Page 1 of 1
Pakkuge häid plaanereid !
Posted: Mon Feb 18, 2008 10:46
by [J]
http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1062.html
Kerge ja lendab väga hästi. Nõrga mootoriga läheb taevasse nagu keravälk.
Testitud.

Kullost peaks saama tellida.
Posted: Mon Feb 18, 2008 11:23
by Ervin2

Selline kiirem ja raskem,tiivad vaht+balsakate,kere klaasriie,korralik teostus,võiks osta isegi koos pakutava mootoriga,kuna on suht hästi balansis.
Õhuke tiivaprofiil,tiib 2,5M,termikas hea ja ka kiirust on.
Our new low-cost mode in the 2,5m class, good building quality, fiberglas fuselage in yellow, ready built styro/abachi wing covered with yellow Oracover.
The model is built for thermik-allround flights and has ailerons.
Wingspan 2,5m, lenght 1,11m, weight 0,73 Kg, profil Selig 3021
IN THE COMBO WITH INNRUNNER IL3650 BRUSHLESS MOTOR AND 60 A BRUSHLESS CONTROLLER
KOmplekti hind 199.- euri ,Staufenbiel
Veel fotosid:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album43
Posted: Mon Feb 18, 2008 11:45
by lauri
Ohohh... päris soodsa hinnaga ja Ervini piltidelt ju lausa ideaalne ülevaade mudelist!
Posted: Tue Feb 19, 2008 1:02
by Ervin2
Ehk veel üks väga hea ja ilus mudel !
Ise ma võtaks selle V-tail elektriversiooni.
http://www.modellbau-bichler.com/dragon ... a620d0eb83
Posted: Tue Feb 19, 2008 12:21
by [J]
See viimane ju klassikaline F3J, nagu näiteks Eestis toodetav Tragi. F3J on minu meelest ainus Eesti raadioplaaneriklass, kus midagi iriseda pole ja kõik enamvähem maailmaklassi tase.
Posted: Tue Feb 19, 2008 12:24
by vana
Ehk veel üks väga hea ja ilus mudel !
http://www.modellbau-bichler.com/dragon ... a620d0eb83
Tõesti hea, kõigest 389€. Tasuks lugeda ka kõrvalasuvat ostja hinnangut
Posted: Tue Feb 19, 2008 20:22
by Ervin2
........Oi seda sarkasmi !!!
Ma ei leia et 400-500 eurot oleks võistlusmudeli eest palju makstud !
Ega Tragi ka odavam pole,iseasi kas meie(minu) taseme juures sellist vaja osta on.
Samas võin kindlat öelda ,et mida parem masin,paremini koostatud ja häälestatud, seda mugavam on lennata,seda ka algajal.
Olen proovinud pea kõiki neid nn. algaja odavaid treeningmasinaid(Piper,Volare ja veel mõned),üks hullem kui teine,kõige valutum on lennata simulaatoriga,piisava harjutustundide arvu korral võib suht julgelt ja vabalt ka kalli F3J klassi võistlusmasinaga õhku minna ja selle ka tervelt maale tagasi saada.
NB! Kui mul on valida plastist Cularise(155.-euri) ja Klaasriidest kerega ja balsatiibadega Elipsoidi(149.- eur) vahel,siis on selge et valin viimase.
Posted: Tue Feb 19, 2008 21:03
by vana
Hei Ervin2.
Juhtisin tähelepanu sellesmase mudeliomaniku värskele arvamusele, kus ta teeb selle mudeli maatasa. St. kui midagi valida, siis hoolega. Kui maksad hulga raha ja saad sellegipoolest saasta, on kahju seda suurem.
Posted: Tue Feb 19, 2008 21:19
by Ervin2
Sellega olen nõus täiesti.
Kuna vaatan seda lehte inglikeelses versioonis,siis seda revüüd selles variandis pole.
Vaatasin ka selle revüü üle,mulle tundus,et ehk välismaa mees nõksa palju viriseb,ja see oli ka üsna ammu,aasta oli vist 2006,mudel on aga jätkuvalt tootmises.
Enamus neist masinatest vajab millegi ümberehitamist ja kohendamist,seda eriti just Valenta ja Topmodels CZ toodete hulgas,ka mul oli Condor mootoriraamiga sama probleem,kere algselt tehtud kaldega vasemale,kõrgustüüri osa oli täiesti mööda,tiivaservode pesad olid ka jamad,hetkel aga olen väga rahul,peale pisikest modimist.
Posted: Tue Feb 19, 2008 23:26
by [J]
Kui võistlusmudel, siis kes ja kus sellega võistlevad?
Mille põhjal peale ilusa "roosa pildi" see on hea?
Tragit näiteks kasutavad kohati päris tuntud sellid!
Posted: Wed Feb 20, 2008 0:23
by [J]
Massiliselt igasugust vajalikku tehnikat:
http://www.f3x.com/
Posted: Wed Feb 20, 2008 1:07
by Ervin2
Vähemasti Valenta reklaamib asja võistlusmudelina siin -
http://www.valentamodel.cz/
Samas on see ikkagi üks paljudest variantidest.
Ja ühe Tragi raha eest saab kolm Dragonflyd.
Kuigi peale pikemat sobramist netis jäid silma tegijatest ikka nimed - Supra,Tragi,Mistral.
Ja mis seal salata eestis on ilma tehtud ka Elipsoidiga,üks sobiv oleks ka selle sama mudeli variant XL3200.

Posted: Tue Apr 29, 2008 11:33
by Ervin2
Seoses Condori avariiga on tekkinud kiire soov omandada uut mudelit.
Eelarve on praegusel raskel ajal ca 200 eurot.
Valik on lai ja olen pisut segaduses,mida võtta ,mida jätta?
Urisin siin mööda netipoode ja silma jäi paar mudelit.
Condori loogiline järg oleks PROXIMA II - sama tootja,ilmselt suht sama konstruktsioon ilmselt ka samad puudused,pakutakse Staufenbielis ja Schweighoferis.
Samuti jäi silma Topmodeli lehelt THERMIK DREAM 3,0m ARC,mudel katmata,aga tundub asjalik olevat.
Mõlema mudeli puhul ei meeldi mulle T-tail,aga selle elab üle,minu lendamised ja maandumised paranevad iga päevaga.
http://www.topmodel.fr/product_detail.php?id=4115
http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... &prodID=95
http://www.topmodel.fr/pics/goods/020/0 ... 1209457669
Muidugi on veel kõiksugu vanu ja klassikalisi asju Staufenbielis - Last Down seeria,Elipsoid,Champion,XXXL3200 jne.
Eeldatvalt pööraksin pilgu muidugi mõne kallima ja korralikuma mudeli suunas aga eelarve ei luba ja tahaks kiirelt uue asja kätte saada.
Arvestades enda lennuoskusi,võistlustele veel väga asja pole,aga treenin palju ja igal võimalikul juhul,millest järeldus,et olekski vaja mitte tippmarki vaid head korralikku F5J klassi treeningmasinat,tiivaga kusagil 2,8 - 3,2M.
Posted: Wed Apr 30, 2008 23:08
by mart
Posted: Thu May 01, 2008 10:40
by Ervin2
Tragi oleks kahtlemata ideaalne,aga ei mahu 200 euro piiridesse.