Page 1 of 1
PALUN ABI!
Posted: Mon Aug 18, 2008 23:53
by pkreegi
Tere, selline probleem, et...ostsin vähe kasutatud lama v4. paar korda õhku tõusnud ja seega paar korda seda oldud siin seda ka lapitud. Esialgu töötas see väga hästi. Siis muutusin järsku lolliks
ja panin aku laadima niimodi, et on kopteriga ühendatud. siis oli ka kõik tipptopp aga siis kui juhet liigutada siis hakkab masin ise lihtsalt tööle..täis võimsusega kusjuures. aga ta läks pehmelt vastu riiet, niiet midagu hullu ei oleks tohtind juhtuda, aga nüüd töötab 1 mootor... (ma vähemasti arvan et see mootor on)
ja see paneb tööle ainult alumise propelleri, kusjuures samuti äärmiselt suure vaevaga, st. esialgu lihtsalt nagu käiks see mootor ringi, aga hammakad ei haaku. Ja muide, pulk mille küljes propellerid on, võbeleb väga kahtlaselt!!!
Ise olen täielik algaja ja ei oska tõesti mittemidagi sellest arvata...Oleksin väga tänulik kui aitaksite, sest ikkagi minu jaoks uus värk ja ei tahaks kohe ära ka anda
Posted: Tue Aug 19, 2008 9:31
by saarlane
kas sa lülitad ikka ennem saatja sisse mitte kopteri vastuvõtja? sellest jutust et see sul laadis nii et kopteri küljes võib järeldada et saatja oli väljas, siis ta hakkabki ise tööle, mingid segavad raadiolained vms.
Kui mul lama oli, juhtus ka ükskord nii et ainult üks mootor töötas, toimisin nii: lihtsalt võtsin aku välja kopterist, panin tagasi ja kõik töötas, kui sul pikemaajalisem probleem siis võib midagi läbi olla. võibolla ei tohiks laadida nii et aku kopteri küljes, äkki saab mingit ülepinget vms.
Aga kui kuskilt logiseb proovi kõik kruvid kah üle pingutada. Üldjuhul oli vist manualis kirjas et mis probleemi korral mis jama võib olla.
Posted: Tue Aug 19, 2008 10:33
by pkreegi
töötab!.. proovisin lihtsalt neid võlli hammakaid kuidagi liigutada...need ei haakund teiste hammakatega...nüüd mootori peal tuleks vist neid rõngaid liigutada mis ei lase nendel propelleritel üles-alla liikuda...sis peaksid kõik hammakad õigesti käima..võll on ülevalt ikka kõver..kas see segab lendamist.. ja ühte asja mõtlesin veel... mis tähendab puldi peal need "trim" asjad..?
Posted: Tue Aug 19, 2008 11:21
by saarlane
sa mõtled neid mis on kangide kõrval? nendega saad reguleerida seda kangi alg asetust või nii, igaljuhul kui su kopter kisub kuskile poole, siis saad nendest mugavalt lennu ajal seda stabiilsemaks sättida, põhimõtteliselt töötavad nagu kangide põhimõttel siis. või kui neid reverse nuppe mõtled nendega saad panna migni kangi tegema asja vastupidi. loodan et saad aru. kuna keegi teine ei seleta, proovisin ära rääkida, kuigi väga hea defineerija ei ole
Posted: Tue Aug 19, 2008 12:13
by cuprum
pkreegi wrote:töötab!.. proovisin lihtsalt neid võlli hammakaid kuidagi liigutada...need ei haakund teiste hammakatega...nüüd mootori peal tuleks vist neid rõngaid liigutada mis ei lase nendel propelleritel üles-alla liikuda...sis peaksid kõik hammakad õigesti käima..võll on ülevalt ikka kõver..kas see segab lendamist.. ja ühte asja mõtlesin veel... mis tähendab puldi peal need "trim" asjad..?
