Page 1 of 1
Servo+kyttusekraan
Posted: Mon May 26, 2008 20:13
by tiit
Ons kellelgi teada, kas maailmas leidub sellist servot, mille sees on kyttuse kraan. Pohimötte oleks, et servoga saaks kas kytuse avada voi sulgeda.Voi peaks taotlema patentti, kui ei ole veel välja möeldud
Igasuguseid servosid on, aga sellist pole veel näinud.Äkki keegi on
Posted: Mon May 26, 2008 20:30
by SASS160
Kunagi nägin ebays müügil paati sellise servo-kraaniga.
Kuskil kindlasti on müügil ka
Posted: Mon May 26, 2008 21:14
by tulnuk
Mitmetes netipoodides on saada kütusekraani külge kinnitatavat servoõlga, et saaksid teha veel peenreguleerimist lennu käigus.
Re: Servo+kyttusekraan
Posted: Tue May 27, 2008 8:28
by cuprum
tiit wrote:Ons kellelgi teada, kas maailmas leidub sellist servot, mille sees on kyttuse kraan.
Pakuksin, et tasub nuuskida natuke teist tüüpi puude all
Puu nimeks võiks olla näiteks "Smoke System" - ehk siis osades suitsusüsteemides on kasutusel servoga juhitavad klapid "õli" liinidel. Tõsi, tänapäeval kipub asi olema rohkem pumba ja selle kiirusega reguleeritav.
Teine koht, kus servoga juhitavaid klappe kasutatakse on suruõhul töötav retract süsteem.
Ok, võta ülalpool toodut ainult vihjena - ma ei väida, et oleksin nende puude otsas näinud "kõik ühes" kraane kasvamas, enamasti ikka tegu kokku käivate, kuid eraldi korpustes jubinatega. Samuti põõra tähelepanu sellele, et klapid ja vedelikud omavahel sobiksid ning kraanist mingi hetk ainult loik lahustunud plasti järgi ei jääks.
Posted: Tue May 27, 2008 9:39
by Kuno
Aga miks peaks servoga kütusekraani keerama?Arvan,et see on pisut libe tee-lisab mootori töösse ühe lisatõrke allika,parem on masinat töö ajal mitte segada.
Posted: Tue May 27, 2008 16:21
by tiit
Cuprumil päris öigus, asi seisneb töesti suitsu systeemis.Need kraanid mida kasutattakse on täielik jama ( yhe sellise juba ostsin). Servo peab oli vooliku kokku pressima aga sinna on nii suurt jöudu vaja,lihtsalt servo ei jaksa kuigi servo on 3,5kg jöule. Käegagi on väga raske sulgeda tuleb rakkendada päris suurt jöudu. Ei tea milleks neid tehakse.Jettidel on kyll kraanid aga need on möeldud suruöhu jägamiseks ja ma arvan et need päris öli ei kannata. Öli sööb lihtsalt tihendid ära
Pumba systeemi kaalusin kaua aga selleks on vaja pumppa(mis ei maksa vähe)ja eraldi akkut ja muud veel lisaks. See koik kokku kaalub yks jagu+veel öli paak. Läksin lihtsamat teed, eks vaatab mis tuleb.Laupäeval saan öli kätte siis saab katsetata kas toimib
Posted: Tue May 27, 2008 16:37
by lauri
Ropkale kunagi Towerist tellisin mingi õliga tossusüsteemi, kus oli kraan kaasas minumeelest, oligi nagu põhiline komponent - äkki kompeerib
Posted: Tue May 27, 2008 17:37
by SASS160
Laevanduses kasutatakse selliseid kiirpaatidel, et suuremal kiirusel rikastada kütusesegu.
Posted: Tue May 27, 2008 21:48
by tiit
Olen igal pool nettis surfanud aga sellist nagu vaja pole veel leidnud. Otsingud jatkuvad kuni midagi sobivat leian, lootust pole veel kautanud
Posted: Tue May 27, 2008 23:03
by pipercub
Festol on olemas 4mm välismõõduga voolikule suruõhu kuulkraanid. Kaal 12g. Festo markeering QH-QS-4 ehk kataloogi number 153 483.
Mudelistid on seda kasutanud:
http://www.amtjets.com/smoke_system.html
Posted: Wed May 28, 2008 8:10
by Ropka
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXZ674
minul siis selline süsteem
see punane vigur on ventiiliks, eraldi servoga liigutatakse
kas see ks kütust reguleerima sobib, kahtlen, liiga ebatäpne vist
Posted: Wed May 28, 2008 17:02
by tiit
Samasugune on mul nagu ropkal, selline ei sobi, liiga tuuga ja ebatäpne. Selline nagu pipercub esile töi on öige.Suured tänud sulle ja köigile vastanuile. Homma jätkub
Posted: Wed May 28, 2008 19:50
by tiit
http://www.centralhobbies.com/Fuel/Images/fittin5.jpg Leitsin sellise sobib väga hästi
Tellin kohe ära.Natukene ringi ehitamist ja koik ok