Page 1 of 1

Karge nädalavahetus 16-17. 02.

Posted: Thu Feb 14, 2008 18:59
by vana
Tulemas kena ja karge nädalavahetus 16-17. 02. Tuuleke küll nõrgavõitu, kui kerge külmake hoiab meele ärksa.
Ise loodan laupäeval 12.00 paiku Kollasele jõuda.

Posted: Thu Feb 14, 2008 20:30
by mrtg
Tere

Kas keegi kopteri meestest ka tuleb.
Ma võtaksin oma äsja soetatud Ornithi kaasa.
Soov oleks, et keegi vaatab seadistused üle.

PS. head sõbrapäeva teile.

Mart

Posted: Thu Feb 14, 2008 22:03
by ints
Laupäeval vaja minna Tartusse:

http://www.mudellend.ee/index.php?optio ... =1:uudised

Pühapäeval ehk tuleks, kui väga kylm pole. Alla miinus 5 kraadi pole mõtet sõrmi uue kopteri seadistamisega kylmetada...

Terv,
I.

Posted: Thu Feb 14, 2008 22:50
by eerikkarts
Kui vaadata milline puhanguline tuul on väljas ja vaadata ilmateadet siis kindlasti nädalavahetus ei ole lennuilm

Posted: Thu Feb 14, 2008 22:55
by MagnusL
Kui laupäeval tuult ei ole siis lähen Piibele, nii kell 11-12.

Posted: Thu Feb 14, 2008 23:07
by mart63
eerikkarts wrote:Kui vaadata milline puhanguline tuul on väljas ja vaadata ilmateadet siis kindlasti nädalavahetus ei ole lennuilm
http://windguru.cz/ee/index.php?sc=341

Muutub laupäevaks.

Posted: Fri Feb 15, 2008 0:35
by Marek
Ära jama Mart, eksperdid teavad ;) :p

Ilm muutub siinmail kiirelt, nii et kui tuleb lennuilma siis jälle Piibele end lohistan.

Posted: Fri Feb 15, 2008 10:03
by Raits
kui ilma on ,lähen oma uut CAP 232 proovima.SeLlele sai ka prooviks uus mootor Protech 46 peale pandud.Lasin juba 3 paagitäit sisse töötada.Tundub normaalne mootor 70 eur-i eest olevat.Käib normaalselt,lennutades saab täpsemini teada millega on tegemist.vastupidavus selgub veel hiljem.Sel mootoril peaks olema 1,6 hj 17000 rpm/min juures.EKS NÄIS.

Posted: Fri Feb 15, 2008 18:46
by Trixt
Meil plaanis siis peale 1300 kohale venida...Homer muutub muidu närviliseks... :P

Posted: Sat Feb 16, 2008 0:25
by Marek
Tundub, et homme lubab tuul kenasti lennata, aint mõnusad 3-4 külmakraadi võivad näpuotsi külmetada, kuid fanaatikuid see ja ka nt reede õhtune autoavarii ju ei heiduta ;)

Homseni!

Posted: Sat Feb 16, 2008 12:21
by Marek
5 nägu juba Piibel, kohe on 8:p

Posted: Sat Feb 16, 2008 14:50
by dellll
kui hästi läheb ole ise ka seal 15.00 iks

Posted: Sat Feb 16, 2008 19:16
by Marek
Vot siuke päev oli täna Piibe mnt-l :)


http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... iibe-mnt-l

Image

Posted: Sat Feb 16, 2008 20:11
by seriff
ai kurja hea et nii läks telik ja propp või miskit enamat.

kas oma apsakas või miskit muud,kahju ikka.

Posted: Sun Feb 17, 2008 0:06
by Kuno
ai kurja hea et nii läks telik ja propp või miskit enamat
see tüüpiline hiina värk - kõigil selle näoga Extratel on telik katki läinud (vt Kolja lennukit - sellel ei ole ka enam originaaltelik).Ka minu Extra esimene maandumine lõppes samamoodi (see küll eestimaa toodang,aga probleem sama).Häda selles,et klaasplastkere liiga nõrk teliku koormuse vastuvõtmiseks.Sisse tuleb ehitada raam,mis toetub üht otsapidi tiivatoru vastu ja teist otsa pidi on seotud "tulemüüriga",siis ei lagune ära.

