Page 1 of 1

Aileronid Piper J-3 CUBile

Posted: Sat May 17, 2008 16:30
by Ets
Selline soov siis seekord, et ootaks ettepanekuid, pilte, jooniseid jne. kuidas teha ailerone Piper J-3 CUBile. Selle isendiga oli kaasas 4 kanaliga pult ja soov oleks see 4 kanal nüüd ka käiku lasta. Kuna praegu eelarve ei luba uut lennukit ega pulti osta (aileronidega) siis tuleb kasutada olemasolevaid vahendeid. Igasugune abi teretulnud.

Posted: Sat May 17, 2008 17:28
by Ervin2
millise pipraga tegu on.
Kui vahust tiivaga,siis nuga ja keeplint,väike servo keskele ja asi tehtud!
Image

Posted: Sat May 17, 2008 17:54
by Ets
See on see Hobikekuses müüdav piper.
Piperiga vist on natu rohkem muret...nimelt tuleb ilmselt mingi teine lahendus leida tiiva kinnitamiseks...originaalis kummiga.Kas hinge teibiks sobib igasugune teip või on selleks spetsiaalne olemas?

Posted: Sat May 17, 2008 19:59
by Võsalendur
Mina olen tavalisest ~2cm laiast kileteibist teinud.

Posted: Sun May 18, 2008 13:13
by tarvo
Ets wrote:See on see Hobikekuses müüdav piper.
Piperiga vist on natu rohkem muret...nimelt tuleb ilmselt mingi teine lahendus leida tiiva kinnitamiseks...originaalis kummiga.Kas hinge teibiks sobib igasugune teip või on selleks spetsiaalne olemas?
Pult on küll nelja kanaliga, kuid kas see kaasasolev integreeritud vastuvõtja pole mitte ainult kolme kanaliga?

Posted: Mon May 19, 2008 11:08
by Taits
Karta on, et sul tuleb ka elektroonika välja vahetada. Tegelikult üsna suure tõenäosusega. Ja tiiva kinnitust ei pea ringi tegema. Ervini pakutud variandil jääks sinul servo tiiva alla ja kere sisse.

Posted: Mon May 19, 2008 12:33
by daapn
[quote="Ets"]See on see Hobikekuses müüdav piper.
Piperiga vist on natu rohkem muret...nimelt tuleb ilmselt mingi teine lahendus leida tiiva kinnitamiseks...originaalis kummiga.Kas hinge teibiks sobib igasugune teip või on selleks spetsiaalne olemas?[/quote]

Vaata enne elektroonika üle. Minu teada Hobikeskuses müüdav Kyosho Piper (see, mis 28xx kr maksab) ja tema elektroonika võimaldavad teha ainult sellise projekti, et pöördetüüri jätad ära ja selle asemel juhid elerone.

Tähendab, et mida ma siin seletan, et minu teada. See ongi nii. Vastuvõtjast üle 3 kanali kätte ei saa. Saatjad on ka nii nuditud, et isegi jumperite ringi tõstmise teel ei saa Cessna saatjat Piperit juhtima ja vastu pidi. On küll swichidega võimalik ringi häälestada aga siis tuleb "algaja rezhiim" jumprite abil maha võtta. Ma ei tahtnud seda oma lennukitel teha, juhuks kui sõber tahab proovida.

Kui tahad juhtida mootorit, kallet, pööret ja kõrgust, siis on kogu elektroonika vaja välja vahetada. Kusjuures .... miks ma oma Piperit üldse müün, teeks ise talle eleronid külge. Aitüma hea idee eest!


daapn

Posted: Mon May 19, 2008 20:07
by Ets
Elektroonika on mul varasemast ajast ja see peaks võimaldama ka ailerone juhtida. samuti on see kõvasti kergem kui piperiga kaasas olnud pool tahvlit "betooni" :lol:
Nii et eektroonika taha ei tohiks asi jääda.