Page 1 of 1
1750mm hotliner Srinter kats
Posted: Mon Apr 28, 2008 19:07
by vana
Katsetasin eile oma “hotlineri” propi, mootori ja aku kominatsiooni:

On näha, et antud kombinatsioon, 190g, 770p/V välisrootor, 3S 3200mAh 30-50S PQ, ja Aeronaudi 42mm 16x10 propiga langeb esialgne vool 62A tõenamvähem vertikaalsel tõusul peale kiirendusfaasi 50 amprini. Antud mootor töötab 60A ja 10V juures ca 70% kasuteguriga.
Nii, et lõppvool võiks 60A juures olla.
Järgmiseks proovin proppi 14x 12
Posted: Mon Apr 28, 2008 21:10
by [J]
Kui see hotliner Srinter on tõesti see Sprinter, siis minu poolt kummardus!
http://www.youtube.com/watch?v=E0Bdss5k ... re=related
Posted: Tue Apr 29, 2008 9:08
by vana
Sama Reichardi Sprinter jah.
Kahjuks ei mahu sinna paksuse poolest üle 3S aku - suuremal pingega saaks suurema efektiivsuse. Proovin veel 14x12 ja 17x11 proppe.
Kui mudel terveks peaks jääma, katsetan sama mootori kiiremat varianti (12 pooluse asemel 8, e. 1000p/V), mis lubab 10V ja 60A juures üle 80% kasutegrit.
Posted: Tue Apr 29, 2008 22:53
by vana
Sain nüüd graafiku ka lõpuks toimima
Posted: Thu May 01, 2008 18:33
by vana
Proovisin uut proppi: 14x12 Aeronaut.CAM carbon.
Lennutamisel tundus, et max. kiiruse saavutab liiga kiiresti, kiirus võiks suurem olla Kahjuks läksid loggerdamisel mootoripöörded kaotsi, ka kiirusega mingi kala Max kiirust näitas 156…?

Näha, et mootor 770p/V on liiga aeglane 3S akule ja14x12 propile, olgugi max võim. 760W on enamvähem sobib
Mudeli kaal on: tiivad – 420g, kere tehnikaga – 690, aku PQ-3200XQ 3S 30/50S – 270g. Kokku – 1380g
Tänud Alesandrile abi eest.
Posted: Sat May 03, 2008 22:29
by vana
Aleksandri piloteeritud tõus ja pikee, PROP 16X10
Arusaamatu, miks tõuseb tarbitav võimsus peale 535 sekundit, samal ajal kui pöörded langevad? Mingi efektiivsuse langus?