Page 1 of 1
Mure!!
Posted: Fri May 16, 2008 18:41
by dellll
Olen käinus üksi lendamas ja mure on see et lennukil vajub saba osa alla.
Olen ka proovinud tasakaalu Aga ei ole veel tulu toonud.
Lennuki pikkus 94 cm tiiva pikkus 94cm lajus 14,5 ja kaal 505g prop 8,25x5,5
või on katsetamise värk.
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... m_id=94263
Posted: Fri May 16, 2008 19:57
by mart63
Kus raskuskese on tiiva alt näppude peal tasakaalu pannes?
võiks olla kuskil 1/3 peal ehk sinu lennukil kuskil ~4.8cm esiservast.
Posted: Fri May 16, 2008 21:14
by dellll
Täpselt seal on 4,8 eest servast.
Kas mootori nurk ei või olla selle põhjus?nurk on 5`alla ja paremale 5`
ja soovitati teha tiib 18,5 ja119cm ?
14.5 ja 94 cm on präegune.
Posted: Fri May 16, 2008 21:17
by mart63
Natuke palju alla,paremale vedu.
Aga seleta kuidas lennuk käitub, kas kohe viskel viskab nina üles ja vajub läbi?
Posted: Fri May 16, 2008 21:35
by dellll
Proovisin et kas on tasakaalus ja lasin sõbral visata et püüan kinni ilus.
Kui aga mootoriga sama teen 5m ja hakkab vajuma kuni kisub lennuki viltu tunne on selline et jõudu vähe.
Posted: Fri May 16, 2008 22:10
by mart63
Vb tõesti jõudu vähe, üritad kõrgust hoida, hoog kaob ära, viskab nina püsti ja vajub (ühele tiivale) läbi. Umbes selline skeem?
Kui tõesti jõupuudus siis odavaid brushless mootoreid/regusid/akusid saad siit:
www.hobbycity.com
Posted: Sat May 17, 2008 9:24
by dellll
Täpselt nii käitub. Kuna kasutan Kyosho piperi juppe tuleb mull need kõik vällja vahedad.
Posted: Sat May 17, 2008 9:59
by vana
Soovitan alguses lennutada koos mõne kogenumaga.
Tule kas või täna hommikupoole Kollasele.
Palju probleme jääks vähemaks.
Posted: Sat May 17, 2008 20:05
by dellll
Plaaningi nüüd järgmine kord nii teha. Saaks ka natuke rääkida.
Aga kas aku paikutus tiiva all on hea.
Posted: Mon May 26, 2008 20:54
by dellll
Uurisin ja vaatasin oma elektroonika üle ja tekkis küsimus .
Adapter on HQ POWER
Model:PSC1310E
INPUT:230V~50Hz
OUTPUT:12V-1000mA
Laadia on ise KYOSHO DC Peak Charger.
ja30A-1,2A
Ise laen 1A peal aga tundub et seda on vähe.
Kuna oman kahte akud üks on KYOSHO 8.4V-600mA
ja teine 8,4V-600mA
Paremini ja kauem peab vastu 600mA aku.
http://nagi.ee/photos/dellll/5795847/
Posted: Tue May 27, 2008 11:24
by daapn
lubage kobiseda, mul on sarnased kogemused.
hobikeskuse poolt müüdavatel piperitel ja cessnadel on kaasas 600mah sinised akud ja need kestavad paremini, kui samas kohas müüdavad punased 650mah akud.
kas on võimalik, et enne poeletile jõudmist eestis seisavad punased akud kuskil laos liiga kaua ja kasutaja kätte jõudes on nad pool-koolend juba?
daapn
Posted: Tue May 27, 2008 11:40
by lauri
daapn wrote:kas on võimalik, et enne poeletile jõudmist eestis seisavad punased akud kuskil laos liiga kaua ja kasutaja kätte jõudes on nad pool-koolend juba?
Jah! Eriti uuemate NiMH akudega ikka parajalt jama olnud. Õige oleks tagasi viia. Kui on displeiga ja sisseminevat ning väljatulevat energiahulka näitav laadija, tasuks aku kohe ära testida. Enne seda võiks poest võetava aku pinge ära mõõta. Aku läheb nässu seetõttu, et elementide pinge langeb ära. Kui 7-purgise aku pinge ostes ikka alla 7V on, pole sealt head tulemas!
Posted: Tue May 27, 2008 12:56
by dellll
Kas on midagi muud siis peale selle punase aku veel ja 650mA mis mulle sobib. (Palju läheb uus mootor, kiiruse regu ,vastuvõtja ja aku maksma ei viitsi seda KYOSHO EDASI TEHA KOGU AEG JAMA ):lol:
Kas on võimalik paaritada KYOSHO pult ja muu vastuvõtja?
Posted: Thu May 29, 2008 18:47
by dellll
Lisan veel ühe küssa.Et palju on normaalne lennuki tiiva pinnakoormatus uurisin siin foorumis aga see ei toonud tulu.
Posted: Thu May 29, 2008 20:05
by mart63
Oleneb kuidas see lennuk lendama peab.
Sinu puhul mingi 30-50 grammi ruutdetsimeetrile.
Posted: Thu May 29, 2008 21:42
by dellll
Mida rahulikum ,seda parem.
Sai natuke uuritud ja arvutasin, et oma lennukil on 6 prosa tõusu .Kas see on piisav? Mõõtsin ka koduste vahentidega tõmbe jõu ära mille tulemus 10x4 prob 250g keskmine 8,25x5,5 205g keskmine.
Posted: Thu May 29, 2008 22:58
by [J]
6 prosa tõusu
Mida see tähendab?
Tõusukiirus käib kiiruse mõõtühikutega - meetrit/sekundis
Miks Motocalc-i või muud sarnast tarkvara ei kasuta?
Posted: Thu May 29, 2008 23:32
by dellll
[J] wrote:6 prosa tõusu
Mida see tähendab?
Tõusukiirus käib kiiruse mõõtühikutega - meetrit/sekundis
Miks Motocalc-i või muud sarnast tarkvara ei kasuta?
Üritan kasutada.
Seal tuli Angle of attack 6` (thickness 4%) ei jaga seda veel hästi.
Posted: Thu May 29, 2008 23:43
by tulnuk
Angle of attack on tiiva ründenurk, ehk siis tiiva nurk võrreldes kere telgjoone ja stapiga.
Posted: Fri May 30, 2008 20:35
by dellll
Suur tänu kõigile
Ja viga on käes.Viga oli stapis, kuna see oli viltu ja hakkas saba alla tirima.
Nüüd üritan vea ära parandada.Kas 6` tiiva ründenurk on hea või halb.
Tegu siis sellise lennukiga ( ei tee trikke üritan sõitta rahulikult )
http://nagi.ee/photos/dellll/5631733/
Posted: Fri May 30, 2008 22:18
by arne
Ründenurk? Mina olen seda kohtumisnurga nime all tundnud. Googlefight annab ka kerge kohtumisnurgale.
Arne
Posted: Mon Jun 02, 2008 14:41
by dellll
No nii.Asi toimis,lennata täitsa ok Propiks sai siis 10x4 ja tõmbejõud 250g
Eelviimane maandumine ei olnud ilus ja sellega sai higet kõrgust reguleeriv servo mis ütles ülesse ja maandumine oli võimatu.Purunes mootori kinnitus muitu kõik ok.Enne lendu tõusu oli servos kragin sees ja nii see lõppes.