Page 1 of 1
Siseruumides lendamine (lennukid, helikopterid)
Posted: Fri Aug 11, 2006 23:56
by lauri
Kuna ilmad varsti-varsti kehvaks minemas ja talv ka kaela tulemas, siis siseruumides lendamise võimalus oleks igasti abiks! Uuringi siin juba aegsasti ette teie arvamust asjast, osavõtlikkust ja ka koha olamasolu...
Kõne alla tuleksid siis loomulikult ainult elektrilennukid (slowflyerid) ja helikad, mis suudavad näiteks mõne kooli võimlas lennata. Endal on väike kopter (Trex 450 ~700g) ja vahtplast brushless showflyer (~400 grammine).
Mini-elektrihelikaid peaks Tallinnas vähemalt 4-5tk olema ja ka slowflyereid vähemalt sama palju!
Hetkel on silmapiiril ühe kooli spordisaal, mida ehk saab kasutada! Kui kellelgi veel tutvusi-sidemeid mis aidata võiksid, siis uurige ja andke teada! Näiteks 2-3 korda kuus võiks ju ka talvel sisetingimustes lennata!
Posted: Mon Aug 14, 2006 14:17
by Ropka
hetkel igasugu kokkupuude elektrilendamisega puudub, küll aga kui saab soodsalt kuskilt regu ja mootori siis võiks ka mingi vigurdaja välja lõigata.
Keilas mingis hallis ka lennatakse talviti
Posted: Mon Aug 14, 2006 14:31
by arne
Nojah, rohkem müügiteema jutt aga mul on vastavas foorumis üks siselendajale sobiv regulaator müügis. 10A/6gr.
Arne
Posted: Mon Aug 14, 2006 21:00
by [J]
Paistab, et lendavad küll:
http://www.rcmania.cz/modules.php?name= ... ideo_id=26
http://www.rcmania.cz/modules.php?name= ... page&pid=1
Viimased on DivX formaadis ja kelle arvutis puudub vastav codec peab selle omale sikutama
www.divx.com -ist.
Posted: Wed Aug 16, 2006 11:53
by lauri
Huvitav kes seda Keila hallis lendamist organiseerib ja kus täpsemalt toimub?
Sees lendamiseks tuleks algatuseks väikeses mõõdus servod ja vastuvõtja hankida ning kontaktivaba mootor, regulaator ja akupakk. Kui esimene investeering tehtud, siis edasi läheb juba kõik ladusalt ja odavalt

Sest slowflyerid ja showflyerid jms lennukite hinnad algavad isegi 300st kroonist.
Ja ega lennukil ei peagi kõik väga micro ja alla 10grammi olema. Näiteks uuemate standard-vastuvõtjatega (17g) saab ka täiesti edukalt hakkama, kui lennukil tiivapindala on. Kõige lihtsam on kaalu kokku hoida väiksema akupaki abil, mis moodustab väga suure osa lennuki kaalust.
Posted: Sun Nov 05, 2006 11:48
by Kristoka
Paisab küll vana teema,aga siiski,kas kellegil on onnestunud kuskil mingit kohta leida
Mul endal on Yak 55 Pilt:
http://www.zone.ee/kristoka/IMG_8056.JPG?2
Sellega saaks ka edukalt lennata kuskil sees,ma arvan!
Kristo
Posted: Sun Nov 05, 2006 13:01
by Submarin
Kuna endal elektrikat ei ole (soodasalt võin muidugi soetada) aga kohale vajun kindlasti. Kas elektrikatega ka selline 2 puldi training võimalus oleks?
Posted: Sun Nov 05, 2006 13:16
by Ropskar
Offtopic : Keegi oskaks siis mingit odavat slowflyerit soovitada?
Posted: Sun Nov 05, 2006 14:13
by Ropka
depronlatakas ja nuga? kõige odavam
jooniseid nett täis
üldjuhul tehakse säänseid siis ülitundlikke shockflyereid mis on juba kõrgem pilotaaz mis tahab head reaktsiooni. ntx PICO RAVEN ja ACRO UHU taolised siit poest.
Posted: Sun Nov 05, 2006 19:28
by lauri
Ega need showflyerid esimeseks lennukiks hästi ei sobi ja sisetingimustes lendama õppimine pole ka just tark tegu - ruumi vähe, reageerimiseks aega vähe, kõik peab olema ette planeeritud ja korras! Põhimõtteliselt saab ka stabiilse ja algajale sobiva slowflyeri valida... odavam see pole, kui suuremas mõõdus lennuki komplekt - hinnad suht samasse auku ikkagi.
Samas saab ka edukalt taolise showflyeriga talvel väljas lennata (kah Yak55):
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... 1&id=Harku
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=IMG_7086
Posted: Mon Nov 06, 2006 15:19
by Kristoka
lauri wrote:Ega need showflyerid esimeseks lennukiks hästi ei sobi ja sisetingimustes lendama õppimine pole ka just tark tegu - ruumi vähe, reageerimiseks aega vähe, kõik peab olema ette planeeritud ja korras! Põhimõtteliselt saab ka stabiilse ja algajale sobiva slowflyeri valida... odavam see pole, kui suuremas mõõdus lennuki komplekt - hinnad suht samasse auku ikkagi.
Samas saab ka edukalt taolise showflyeriga talvel väljas lennata (kah Yak55):
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... 1&id=Harku
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=IMG_7086
Oh on tore et on sama suguseid lennukeid veel eestimaa pinna peal,kuid põhi mure mis mul tekkis oli see et lennuk läks väga hapraks kui ma temaga lendasin,see ehmatas mind väga!
Kristo
Posted: Mon Nov 06, 2006 16:38
by lauri
Minu Yak55 igatahes suht jämeda kere kui tiivaga, pole lihtsalt ~5mm depron-plaadist. Ise olen maksimaalselt -7C lennutanud ja pole küll hapraks minemist täheldanud. Nii või naa tasub ikka soojas autos lennukit ja akut hoida enne lennutamist...
Posted: Mon Nov 06, 2006 17:02
by Kristoka
Minu lennuk on ma ei tea mis materiaalist ja see on mingi flightflex durable mida saab painutada igat pidi!
Kristo
Posted: Mon Nov 06, 2006 19:21
by [J]
Selle "kummist" lennuki õhukeseseinaline väga elastne materjal lähebki siis külmas jäigaks ja hapraks? Tuleks veel testida ja sellega arvestada. Kindlasti teistelgi kasulik ja huvitav tulemust teada.

Posted: Mon Nov 06, 2006 22:41
by lauri
Vot seda ma ei arvanud, et see on SEE lennuk

Siis võib küll jah hapraks minemine probleem olla... tauks välismaa foorumitest uurida!
Posted: Tue Nov 07, 2006 15:09
by Kristoka
Jah sama lennuk on see,noo ega sellega midagi teha pole eks ta läheb siis hapraks,tuleb ise mõistuse piires kõike teha vist:D
Kristo