Kui Sul on õnnestunud peavõll(id) kõveraks saada, siis palun vaheta nad välja, mitte ära ürita näppude vahel "sirgeks" väänata. Ülejäänud tehnika ja süütud kõrvalseisjad saavad vähem haiget. Vibratsioon võib kopteri ikka päris korralikult lennu ajal suvalises suunas laiali lendavateks juppideks lahti harutada.
Ära kunagi proovi laadida akut, mis on kasutuses! Kui ma õieti aru sain, siis alguses üritasid balanseri otsast laadida, samal ajal, kui jõukaabel oli kopteri elektroonikaga ühendatud. Esiteks võivad erinevad laadijad teha laadimisvooluga väga veidraid asju (näiteks lühiajalised tagurpidi impulsid, mida kasutatakse energiasalvesti "lahti raputamiseks"). Teiseks, kui Sul on elektroonika pinge all, siis pead alati hoidma ka saatjat sees - ja ikkagi isegi siis tuleb arvestada ootamatute raadiohäiretega, mis võivad näiteks pearootori maksimumkiirusele vedada.
Trim - see on lahtiseletatult kangi keskkoha/keskasendi "liigutamiseks". Odavamatel mehaanilistel süsteemidel trim'i kang lihtsalt keeras sedasama potekat(korpust), mida Sa juhtkangiga liigutasid. Kasutatakse jah "otse sõitmise" sättimiseks.
Posted: Tue Aug 19, 2008 15:51
by pkreegi
AAITÄÄH!!! ma nüüd hakkan igaühe soovitusi järgi proovima...kusjuures masin kisub ikka VÄGA ühele poole..aga kust varuosi tellida saaks?
Posted: Tue Aug 19, 2008 16:04
by seriff
pkreegi wrote:..aga kust varuosi tellida saaks?
varu osi saad kindlasti ka kullost.
Posted: Tue Aug 19, 2008 16:13
by saarlane
siin peaks kõik olemas olema.
http://www.rc-fever.com/twf-esky-spare- ... 53_22.html
samuti ka lähedamal, aga siin vist seda, mida sul vaja ei ole
http://shop.lindinger.at/advanced_searc ... v4&x=0&y=0
Samas võid ka tellida tuuningkomplekti, aga see teda oluliselt nüüd stabiilsemaks küll ei tee, rohkem välimuse pärast võibolla.
ahjaa, siit saad ilmselt kõige odavamalt kätte,
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166#parts (keri lehekülje lõppu, jah need küll lama v3 osad aga enamus jupid peaks neil samad olema) Postikulu maksma ei pea, ning 5 pakki mis mul sealt tulnud on pole mitte ühelegi tolli maksma pidanud, kuna olen tellimusele alati lisanud selle-
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888 .
Seal natuke ringi vaadates saad sealt ka tuuningkoplekti väga odavalt ning ka tugevamaid labasi.
Posted: Tue Aug 19, 2008 16:22
by cuprum
Varuosi soovitan vaadata esmalt sealt, kuskohast ta ostsid. Ka käestostmisel võid igaks juhuks üle küsida, äkki on eelmisel omanikul mõni osa kapiserva jäänud.
Järgmine samm otsinguteel oleks siis kohalikud kolm või neli mudelipoodi (kui ei ole kaetud juba eelmise sammuga). Tüüpiliselt neis nende poolt pakutavatele mudelite tüüpilisemad katkiminekukohad varuosadega kaetud - hea on
kohe riiulist võtta.
Kui kohalikus poes kohapeal ei ole, siis on mõttekas mõelda, kas võrgust tellida (tõenäoliselt saad osa odavamalt, kuid arvesta ka transat och maksusid) või panna poes tellimus kehtima.
