Page 1 of 1

robbe SILENCE

Posted: Thu Apr 03, 2008 14:12
by lemps
Panin oma robbe SILENCE-i peale moonori ja lennuk lendab päris hästi.
Saab hulga kauem lennutada. Ei pea enam kummiga üless tõmbama.
Mootor on ka nii pandud ,et maandumisel ei saa sellega midagi juhtuda.
Algajale väga hea.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=_pdCGgQBpyY

Posted: Thu Apr 03, 2008 14:30
by Kristjan
Näita lähedalt pilti, kuidas mootori kinnitasid ja kuhu akud panid.

K.

Posted: Thu Apr 03, 2008 14:33
by lemps

Posted: Thu Apr 03, 2008 14:39
by Kristjan
Kas see on terasplaadist tehtud kinnitus või näen ma valesti?
Igaljuhul veidi overkill on nii rasket konstruktsiooni sellisesse kohta panna niivõrd kuivõrd ühenduskohad on vist õhukesest vineerist.

K.

Posted: Thu Apr 03, 2008 15:06
by lemps
Mingit terasplaati seal küll pole. Algul oli mootori kinnitus ka ühest tukist aga kuna mootori nurk oli vale pidi ühenduskoha tegema nii ,et saaks hiljem mootori nurka reguleerida kui selleks vajadust on. Seiamaani on see ilusti vastu pidanud. Kere ühenduskoht on ka tugevdatud sealt kus mootori kinnitus hakkab ja lennu ajal ei tohiks see küll koost laguneda. Kuna lennuki kere on raskem sai ka tiibu tugevdada ,et tiivad liiga palju ülevalt kokku ei läheks.

Posted: Thu Apr 03, 2008 16:45
by ahtik
Plaanis ka endal suvel Silence ümber ehitada (mootor peale ja tiibadele eleronid).

Mis mootori ja propiga tegemist? Kas ja milline lisaaku?

Posted: Thu Apr 03, 2008 17:17
by lemps
Prop on 17,5x7,5cm ja mootor peaks olema speed 280 ,aku on seitsme purgine NiMH 8,4V/1300 mAh ,lennuaeg u. 7-10min. Eks parema mootori ja kergema akuga oleks ka kindlasti parem.
Milleks eleronid? Pöördetüür kallutab ka lennukit. Mull kõrgustüür ja pöördetüür ka ühe kangi alla pandud ,et oleks parem juhtida.

Posted: Fri Apr 04, 2008 9:21
by cuprum
lemps wrote: Milleks eleronid? Pöördetüür kallutab ka lennukit. Mull kõrgustüür ja pöördetüür ka ühe kangi alla pandud ,et oleks parem juhtida.
Kellele ema, kellele tütar (järgnev on jutt "maitse asi" teemadel), kuid aileronide pooldajad väidavad, et juhtimine pidavat olema vahetum ja reaktsioon kiirem. Põhjenduseks see, et jõud hakkavad mõjuma vahetult peale kontrollpinna liikumist, mitte ei pea ootama ahelat külgkõrvalekalle, pikisuunaline õhuvool, erinev tõstejõud.

PS. Ka minul on aileronideta mudelitel tüüpiliselt Aileron->Rudder mix reeglina peal.

Posted: Fri Apr 04, 2008 12:54
by [J]
Heal lapsel mitu nime - aileronide maakeelne nimetus on kaldtüürid.

Posted: Fri Apr 04, 2008 14:10
by Marek
ja ära lenda enda ümber vaid enda ees ;)
Õpi juba varakult õigeid võtteid