Page 1 of 1

ECO 8 BAUKASTEN IKARUS

Posted: Sat Aug 02, 2008 19:50
by rallikas
Tere, mis arvate te sellisest kopterist?
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=30500
Kas asi on kvaliteetne?
Nagu ma aru saan siis sobivad sinna mingid miniservod ikkagi ja 540 tüüpi mootor.
Tahaks teada, mis on selle güro põhimõte? Hoiab saba sirgena?
Kas selline kopter sobiks mulle, kes lendab vabalt lamaga.

Asi tundub igal juhul väga odav.

Posted: Sun Aug 03, 2008 10:29
by ziilike
Pea siis meeles kuldset tõde- Kui tahad head ja odavat, tuleb osta kaks, üks hea ja teine odav!

Posted: Tue Aug 05, 2008 13:08
by rallikas
Väga huvitav.

http://www.mp.ttu.ee/risto/rc/manuals/index.htm

Keegi eestlane on isegi selle sama eco 8 kohta värki netti riputanud.

Peale manuali ka palju pilte.

Posted: Tue Aug 05, 2008 15:53
by [J]
ECO 8 baasil kopteriga on tehtud elektrikopterite kestvuse kehtiv maailmarekord 1 tund 10 minutit 50 sekundit :
http://fenella.net/records/
Nii, et lendab küll kui tubli piloot taga.
Image

Re: ECO 8 BAUKASTEN IKARUS

Posted: Sun Aug 10, 2008 21:35
by orizont
rallikas wrote:Tere, mis arvate te sellisest kopterist?
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=30500
Kas asi on kvaliteetne?
Nagu ma aru saan siis sobivad sinna mingid miniservod ikkagi ja 540 tüüpi mootor.
Tahaks teada, mis on selle güro põhimõte? Hoiab saba sirgena?
Kas selline kopter sobiks mulle, kes lendab vabalt lamaga.

Asi tundub igal juhul väga odav.

kas see on full kit või? Või peab puldid ja muu tehnika ise juurde sebima?

Posted: Sun Aug 10, 2008 21:53
by saarlane
minu arust on see ainult kere. mitte midagi muud ei ole. Muidu ei saaks hind ka nii madal olla.

Posted: Wed Aug 13, 2008 16:45
by rallikas
Raam. Juurde vaja kõik eletroonika.

Posted: Mon Aug 18, 2008 9:35
by rallikas
Kuna lugesin selle kopteri kohta jubedat juttu, võtan t-rex 450 kopteri.

Posted: Fri Aug 22, 2008 13:35
by saarlane
siit saad kõvasti odavamalt 450 suuruse kopteri. iseasi kas töötab ka :D
https://www.hobbycity.com/hobbycity/sto ... oduct=7379

Posted: Fri Aug 22, 2008 14:42
by JazZ
Align'i T-REX 450 saab nüüd eestist ka ja üsna mõistliku hinnaga mu meelest...
http://www.hpi.ee/?lang=est&m1=1&m2=86&tk=41&prod=7
Lisaks on sellele ka varuosad saadaval ja palju infi netis.

Posted: Fri Aug 22, 2008 16:58
by rallikas
Mõtlen uurin veel natuke.

Posted: Fri Aug 22, 2008 20:03
by ak
Hei,

see Shark paistab väga T-rex 450 moodi, detailid kattuvad pildi järgi
otsustades üsna 1:1. Samas, Shark oma metalldetailidega on võrreldav
mitte T-Rex 450S'iga, vaid SE'ga, mille hind HPI poes u. 5600 EEK. Sharkil
on peal lisaks servod ja güroskoop, nende hind tuleb T-Rexi peale minnes
lisaks.

Mina võtaks Sharki vaid siis, kui olen kindel, et T-Rexi jubinad sinna 1:1
külge istuvad, vastasel juhul on rõõmu esimese crashini ja siis on kõik. Kui
on aga soov kulutada vähe raha ja risk seda raha kaotada on
aktsepteeritav, siis ta on vägagi ahvatlev.

T-Rex 450S ma ei soovita osta, crash võib teha plastist kaldeautomaadi
detailide juures puhta töö. Mul endal on 450S, aga head on vahetatud
450SEv2 head'i vastu. Ma olen crashinud mõlemat varianti ja kui 450S
juures purunesid praktiliselt kõik plastist kallutusautomaadi detailid, siis
450SE'ga läks ainult peavõll kõveraks ja üks servo arm murdus ära.

AndrusK

Posted: Fri Aug 22, 2008 20:59
by JazZ
ak wrote:Mina võtaks Sharki vaid siis, kui olen kindel, et T-Rexi jubinad sinna 1:1
külge istuvad
Selles jutus on iva, otsi välismaa foorumitest kas see ka on nii.
ak wrote:T-Rex 450S ma ei soovita osta, crash võib teha plastist kaldeautomaadi
detailide juures puhta töö. Mul endal on 450S, aga head on vahetatud
450SEv2 head'i vastu. Ma olen crashinud mõlemat varianti ja kui 450S
juures purunesid praktiliselt kõik plastist kallutusautomaadi detailid, siis
450SE'ga läks ainult peavõll kõveraks ja üks servo arm murdus ära.
Sellele julgeks vastu vaielda. Minu meelest on positiivne kui kuskil on nõrk koht mis puruneb, + plastik on kordades odavam vahetada. Minu meelest on metalli ainuke eelis jäikus, vähem loksu võrdub täpsem juhtimine.
Minu kogemus pärineb 450S'il ja 500'l millel on kõik metalli vastu vahetatud. Jah, metall ei lähe juppideks, aga kõveraks küll ja mingit sirgeks väänatud juppi ma küll oma kopteri külge ei pane.
Üldiselt on vist iga kukkumine erinev, sest minul õnnestus 450S'i peas ainult laba hoidjaid lõhkuda. 500'l aga olen saanud enamus metallist jubinad ühe laksuga kõveraks. Mõlemal juhul on kõik võllid ja laagrid kulumaterjal.
Kui hind tähtis ei ole, siis on metall muidugi ilus vaadata :)