Page 1 of 1
TOSSU KVALITEET???
Posted: Thu Jul 03, 2008 15:15
by Trixt
Keegi teadja andis kunagi head nõu (hetkel ei suuda meenutada...) mida lisada diislile, et tekkiv toss pisut tihedam ja tummisemalt püsivam oleks....kõik nõuanded on teretulnud!!!
Posted: Mon Jul 21, 2008 17:04
by Ropka
proovi automaatkastiõliga
3:1 (3 osa diislit 1 osa õli) kokku 4 osa
mina katsetasin lavatehnika tossuainet:
esimene mulje, et kui mootor enne veel mingit tossu töötades tegi, siis peale selle kollase sodi sissepumpamise ei tule üldse mingit tossu

justkui neutraliseeriks olemasoleva õlitossu
katsetused jätkuvad
ei tea kas on koguse või temperatuuri viga või ei sobi see solk üldse antud süsteemi
Posted: Mon Jul 21, 2008 18:11
by tiit
Oleme ka katsetanud igasuguseid varjante , no koige efektiivsem on spetsiaalne USA smoker oil koige ilusama valge suitsu annab
http://www.hobbypeople.com/shop/index.p ... ts_id=9838
Posted: Mon Jul 21, 2008 18:29
by Ropka
ahaa, ma küsiks kohe järgi kui suur on selle vedeliku kulu...noh minutis või kuidagi nii
tundub et see kraanisüsteem pigistab mul kogu süsteemi jõudluse kinni, otsast veidi niriseb vaid
Posted: Mon Jul 21, 2008 21:59
by tiit
Tulen laupäeval Ridalisse siis saab pikemalt rääkida, kui oled huvitatud. Ei viitsi lihtsalt trykkida olen vilets kirjutaja.

Posted: Mon Jul 21, 2008 23:37
by Kuno
laupäeval Kolja demonstreeris segu,mis koosnes diiselkütusest ja päevalilleõlist.Toimis täpselt sama hästi,kui Jaani poolt kasutatud spetsiaalvedelik.Suhe pidi olema 5 liitri diiselkütuse kohta 200 gr päevalilleõli.Ka rapsiõli pidi kõlbama-mida odavam,seda parem.Koljal oli mõte seda rada pidi keeranud siis,kui oli jälginud kodust praadimisprotsessi,mis oli vähe käest ära läinud

Posted: Tue Jul 22, 2008 7:52
by cuprum
Kuno wrote:
Suhe pidi olema 5 liitri diiselkütuse kohta 200 gr päevalilleõli.
.....
siis,kui oli jälginud kodust praadimisprotsessi,mis oli vähe käest ära läinud
Karm, küll on mõnel aga vägev seedimine
Muideks, kas keegi oskab populaarteaduslikult seletada, mida tu "rapsiõli" seal tossu(vedeliku) sees juurde annab. Nähtav osa tossust on siiski vist ikka aurustunud(pihustunud) diiselkütus.
Posted: Thu Jul 31, 2008 22:52
by Ropka
3 osa diislit ja 1 osa ATF õli toimis kenasti, suitsujutt oli kena ...kahjuks ainult ühe lennu
peale esimest lendu mootor enam käima ei läinud, karbussi augud olid mingid venivat tatti täis ja seega kõik umbes
ilmselt see oli sulanud silikoon vms
ilmselt ikkagi osa ära tossamata diislit läheb survega ka kütusepaaki ja sealt edasi algab silikooni sulamine, mis siis kõige kitsamas kohas elu ära ummistab
Posted: Tue Oct 14, 2008 19:20
by steeze
Mul endal kah seda lavatehnika tossuainet, kuid ainult lilla mingi pro-high vms. kollane oli standard vms, aa mnoh ega ta lennukitele vict ei sobi

tossumasin lennukisse ehitada_D irw 3000W'ne:D