida.

Re: inverted 4 takti mootor

Posted: Mon Jan 21, 2008 16:19
by cuprum
cbjuss wrote:Küsimus suurele ringile.Mida peaks jälgima kui panna lennukile 4 taktiline mootor jalad ülespoole?
....
Nii ju ometi lennatakse- ma oma silmaga kollasel platsil seda näinud-siis ei tabanud ära,et küsida.
Hmm, kollane & 4-taktine, siis vast kas mind (P40) või Raitsi nägid ;)
Aga IMHO miskit erilist tegema ei pea - vähemalt mina ei ole teinud.
Kahetaktistel on rohkem probleemi sellega, et jooksutab silindri põlemiskambri kütust täis ja siis on mootor kinni (vedelik kuripatt on halvemini kokku surutav, kui gaas). Seevastu neljane laseb kogu kogunenud sodi ilusti klapiavast välja valguda.
Aga vaadata tasub tõenäoliselt seda, et mootor & karbuss kütusepaagist liiga allapoole ei satuks, muidu võib jätkusuutlik iseväljavoolamine tekkima hakata.

Posted: Mon Jan 21, 2008 16:32
by cbjuss
Nojah teid mõlemaid ma silmas pidasingi.Raitsi spitil on minu mälu järgi vist pumbaga OS ca 15 ccm.Mul tuleb sama suur TT 91S.Jumal seda teab millal ma selle kätte saan,aga inglisemaal on nad VÄGA palju odavamad kui mandrieuroopas

Posted: Mon Jan 21, 2008 17:00
by Raits
Mul on 4-t ,silinder allapoole.PROBLEEME POLE.4 taktiline peaks olema 25-50 % suurema töömahuga kui 2-taktiline sama kubatuuriga.Prop on ka teiste näitajatega,samm ja läbimõõt suuremad.

Posted: Tue Jan 22, 2008 12:29
by Raits
Ära unusta ,et INGLISMAAL ON HINNAD NAELTES.

Posted: Tue Jan 22, 2008 15:16
by cbjuss
Sellest hoolimata,et naeltes on hiina 4 taktiliste hinnad ikkagi imeliselt odavad.Vaata Servoshop ja Alshobbies.Naela kurss on miskit 21 krooni.Nii,et tasuvam on neilt sealt tellida,kui saksamaalt või austriast