Page 1 of 2
Kollasele
Posted: Sat Mar 29, 2008 20:13
by Fly
Tere.
Keegi homme kella 12.00 paiku kollasele läheb?
Posted: Sat Mar 29, 2008 20:30
by mart63
Oleks tulija kui minejaid veel on.
Posted: Sat Mar 29, 2008 20:55
by vana
On minejaid...
Posted: Sat Mar 29, 2008 20:58
by mart63
Mis ajal kokku saaks? Millised olud seal hetkel üldse valitsevad? On keegi hiljuti käinud?
Posted: Sat Mar 29, 2008 21:06
by vana
Arvata on, et kerge lumi maas, mudane ei tohiks olla. Maandumine kõhule, kella 12 paiku oleks paras.
Posted: Sat Mar 29, 2008 21:31
by mart63
Mina vist ei saa tulla, vähemalt 12 mitte. Kell 1 on üks teine asi.
Kui siis mingi 10 oleks platsil ja 12 paiku lahkuks. Keegi varem ei viitsiks tulla?
Posted: Sat Mar 29, 2008 22:08
by Kuno
Kas keegi luurel on käinud-maast saab startida?
Posted: Sun Mar 30, 2008 0:13
by Raits
Kas keegi käis Kollasel ka,mis seis seal on?oleks hea sealseid olusi teada.Teeks homseks mõned lennuplaanid.Kas suvekummidega ligi pääseb?
Posted: Sun Mar 30, 2008 0:16
by mart63
Mina ja Fly läheme homme 11-ks kohale. Eks näis kuidas olud, ei usu et väga hullud, pole veel nii sulaks kätte läinud.
Posted: Sun Mar 30, 2008 9:48
by seriff
on keegi ka kindel mineja.
mõtlen kas tulla või mitte,kas piibele ka keegi läheb mis seis seal??
Posted: Sun Mar 30, 2008 9:49
by mart63
mart63 wrote:Mina ja Fly läheme homme 11-ks kohale. Eks näis kuidas olud, ei usu et väga hullud, pole veel nii sulaks kätte läinud.
Tule ikka!
Posted: Sun Mar 30, 2008 9:53
by Raits
Põllud on alles paksu lume all,Kollasele arvatavasti asja ei ole.Kui äkitselt Piibel on lund lükatud ,saaks seal ehk lennutada.Mul endal liiga pikk tee tsekkama minna.Kui keegi on kohal võiks mulle helistada 5153928.Kui olud on talutavad ,oleksin käpp.
Posted: Sun Mar 30, 2008 10:00
by Submarin
mul plaan täiesti täna minna
Kell 11 tuleb puksiir ja viib mul auto ära ja kui ma kaasa ei pea minema siis üritan piibele suunduda.
Posted: Sun Mar 30, 2008 10:08
by Raits
Kui lennutada saab,palun helista!
Posted: Sun Mar 30, 2008 10:11
by Submarin
Lennuatads saab iseasi kas tõusta ja manduda saab
...muidugi helistan
Posted: Sun Mar 30, 2008 10:20
by mart63
Hakkan kollase poole liikuma.
Posted: Sun Mar 30, 2008 10:37
by seriff
kui tulen siis kella 14-15.00 ajaks ja piibele.kui ilm ära ei pööra.
Posted: Sun Mar 30, 2008 12:13
by Raits
Seriff,võta papud ka kaasa,võtan Corsair;i ka!
Posted: Sun Mar 30, 2008 12:45
by Marek
nüüd peaks lisa teema olema: Piibele lendama.
Posted: Sun Mar 30, 2008 13:14
by mart63
Kollaselt tagasi, läbimärg, aga tuju on ülev.
Posted: Sun Mar 30, 2008 16:27
by seriff
tänu vihmale ei hakanud tulema.kodus ilus ilm aga tartus sadas ikka nii et tulek jäi ära.
aga järgmine laupäev tulen kohale,kui toimub miskit.
Raits papud on kasti ära pandud nii et kui lennutama,saavad kindlalt kaasa.
Posted: Sun Mar 30, 2008 16:48
by [J]
Posted: Sun Mar 30, 2008 18:35
by vana
Vihma kollasel muidugi ei sadanud, Mart unustas lihtsalt kalossid jalga panna.
Muidu oli tõesti kõik väga kena: ka kaks uhiuut tegelast lendamas.
Ja kõik pea terve. 110KV elektriliin sai küll pisise nätaka, kuid ühtki posti pikali ei kukkunud...
Posted: Sun Mar 30, 2008 19:30
by [J]
Poste pole pikali lastud, aga ära on põlenud lennukeid traatide vahel küll. Süsiplastid polegi igale poole head!
Posted: Sun Mar 30, 2008 21:07
by Marek
Piibel oli täna nii õnne kui õnnetust: sai lendu ja maandutud lõpuks Cuprumi hävitaja (retracti ja flapsidega - super ilus, ja muidugi ainulaadse mootoriga), kuid oli palju crashe ja isegi plekimõlkimist.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album67
Posted: Sun Mar 30, 2008 21:45
by seriff
paistis et piibel kohati ka päike,polnudki ilmal viga,ikka oleks pidanud tulema.
tartus sadas ja see pani ringi mõtlema.
kas cuprum ise lendas oma volarega?
Posted: Sun Mar 30, 2008 22:14
by Ervin2
Nii et Volääri kere sai ära peenestatud ja aku ka,mis siis juhtus?
Posted: Mon Mar 31, 2008 8:37
by cuprum
Ervin2 wrote:Nii et Volääri kere sai ära peenestatud ja aku ka,mis siis juhtus?
Pult...
Peale starti umbes paarikümne meetri kõrgusel hakkas mudelit julmalt ühte külge kiskuma ja nii jäigi. Ei mingid kangid enam ei aidanud. Põõreldes ja täisgaasiga emakese maa poole.
Alles peale pauku sain mahti pulti vaadata - see tõbrik siis näitaski kogu aeg ekraanil et "TRIM 50%" ning kui teda siis toitelülitiga sai korrale kutsutud - ikka paari hetke pärast sama seis. Kodus siis kui poiss peale lahkamist uuesti pisut koostöövalmidust ilmutas, siis jah nägin, et tu 50% trimm justnimelt ruderi oma oli.
Lahkamise tulemused: Kahjuks ei mingit konkreetset jälge (puru, oksiidikiht).
Posted: Mon Mar 31, 2008 10:50
by Kuno
kollasel platsil oli muidu kena,aga maa vähe pehme,niiet suur Extra jäi maandumisel mudasse kinni ja lõhkus propi.Muidu oli kõi ilus.Katsetasin bensumootoril pikka summutit,aga ei saanud asja päris ilusti käima.Mingil hetkel ei tahtnud gaas maha tulla,arvasin,et servo on vigane.Kodus lahkamisel selgus,et servo korpuse juurest oli juhe nii katki,et servo lennuki küljest eemaldamisel juhe kukkus lihtsalt küljest ära!Seega võib öelda,et vedas,sest ei kujuta hästi ette,kuidas seda suurt kolli oleks oldud võimalik ühes tükis alla tuua,kui gaas oleks näit.1/3 peale pidama jäänud - ei taha nagu hästi õhus seista ja alla tulemiseks ka hoog liiga suur.Seega lõppes kõik väga õnnelikult.
Posted: Mon Mar 31, 2008 11:48
by lauri
Kas seisatud mootoriga maandumine ei säästaks proppe?