PS. Tüüpilised tuningkitid lisaks ilusale väljanägemisele kipuvad mudelit ka agiilsemaks muutma, niiet vaata ette - asi võib tunduvalt raskem olla lennata peale tuningut. Loomulikult on see lendamisstiil jällegi oskajale enam nauditav
Posted: Tue Aug 19, 2008 19:09
by pkreegi
hm. stiilselt palju häid inimesi on kes aidata soovivad.. ja mina olen stiilselt algaja kes ei tea mitte midagi...SUURED TÄNUD KÕIKIDELE SENI VASTANUTELE MINU KÜSIMUSTELE...aga nüüd on mul uus küsimus
...
peaks olema nii, et lükkad puldil selle kangi üles ja masin liigub edasi...aga kui ma nii teen, lükkab ainult 1 see nn. aju ennast õigesse asendisse, teine aga mitte. nii hakkab ta diagonaalis liikuma. selleks et mõlemad ajud end edasiliikumiseks õigesse positsiooni paneksid, on vaja seda kangi diagonaalis liigutada...PMST ma ei saa mitte tuhkagi selllest juhtimisest aru..tänud
Posted: Tue Aug 19, 2008 20:03
by cuprum
Odod, katsume nüüd inimkeelde üle minna
Millist konkreetset "kangi" Sa seal puldil liigutad?
Aju == tõenäoliselt servo!?!?
Kusjuures - vaatasin järgi, minu CoComanchel igatahes liigub kah "kallutuskangi" põhisihis (üles/alla või paremale/vasakule) liigutades ainult üks servo
Posted: Tue Aug 19, 2008 20:08
by KristoR
pkreegi wrote:hm. stiilselt palju häid inimesi on kes aidata soovivad.. ja mina olen stiilselt algaja kes ei tea mitte midagi...SUURED TÄNUD KÕIKIDELE SENI VASTANUTELE MINU KÜSIMUSTELE...
oota ja vaata kui tulevad raskemad küsimused jäävad ka vastused harvemaks...
Posted: Tue Aug 19, 2008 22:48
by pkreegi
cuprum wrote:Odod, katsume nüüd inimkeelde üle minna
Millist konkreetset "kangi" Sa seal puldil liigutad?
Aju == tõenäoliselt servo!?!?
Kusjuures - vaatasin järgi, minu CoComanchel igatahes liigub kah "kallutuskangi" põhisihis (üles/alla või paremale/vasakule) liigutades ainult üks servo
jah..servo..ja seda parempoolset kangi, mis liigutab kopterit edasi-tagasi-vasakule paremale.. on see kopteri , puldi viga või peabki nii olema nagu ennist kirjeldasin?
Posted: Tue Aug 19, 2008 23:14
by saarlane
selles mõttes diagonaalis, et külje peale läheb ka? võimalik et seda kangi ette vajutades ka õrnalt näpuga seda külje peale annad. Ilmselt on ta ka loomulik asi et teda peab lihtsalt koguaeg korrigeerima ja õigeks keerama, mis lõbu taga lendamisest siis oleks kui taga nii kerge lennata oleks et midagi ise teha pole vaja. Ja ainult üks servo peabki liikuma, mul liikus ka üks.
Posted: Wed Aug 20, 2008 14:45
by pkreegi
aga vaat kruttisin vastuvõtjal seda "gain" kruvi, kuna kogu aeg pöörles see vasakule poole...keerasin seda nüüd nii palju kui võimalik, kuid keerab ikka vasemale, muidugi vähem kui enne. Saaks nüüd selle kohta ka abi siis oleks küll kõik TIPP.TOPP
Posted: Wed Aug 20, 2008 15:28
by saarlane
keerasid sa ikka siis kui kopter oli aku küljest lahti ühendatud, sest kui kopteril aku taga siis see ei toimi, minul vähemalt oli nii.
Posted: Wed Aug 20, 2008 15:38
by pkreegi
saarlane wrote:keerasid sa ikka siis kui kopter oli aku küljest lahti ühendatud, sest kui kopteril aku taga siis see ei toimi, minul vähemalt oli nii.
okei... Peab proovima nii...jah kopter oli aku külge ühendatud.
AITÄH!
Kuid pöörleb ikka...regureelirsin pulti ka võimalikult palju, et ei keerleks, kuid ei. suurt muutust..raske on lennata