Page 1 of 1
O:os 46 fxi hüls ja kolvi.
Posted: Wed May 07, 2008 22:08
by seriff
tere.
kas kallelgi juhuslikult ei ole üle OS MAX 46 FXi-le hülssi ja kolbi,ostaks ära.
mootor ei taha enam käija täis pööretel ja sureb pidevalt välja.tühikäigul käib ilusti ja käivitub ka hästi.
sai lahti võetud,hülsil ja kolvil soon sees miskit kunagi vahele jooksnud ilmselt.pöördesse enam ei lähe ja otse üless lennates sureb välja ning kuumeneb üle,se on minu arvamus.
Posted: Wed May 07, 2008 22:19
by Marek
Segu kruvi rohkem lahti? Siis segu jahutab ise mootorit

Posted: Wed May 07, 2008 22:29
by seriff
õli mis sumbutist tuleb on ka must,algul ikka oli sihuke rohekas.
Posted: Wed May 07, 2008 22:29
by lauri
Kuumenedes hülss/silinder paisuvad ja kompressioon väheneb, seetõttu surebki välja kuumast peast. Nii kipub ka vanade ja kulunud mootoritega olema. Kuidas mootoril kompressioon külmast peast on? Keera propellerit ja tunneta, võimalusel võrdle mõne teise mootoriga. PAremal juhul on asi ikkagi seades. Nõela tihendav kummirõngas võib ka must, kuiv või läbi olla ja annab nõela liikuma ise. Kontrolli nõelad üle ja proovi seadistada.
Aga eks ta nii ole, et üks liivatera läbi mootori ja halva õnne korral ongi tulemus selline

Õhufilter ei teeks paha, kuigi ega reeglina meist vist keegi seda kasutanud pole?! Väga liivasees ei lennuta ka reeglina, Piibe vist ses osas kõige hullem.
Posted: Wed May 07, 2008 22:38
by seriff
ta ei võta enam oma lõpp pöördeid ka.keera kui palju tahad ja tõstes nina kõrgemale kohe hakkab puterdama.täna sai proovitud igat varjanti aga see mootor on läbi omadega.
laagreid pole veel kontrollinud ehk koormavad hoopis laagrid.
käisin lendamas töötas ilusti ja järgmine päev streikis nii kolmpäeva juba,ei saa platsil muud kui seadista,paaki olen ka juba 5 korda maha kiskunud arvasin et seal on miskit viga et tõstes nina ei saa kütet.
Posted: Wed May 07, 2008 23:09
by lauri
Küünal? Eks kui seest on kraabitud, siis kipub läbi olema jah

Kuna see vist suht vähe töötanud, siis piisab ainult kolb+hülss vahetamisest.
Posted: Thu May 08, 2008 10:16
by Kuno
Kui juba nähtav soon on sees,siis on kõik-teema läbi.Ise olen ka mõelnud,et karjamaal lendamise jaoks on ilmselt vaja hakata leiutama õhufiltrit.Viimati Questiga kollasel lennates panin ka tähele,et tiivat kattusid musta õliga-ilmselt (loodetavasti) kleepus see tolm tiibadele startimisel-maandumisel,aga ilmselt sööb mootor ka seda tolmu.Seega mootorid vaja varustadada õhufiltriga,ilmselt on see odavam,kui hülsi,kolvi vahetus.
Posted: Thu May 08, 2008 14:04
by mart63
Mõni minimaalsem automudeli filter sobiks?
Paneb mõtlema, sest uuel lennukil tutikas mootor ja mootor on "pea alaspidi"
st karburaator võtab õhku suht maa lähedalt.
Posted: Thu May 08, 2008 15:27
by Kuno
tegelikult üks variant on veel-võib olla umbes see esimene nõel-kraan,mille kaudu kütus läheb karburaatorisse.Selle puhastamiseks keera nõel oma pesast välja,võta lahti voolik mis läheb kraanist karburaatorisse,loputa kütusega kraani korpus läbi,võib kergelt ka näit hambatikuga veidi urgitseda veendumaks,et mõni "koll" pole sinna pesa teinud,siis puhastada põhjalikult nõela ots ja veenduda,et see on ilma kriimudeta ja puhas.Siis nõel pesasse tagasi, 1,5 pööret lahti ja mootor käima.Kui sellest abi ei ole,siis on kolvi-hülsi teema.
Posted: Thu May 08, 2008 17:27
by tiit
Öhu filter lennuki mootorile täitsa olemas.Omal on koikidel mootoritel peal, väga töhus,kaitseb mootorit igasugu sodi eest.
http://www.hobbypeople.com/shop/index.p ... ts_id=9594
Posted: Fri May 09, 2008 10:58
by Kuno
Öhu filter lennuki mootorile täitsa olemas.Omal on koikidel mootoritel peal, väga töhus,kaitseb mootorit igasugu sodi eest
äkki on võimalik üks Viljandisse kaasa võtta,ma ostaks prooviks ära.
Posted: Fri May 09, 2008 16:09
by tiit
Kahjuks ei saa kaasa vötta, kuna ma ei pääse viljandisse tulema. Pean laupäeval Piikiösse minema seal on Aircombat voistlused. Aga ma tellisin ropkale moned vidinad voin selle pakkiga ka ohufiltri saata. Saad proovida suvel tolmuga käib filtrisse veel öli, er peenemgi tolm kinni pyyda

Posted: Fri May 09, 2008 16:24
by lauri
Kas mitte selline filter polegi mitte õlifilter? Minumeelest on ja selline ilma õlita suhteliselt mõttetu, ei püüa peale kivide midagi kinni. rc-autodel on need veel 2-osalised, välimine käib kuiv, et prahti külge ei koguks ja sisemine õlitatakse mõnuga ära. Spets õli saab minu käest, seda kulub vähe. Võib ka mootorratastele mõeldud spetsiaalselt "shvamm-filtri" õli kasutada, igasugu teised õlid ei pidavat toimima!
Posted: Fri May 09, 2008 16:31
by tiit
Jah autodel kahe osaline r/c yhe osaline. Minu arust väga töhus pole siiamaani kahetsenud, et ostsin.Toimib väga hästi.
Posted: Sun May 11, 2008 22:39
by seriff
hei suurem viga oli siiski kuno pakutud,koll oli pesa teinud.nimelt väike vooliku tükike ette läinud sinna.
hetkel ta töötab aga mitte just enam nii nagu peaks.annan minna nii kaua kui lõpuni.
aga sellest filtrist huvitatud,ehk silver tooks soomest.
Posted: Mon May 12, 2008 2:48
by lauri
Hea soovitus, mille peale ehk ise kohe ei tulegi on see, et ei tasu töötava mootoriga maanduda! Siis ei peksa propeller maandudes prahti õhku, ega ime seda karburaatorisse... liivastes-mustades oludes tasuks võimalusel seisva mootoriga maanduda. Filter oleks igal juhul abiks.
Posted: Mon May 12, 2008 9:38
by silver
eks vaatan, kui seal mõni sobiv filter silma jääb siis raban kaasa.
Posted: Mon May 12, 2008 18:38
by tiit
Seal samas poes, Silver kus sa noppari vahetasid sel ka filtrid myygis, see on espoos