Posted: Sun Feb 17, 2008 11:31
by Marek
Juba stardime Vovaga ja Anatoliga. Kes uut Messershmitti sissetõmmatava telikuga näha tahab, tuleb Piibele :p

Posted: Sun Feb 17, 2008 18:02
by Marek
Täna läks peale 1400i ilm täiesti selgeks, aint tuul oli üle keskmise. Lennata sai ja ka üks lennuk lõhutud, kuid seda mitte tuule pärast. Mõned uued pildid ka:
Image
Silmailu pakkus Anatoli tuunitud Messershmitt, mille mootorit sisse töötasime. Lennuk on sissetõmmatava telikuga, ise ehitatud flapsidega ja tuledega + ise tehtud piloot (nägu sama, mis päris selle sabanumbriga piloodil) jne jne
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... t-l&page=1

Posted: Sun Feb 17, 2008 18:07
by mart63
Samasugune lennuk nagu Lauril? (lõhutud)

Posted: Sun Feb 17, 2008 18:18
by Marek
jep, sellel oli raskuskesemaga probleeme, ei saanud seda kuidagi paika - oli liiga taga, seega varises lennuk kergelt. Nägi välja see nii, et kõrgustüür oli liiga tundlik (raskuskeseme liiga taga oleku süül) ja surmasõlmest välja tulles viskas lennuk end üle tiiva peapeale. Siis oli veel ruumi paranduseks aga lennuk tegi uuesti sama asja ja siis oli juba maaga ühenduses. Piloot Vova ütles, et pole lugu, nagunii tahtis omale teist lennukit.

Posted: Sun Feb 17, 2008 21:05
by seriff
kahju sellest su 31.aga vova kui telikut vaja ei lähe siis mul just sellist vaja ja kokpitist ka ei ütleks ära.

Posted: Sun Feb 17, 2008 21:08
by Raits
Kas Vova ise lennutas?Kahju, ilus lennuk oli.

Posted: Sun Feb 17, 2008 21:14
by Marek
Vova juhtis, hakkaski just mulle üle andma maandumiseks aga enne tegi mõned vigurid ja nii see asi juhtus.

Ma võin Vovaga rääkida, et ta Seriffile mõned jupid annaks.

Posted: Sun Feb 17, 2008 23:15
by lauri
Kui see oli Graupneri Su31 mis minul... No see vajub jah kergelt läbi, mul oli ta veel kergem tehtud (gaasi-servo oli 40-50g asemel 10g jne). Oli kuskil 88g/dm2

Posted: Mon Feb 18, 2008 12:47
by Raits
Huvitav on see, et samade mõõtudega CAP-232 ei omanud raskuskeskmega mingeid probleeme,ei vaju läbi ka.

Posted: Mon Feb 18, 2008 15:55
by lauri
Sellel SU31-l 90g/dm2 :!: Lendab kenasti, aga vajumiskiirus on suhteliselt suur. Minul raskuskeskmega mingit muret polnud, oli LA asemel AX mootor ninas (veidi raskem vist), samas lendasin ilma mootorikatteta ~150g mälu järgi.

Posted: Mon Feb 18, 2008 19:53
by Raits
Kui kabiin terveks jäi ,saaks seda ka Seriff kasutada.

Posted: Tue Feb 19, 2008 11:59
by Kuno
Niisama lendamiseks ärge ostke lennukeid,mis on peaaegu koopiad - üldjuhul alati mingi proleem kaalu,püsivuse jm taolisega.Tuleb osta mudellennuk.Oma viimase ostuga olen väga rahul:
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... =P2080007a
püsivus OK,läbivajumist pole,võimsuse-kaalu suhe paigas,ehk alguse jaoks on vähe äkiline,aga samas tüüride suure exponendi puhul täiesti rahulikult juhitav.Samas on olemas ka F3A analoogid väiksemate tüüridega,mis ilmselt on vähe rahulikumad.

Posted: Tue Feb 19, 2008 21:08
by Raits
see võib hea lennuk olla kuid läbivajumise eest pole seegi kaitstud.Algajale soovitaksin siiski väiksema pinnakoormatusega ülatiivalist trainerit.Sellega tuleks paarkümmend tundi lennata,et tekiks kindlustunne.Trainer andestab palju piloodi vigu.Läbivajumine tekib ka alles väga väikesel kiirusel.Mina alustasin plaaneriga s.j. trainer u. 2kuud peale trainerit proovisin alles pilotaazikat.Peaks ütlema ,et sellise järjestusega saab peaaegu üksi lennutamise käppa.Simu ostsin ostsin veel hiljem.